Your selection contains 99 outcomes. Edit selection.
Filter publications

    2023

    1. GROSSCHMIDTOVÁ, Rebecca, Martin FLAŠAR and Markéta STULÍROVÁ. Incursus barbarorum : skladatel Jan Novák v exilu (Incursus barbarorum : composer Jan Novák in exile). 2023.
    2. WEISSAR, Tomáš, Jana MIKULOVÁ and Katarina PETROVIĆOVÁ. Jak vrátit antiku do procesu vzdělávání a do veřejného prostoru? Diskusní setkání s prezentacemi dobré praxe, Brno, 22. 4. 2023 (How to bring antiquity back into the process of education and into the public space? Discussion meeting with presentations of good practice, Brno, 22. 4. 2023). 2023.
    3. WEISSAR, Tomáš. Jak vrátit antiku do procesu vzdělávání a do veřejného prostoru? Zpráva z diskusního setkání (How to bring antiquity back into the process of education and into the public space? Report of the discussion meeting). Praha: Jednota klasických filologů, 2023, p. 151-158. Auriga - Zprávy jednoty klasických filologů. ISSN 1211-3379.
    4. WEISSAR, Tomáš. Latina a problematika transferu dovedností (Latin and the problem of learning transfer). Auriga - Zprávy Jednoty klasických filologů. Praha: Jednota klasických filologů, 2023, vol. 65, 1-2, p. 103-113. ISSN 1211-3379.
    5. ŘÍČAN, Jaroslav, Vlastimil CHYTRÝ, Petr SUCHÁČEK and Miloš MAKOVSKÝ. Možnosti objektivizace hodnocení metakognitivního myšlení žáků v reálné praxi: Výběr příkladů z portfolií učitelů matematiky realizujících akční výzkum (Possibilities of Objectifying the Assessment of Students‘ Metacognitive Thinking in Real Practice: A Selection of Examples from the Portfolios of Mathematics Teachers Conducting an Action Research). Most: Hněvín, 2023, 96 pp. ISBN 978-80-7561-403-2.
    6. KRAJTL, Ondřej and Martin FORET. Nostalgie jako určující prvek utváření kánonu československého komiksu (Nostalgia as a defining element in the formation of the Czechoslovak comics canon). In Hučko Paštéková, Michaela; Boszorád, Martin. Kánony v sieti kontextov, interpretácií a referenčných rámcov. Bratislava: Slovenská asociácia pre estetiku, 2023, p. 146-161. ISBN 978-80-972624-5-7.
    7. WEISSAR, Tomáš. Queen of Heaven, Queen of Bohemia: Patronage of Religious Writing by Abbess Kunigunde as a Means of Self-Promotion, International Medieval Congress Leeds, 4 July 2023. In International Medieval Congress Leeds 2023. 2023.
    8. BOČEK, Marek, Ingrid PROCHÁZKOVÁ, Petr SUCHÁČEK and Hana ŠVÁBÍKOVÁ. Výlet do dobré praxe. Příprava budoucích učitelů na vlastní kůži. (Trip to Good Practice. Preparing future teachers first-hand.). 2023.
    9. KRAJTL, Ondřej and Martin FORET. Vyprávění beze slov (Narrations without words). In Performativita, narativita, deskriptivita. Plzeň, 25. - 26. 10. 2023. 2023.
    10. PETROVIĆOVÁ, Katarina, Tomáš WEISSAR and Benjamin TAGGIE. 25th Annual International Congress of Mediterranean Studies Association, Masarykova univerzita, Brno, 31 May - 3 June 2023. 2023.

    2022

    1. SUCHÁČEK, Petr. Emoce ve výuce (Emotions in Teaching). 2022, 8 pp. Available from: https://dx.doi.org/.
    2. SUCHÁČEK, Petr. Empatie učitele – co, proč a hlavně jak (Teacher empathy - What, Why and especially How). Sociální pedagogika | Social Education. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlině, 2022, vol. 10, No 1, p. 88-93. ISSN 1805-8825.
    3. PUCHOVSKÝ, Michal and Ondřej KRAJTL. Eso-kitsch in Czech Folk Metal : A Case Study of the Band Odraedir. Annales Universitatis Paedagogicae: Studia de Cultura. Kraków: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, 2022, vol. 14, No 3, p. 122-140. ISSN 2083-7275. Available from: https://dx.doi.org/10.24917/20837275.14.3.9.
    4. KRAJTL, Ondřej. Klubové komiksy a ideologie volného času. Vyprávění o dobrodružství mládežnických skupin jako návod na šťastný a plnohodnotný život (Club comics and the ideology of leisure. Adventure narratives about groups of youth as a guide to happy and fulfilling life). In VI. kongres světové literárněvědné bohemistiky. 2022.
    5. RADOVÁ, Irena and Tomáš WEISSAR. Laetae segetes VIII, International PhD Student Conference 14-16 November 2022, Masaryk University, Faculty of Arts, Department of Classical Studies. 2022.
    6. KRAJTL, Ondřej and Martin FORET. Mizející (příběho)světy stárnoucích bílých mužů: nostalgie jako určující prvek kánonu československého komiksu (Disappearing (story)worlds of aging white men: nostalgia as a defining element of the Czechoslovak comics canon). In Kánony (v sieti kontextov, interpretácií a referenčných rámcov). 2022.
    7. WEISSAR, Tomáš. Možnosti využití překladů moderních děl ve výuce latiny (The Possibility of Using Translations of Modern Works in Latin Teaching). In Trendy ve vzdělávání v jazykových centrech na univerzitách v EU, 6.-7. 10. 2022, FF UPOL Olomouc. 2022.
    8. SUCHÁČEK, Petr. Nenásilná komunikace: Jak to přežít s lidmi (Nonviolent communication: How to Survive with People). In Noc vzdělávání. Otevřeno, 2022.
    9. SUCHÁČEK, Petr. Nenásilná komunikace v mateřské škole (Nonviolent communication in kindergarten). 2022.
    10. WEISSAR, Tomáš. Plautus' humor for everyone even today? In Titus Maccius Plautus: Plautus from Page to Stage II, 11.–14. 5. 2022, Adam Mickiewicz University, Poznań. 2022.
    11. SUCHÁČEK, Petr. Pojetí rozvoje pedagogických kompetencí vysokoškolských vyučujících na univerzitách v České republice (The Concept of the Development of Pedagogical Competences of University Teachers at Universities in the Czech Republic). 2022.

    2021

    1. SUCHÁČEK, Petr. Cesta rozvoje pedagogických kompetencí – od jednoho semináře k systému podpory (The Path Towards Pedagogical Competencies: from a Single Seminar to a Comprehensive Support System). In International Conference of Lifelong Learning. 2021.
    2. SUCHÁČEK, Petr. Cesta rozvoje pedagogických kompetencí – od jednoho semináře k systému podpory (The Path Towards Pedagogical Competencies: from a Single Seminar to a Comprehensive Support System). In Mezinárodní vědecká konference ICOLLE 2021. 2021. ISBN 978-80-7509-802-3.
    3. KRAJTL, Ondřej. Dobrodružství ve středoevropských uličkách (Adventures in the alleys of Central Europe). In Mezi Východem a Západem: Tradice středoevropského prostoru? 2021.
    4. SUCHÁČEK, Petr. Inspirace z nenásilné komunikace pro pohodu doma, v kabinetu i ve třídě (Inspirations from Nonviolent Communication for Peace at home, at school and in the classroom). In Vitální učitel. 2021.
    5. SUCHÁČEK, Petr. Jak funguje učení a proč na tom záleží? (How Learning Works and Why it matters?). In 5. Konference "Výuka První Pomoci Zážitkem" - ONLINE. 2021.
    6. SUCHÁČEK, Petr. Jak se učí budoucí učitelé učit v čase pandemie? (How to teach pre-service teacher in the times of pandemic?). 2021.
    7. SUCHÁČEK, Petr. Jak zapojit žáky do náročných témat? Dobrou otázkou! (How to get students to engage with complicated topics? With a good question!). In Učíme v globálních souvislostech VII. ročník. 2021.
    8. KRAJTL, Ondřej. Krátký život v panelech Anděla strážného (A short life in the panels of Anděl strážný). In Studia komiksu: Reflexe a příležitosti. 2021.
    9. LEE, Lenka, Karel STIBRAL and Ondřej KRAJTL. Mezi východem a západem: Tradice středoevropského prostoru? (Between East and West: the Tradition of Central European Space?). 2021.
    10. HARVÁNKOVÁ, Klára and Tomáš WEISSAR. Příručka pro nově nastupující doktorské studující na FF MU (Guide for the new incoming doctoral students at the FA MU). Brno: Masarykova univerzita Filozofická fakulta, 2021, p. 1-16.

    2020

    1. KRAJTL, Ondřej. Klubácký komiks: politika jako každodennost (Young Gentlemen's Clubs in Comics: Politics as a part of Everyday Life). In Měsíčník Kapitál. Bratislava: KPTL – občianske združenie, 2020. ISSN 2585-7851.
    2. PETROVIĆOVÁ, Katarina, Tomáš WEISSAR, Simona ALIOVÁ, Tomáš ANTOŠ, Eliška BUMBOVÁ, Anna GARCIA, Jaroslav HERZIG, Eva HUBÁČKOVÁ, Benjamín JURÁŇ, Linda MAHAMID, Michal MUSIL, Martin NIKL, Markéta PELIKÁNOVÁ and Ema TRNKOVÁ. Mezinárodní simultánní čtení Apuleia, 5. 6. 2020 (International Simultaneous Reading of Apuleius, 5th June 2020). In FESTIVAL EUROPÉEN LATIN GREC 2020. Brno: FESTIVAL EUROPÉEN LATIN GREC, Lyon, 2020, p. nestránkováno.
    3. LEE, Lenka and Ondřej KRAJTL. Pojmová periferie: poznámky k dynamice některých estetických kategorií (The Periphery of Concepts: Notes on Dynamics of Some Aesthetic Catego­ries). In Estetika centra a periférie. Centrum a periférie estetiky. Prvé vydanie. Bratislava: Slovenská asociácia pre estetiku, 2020, p. 99-107. ISBN 978-80-972624-3-3.
    4. BORDINO, Chiara, Markéta KULHÁNKOVÁ, Tomáš WEISSAR, Karolina FOLETTI, Pavla TICHÁ and Ivan FOLETTI. Teorie obrazu v raném křesťanství? Výběr textů pozdně antických myslitelů s komentářem (Theory of Image in Early Christianity? Anthology of texts by Late Antique Thinkers with a Commentary). Brno: Books and Pipes, 2020, 261 pp. Parva Convivia VII. ISBN 978-80-7485-213-8.

    2019

    1. SUCHÁČEK, Petr. Active learning: Something we all have to get used to. thesedablog: Supporting and Leading Educational Change, 2019.
    2. KRAJTL, Ondřej. Adventures of Shamrock : Mapping the Narrative Universe. In Philosophy and Cartography, Wroclaw, 4. - 8. 11. 2019. 2019.
    3. LEE, Lenka and Ondřej KRAJTL. Drobné revoluce : streetartové umění v kulisách každodennosti (Little Revolutions : Streetart and the Aesthetics of Everyday Life). In Pašteková, Michaela; Brezňan, Peter. Umenie, estetika, politika. Bratislava: Slovenská asociácia pre estetiku, 2019, p. 258-267. ISBN 978-80-972624-2-6.
    4. WEISSAR, Tomáš, Klára MODLÍKOVÁ and Jana NECHUTOVÁ. Gnóthi seauton. Sto let klasických studí v Brně v osobních vzpomínkách i úřední korespondenci (Gnóthi seauton. A Hundred Years of Classical Studies in Brno in Personal Memories and Official Correspondence). Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2019, 109 pp. ISBN 978-80-210-9255-6. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9255-2019.
    5. WEISSAR, Tomáš, Klára MODLÍKOVÁ and Jana NECHUTOVÁ. Gnóthi seauton. Sto let klasických studí v Brně v osobních vzpomínkách i úřední korespondenci (Gnóthi seauton. A Hundred Years of Classical Studies in Brno in Personal Memories and Official Correspondence). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2019, 109 pp. ISBN 978-80-210-9254-9.
    6. URBANOVÁ, Daniela and Tomáš WEISSAR. Jak to přeložit? Mezioborový kurz: FFMU MK 14 (How to translate it? Interdisciplinary course: FFMU MK 14). FF MU Brno. FF MU, 2019.
    7. SUCHÁČEK, Petr, Hana VRTALOVÁ and Petr HOLÍK. Letní škola pro doktorandy MUNI (Summer School for PhD Students MUNI). 2019.
    8. WEISSAR, Tomáš. Případ Dominikán Domaslav opět otevřen (The Case of the Dominican Domaslaus Reconsidered). Listy filologické. Praha: AV ČR, Filosofický ústav, Kabinet pro klasická studia, 2019, vol. 142, 1-2, p. 7-48. ISSN 0024-4457.
    9. LEE, Lenka and Ondřej KRAJTL. The Periphery of Concepts : Notes on Dynamics of Some Aesthetic Categories. In Estetika centra a periférie. Centrum a periféria estetiky, 23.10.-25.10. 2019, Bratislava. 2019.
    10. URBANOVÁ, Daniela, Eliška POLÁČKOVÁ, Tomáš WEISSAR and Radek ČERNOCH. Titus Maccius Plautus : Curculio aneb Darmojed (Titus Maccius Plautus : Curculio or Darmojed). Vydání první. Praha: Jednota klasických filologů, 2019, 283 pp. Bilingva, sv. IV. ISBN 978-80-904945-6-5.
    11. URBANOVÁ, Daniela, Tomáš WEISSAR, Eliška POLÁČKOVÁ and Radek ČERNOCH. Titus Maccius Plautus : From Page to Stage. 2019.
    12. POLÁČKOVÁ, Eliška and Tomáš WEISSAR. Translating Curculio for Stage. In Bandini, Giorgia; Pentericci, Caterina. Personaggi in scena : il parasitus. Roma: Carocci editore, 2019, p. 87-102. ISBN 978-88-430-9637-4.
    13. POLÁČKOVÁ, Eliška and Tomáš WEISSAR. Translating Curculio for Stage. In Titus Maccius Plautus: From Page to Stage, 11.–14. 11. 2019, Faculty of Arts MU, Brno. 2019.
    14. ČEJKOVÁ, Ingrid, Petr SUCHÁČEK and Jeffrey Alan VANDERZIEL. Vysokoškolský učitel bez učitelského vzdělání: Nástin problematiky a možností řešení (University Teachers Without Teaching Education: Problems and Possible Solutions). 2019.

    2018

    1. SUCHÁČEK, Petr and Ingrid ČEJKOVÁ. Akčním výzkumem k praxi založené na důkazech (Action Research : The Way to evidence-based education). 2018.
    2. ŠVAŘÍČEK, Roman, Jeffrey Alan VANDERZIEL and Petr SUCHÁČEK. Beginning University Teachers and Their Approaches to Teaching and Professional Self-Perception. In Teaching for Learning. University Perspective. Conference in Tartu, Estonia 23 – 25 January, 2018. 2018.
    3. KRAJTL, Ondřej and Lenka LEE. Drobné revoluce : streetartové umění v kulisách každodennosti (Minor Revolutions : street art and everyday aesthetics). In Umenie, estetika, politika, 24. - 26. 10. 2018, Bratislava. 2018.
    4. KRAJTL, Ondřej and Lenka LEE. Estetika každodennosti : Postoj, distance a mediální gramotnost (Everyday aesthetics : aesthetic attitude, distance and media literacy). In Michaela Paštéková, Marek Debnár. Pragmatické dimenzie umenia a estetiky. Bratislava: Slovenská asociácia pre estetiku, 2018, p. 244-252. ISBN 978-80-972624-1-9.
    5. PUCHOVSKÝ, Michal and Ondřej KRAJTL. Hrajeme si s ezokýčem : O některých aspektech československého pohanského metalu (Let´s Play With Eso-kitchs : Discussion about various aspects of Czech and Slovak Pagan Metal). 2018.
    6. SUCHÁČEK, Petr. Když věda a výuka probíhají současně (When Science and Teaching go hand in hand). In 9. studentská konference FHS Univerzity Tomáše Bati. 2018.
    7. ŠVAŘÍČEK, Roman and Petr SUCHÁČEK. Praxe inkluzivního vzdělávání založená na důkazech (The practice of inclusive evidence-based education). 2018.
    8. SUCHÁČEK, Petr, Jeffrey Alan VANDERZIEL, Ingrid ČEJKOVÁ and Katarína ROZVADSKÁ. Představení a vyhodnocení vzdělávacího programu CERPEK (Introduction to and Evaluation of CERPEK's Educational Program). In PROFESIONÁLNE VZDELÁVANIE VŠ UČITEĽOV NA SLOVENSKU A V ČESKU. 2018.
    9. SUCHÁČEK, Petr. Rozvoj pedagogických kompetencí vysokoškolských učitelů: PLÁNY VS. REALITA (The Development of University Teachers’ Pedagogical Competence: PLANS VS. REALITY). In XVII. ročník česko-slovenské konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku. 2018.
    10. VANDERZIEL, Jeffrey Alan, Roman ŠVAŘÍČEK, Ingrid ČEJKOVÁ and Petr SUCHÁČEK. Teaching University Teachers to Teach Better: Program, Prospects and Challenges. In Towards Better University Teaching. 2018.
    11. SUCHÁČEK, Petr, Ingrid ČEJKOVÁ and Jeffrey Alan VANDERZIEL. Vysokoškolský učitel znovu studentem: Kurzy rozvoje pedagogických kompetencí v České a Slovenské republice (University Teachers Back to the Classroom: Pedagogical Competence Courses). 2018.
    12. SUCHÁČEK, Petr. Základy nenásilné komunikace pro učitele (The Basics of Nonviolent Communication for Teachers). 2018.

    2017

    1. RAGULOVÁ, Zuzana. Adolf Loos jako tvůrce plzeňských interiérů (Adolf Loos as a creator of interiors in Pilsen). In přednáška pro Židovskou obec Brno, 14.12.2017, Brno. 2017.
    2. LEE, Lenka and Ondřej KRAJTL. Mediální gramotnost jako zdroj estetické zkušenosti (Media literacy as a source of aesthetic experience). In Pragmatické dimenzie umenia a estetiky, Bratislava, 19. - 21. 9. 2017. 2017.
    3. LEE, Lenka and Ondřej KRAJTL. Modely populární kultury, estetická funkce a Sherlock Holmes (The Models of popular culture, the aesthetic function and Sherlock Holmes). In Pašteková, Michaela; Brezňan, Peter. Umenie a estetično ako sociálne a autonómne fakty : aktuálnosť diela Jana Mukařovského. Bratislava: Slovenská asociácia pre estetiku, 2017, p. 234-243. ISBN 978-80-972624-0-2.
    4. VANDERZIEL, Jeffrey Alan, Ingrid PROCHÁZKOVÁ and Petr SUCHÁČEK. Úvodní konference ke vzniku Centra rozvoje pedagogických kompetencí Masarykovy univerzity (CERPEK) (Introductory Conference on the Establishment of the Center for the Development of Pedagogical Competences of Masaryk University (CERPEK)). 2017.

    2013

    1. ŤAŽKÁ, Adéla, Ilona DĚCHTĚRENKOVÁ, Lucie DVOŘÁKOVÁ, Markéta KULÍKOVÁ, Kateřina ŠTRUNCOVÁ and Iva ZADRAŽILOVÁ. Dotazníkové šetření zájmu studentů FF MU o e-learningový kurz Metody kritického myšlení (A questionnaire survey of student´s interest FF MU of e-learning course Methods of critical thinking). ProInflow. Brno: Masarykova univerzita, 2013, roč. 5, č. 1, p. nestránkováno, 6 pp. ISSN 1804-2406.
    2. ZADRAŽILOVÁ, Iva and Jan ZIKUŠKA. Information Literacy Centre: Development of Information Literacy at Masary University. In European Conference of Information Literacy. 2013.
    3. ZADRAŽILOVÁ, Iva. Jak napsat a obhájit kvalitní diplomovou práci. 2013.
    4. ZIKUŠKA, Jan and Iva ZADRAŽILOVÁ. Národní seminář informačního vzdělávání III. 2013.
    5. ZADRAŽILOVÁ, Iva. Online Course of Information Literacy at Masaryk Universiry. In European Conference of Information Literacy. 2013.
    6. ZADRAŽILOVÁ, Iva and Kateřina HOŠKOVÁ. Online Course of Information Literacy at Masaryk Universiry. In European Conference of Information Literacy. 2013. ISBN 978-975-491-359-0.
    7. KOVÁŘOVÁ, Pavla and Iva ZADRAŽILOVÁ. The Influence of Technological Changes on the Definition of Information Literacy. Online. In Serap Kurbanoglu, Esther Grassian, Diane Mizrachi, Ralph Catts, Sonja Špiranec. Worldwide Commonalities and Challenges in Information Literacy Research and Practice. Neuveden: Springer, 2013, p. 118-125. ISBN 978-3-319-03918-3. Available from: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-03919-0_14.
    8. ZADRAŽILOVÁ, Iva and Michaela BRÁZDOVÁ. Transgramotnost: nová perspektiva informačního vzdělávání. (Transliteracy : New Perspective of Information Education). ProInflow. Brno: Masarykova univerzita, 2013, Neuveden, No 2, p. nestránkováno, 17 pp. ISSN 1804-2406.

    2012

    1. ČERNÝ, Michal, Dagmar CHYTKOVÁ, Kateřina HOŠKOVÁ, Alžběta KAROLYIOVÁ, Pavlína MAZÁČOVÁ, Gabriela ŠIMKOVÁ, Iva ZADRAŽILOVÁ and Jan ZIKUŠKA. CEINVE: témata, lidé, motivace a inspirace nového projektu (CEINVE: topics, people, motivation and inspiration of the new project). Inflow : information journal [online]. 2012, vol. 5, 7/8. ISSN 1802-9736.
    2. ČERNÝ, Michal, Kateřina HOŠKOVÁ, Dagmar CHYTKOVÁ, Pavlína MAZÁČOVÁ, Gabriela ŠIMKOVÁ, Iva ZADRAŽILOVÁ and Jan ZIKUŠKA. Kurz práce s informacemi. Brno, 2012, 147 pp.
    3. ZIKUŠKA, Jan and Iva ZADRAŽILOVÁ. Národní seminář informačního vzdělávání I. 2012.
    4. ZADRAŽILOVÁ, Iva. Nebezpečí zneužití osobních informací v době globálního monitoringu s přihlédnutím k možnostem ochrany soukromí. Část I. Inflow : information journal [online]. Brno: Masarykova univerzita, 2012, vol. 2, No 9. ISSN 1802-9736.
    5. ZADRAŽILOVÁ, Iva. Nebezpečí zneužití osobních informací v době globálního monitoringu s přihlédnutím k možnostem ochrany soukromí. Část II. Inflow : information journal [online]. Brno: Masarykova univerzita, 2012, vol. 2, No 10. ISSN 1802-9736.
    6. ZADRAŽILOVÁ, Iva. Problém plagiátorství na vysokých školách. Inflow : information journal [online]. Brno: KISK, 2012, vol. 1, No 5. ISSN 1802-9736.
    7. ZADRAŽILOVÁ, Iva. Projekt CEINVE - Centrum infromačního vzdělávání: rozvoj informační gramotnosti na Masarykově univerzitě. Online. In PhDr. Zdeňka Friedlová, Mgr. Pavla Gajdošíková. Sborník z 20. konference, konané ve dnech 11. až 13. září 2012 v areálu Univerzity Pardubice. Ostrava: Sdružení knihoven ČR, 2012, p. 34-39, 252 pp. ISBN 978-80-86249-65-0.
    8. ZADRAŽILOVÁ, Iva. Projekt Národní klastr informačního vzdělávání a konference NAKLIV 2010. Ikaros [online]. Praha, 2012, vol. 14, No 3. ISSN 1212-5075.
    9. ZADRAŽILOVÁ, Iva and Jan ZIKUŠKA. Seminář Metody kritického myšlení. 2012.
    10. ZADRAŽILOVÁ, Iva. Start-up meeting Letní školy ERASMUS v Litvě. Inflow : information journal [online]. Brno, 2012, vol. 4, No 6. ISSN 1802-9736.
    11. ZIKUŠKA, Jan and Iva ZADRAŽILOVÁ. Workshop Citace z pohledu knihovníků. 2012.
    12. ZIKUŠKA, Jan and Iva ZADRAŽILOVÁ. Workshop Grafický editor Inkscape. 2012.
    13. ZIKUŠKA, Jan, Iva ZADRAŽILOVÁ and Dagmar CHYTKOVÁ. Workshop Kreativita v informačním vzdělávání. 2012.
    14. ZIKUŠKA, Jan and Iva ZADRAŽILOVÁ. Workshop Lekce informační bezpečnosti v knihovnách. 2012.
    15. ZIKUŠKA, Jan and Iva ZADRAŽILOVÁ. Workshop Praktický průvodce programem Adobe Captivate. 2012.
    16. ZIKUŠKA, Jan, Iva ZADRAŽILOVÁ and Marta PAVLOVSKÁ. www.nastroje.knihovna.cz. 2012.
    17. ZIKUŠKA, Jan and Iva ZADRAŽILOVÁ. Závěrečný seminář projektu NAKLIV. 2012.
    18. ZADRAŽILOVÁ, Iva. Zpráva ze semináře IVIG 2010. Ikaros [online]. Praha, 2012, vol. 14, No 11. ISSN 1212-5075.

    2006

    1. ČADOVÁ, Romana. Eva Lukavská: "Zázračné reálno" a magický realismus. Alejo Carpentier versus Gabriel García Márquez. Universitas. Brno: Masarykova univerzita Brno, 2006, No 03, p. 70. ISSN 1211-3384.
    2. ČADOVÁ, Romana. Kdo vybírá schránku času? Literární noviny : kulturně politický týdeník. Praha: Společnost pro Literární noviny, 2006, No 3, 1 pp.
    3. ČADOVÁ, Romana. La influencia de Edgar Allan Poe en Horacio Quiroga. Études Romanes de Brno. Brno: Masarykova univerzita, 2006. ISSN 0231-7532.
    4. ČADOVÁ, Romana. Reflexiones. Ensayos sobre las escritoras hispanoamericanas contemporáneas. Études Romanes de Brno. Brno: Masarykova univerzita, 2006. ISSN 0231-7532.
Display details
Displayed: 25/5/2024 20:01