Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2007

    1. KLAPALOVÁ, Alena. ICT AND E-BUSINESS IN THE CZECH SMALL AND MICRO ENTERPRISES. International Journal of Research Trends in Social Sciences, Special Edition: Competing In Global and National Markets. Lithuania, 2007, vol. 1, No 1, 16 pp. ISSN 1822-3532.

    2005

    1. KLAPALOVÁ, Alena and Martin KRIŠTOF. E-business implementation and small and micro enterprises. In IMEA2005 Conference Proceedings. 1st ed. Liberec: TU Liberec, Ekonomická fakulta, 2005, p. 60-60. ISBN 80-7083-929-5.
    2. KLAPALOVÁ, Alena. ICT a e-business v malých podnicích (ICT and e-business in the small enterprises). Praha: Economia, 2005. Moderní řízení.
    3. KLAPALOVÁ, Alena. ICT and e-business in the Czech small and micro enterprises. In POSTMODERN SOCIETY AND CONSUMPTION PATTERNS FROM THE PERSPECTIVE OF SOCIAL SCIENCES. první. Kaunas, Litva: Vilnius University, 2005, p. 252-268, 16 pp. ISBN 9986-19-735-X.

    2004

    1. POLČÁK, Radim and Bohumír ŠTĚDROŇ. K některým právním otázkám e-kontraktace (In part about e-contracting). Právní rozhledy : časopis pro všechna právní odvětví. Praha: C.H. Beck, 2004, Roč. 12, č. 18, p. 683-686. ISSN 1210-6410.
    2. ŠKAPA, Radoslav. Marketingové využití internetu v malých firmách (Marketing utilization of Internet in small enterprises). In Rozvoj malého a stedního podnikání v zemích východní a stední Evropy. 1st ed. Praha: Nakladatelství Oeconomica, 2004, p. 34-34. ISBN 80-245-0809-5.

    2003

    1. STEHLÍK, Antonín. Cesta z euforie (Value chain). In Úspěšnost podniků 2003. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2003, p. 95-98. ISBN 80-210-3100-X.
    2. STEHLÍK, Antonín. Inovace opatřovacích logistických systémů (The innovation of inbound logistics systems). In Logistika v teorii a praxi. Liberec: TU Liberec, 2003, p. 104-111. ISBN 80-7083-698-9.

    2002

    1. KRIŠTOF, Martin. B2B Markets as an Opportunity for SME. Inspiration from EU. In Small and medium firm management with computer support. 1st ed. Brno: VUT fakulta podnikatelská, 2002, p. 19-25. ISBN 80-86510-56-5.
    2. KLAPALOVÁ, Alena. Hodnotové řetězce a hodnotové sítě (Value networks and value chains). In Systémové řízení. první. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2002, p. 248-250. ISBN 80-210-2831-9.
    3. STEHLÍK, Antonín. Internet v marketingu a marketing na internetu (E-business changes of marketing). In Ekonomika firiem 2002. Košice: EU v Bratislave, 2002, p. 400-402. ISBN 80-225-1583-3.
Display details
Displayed: 25/7/2024 03:38