Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2008

    1. TOMÁŠKOVÁ, Eva. Barriers of Application Market Orientation Approach at Firms. In 5th International Scientific Conference ECO-TREND 2008. Targu Jiu: Constantin Brancusi University of Targu Jiu, 2008, 7 s. ISBN 978-973-144-205-1.
    2. TOMÁŠKOVÁ, Eva, Vladimír CHALUPSKÝ, Lucie KAŇOVSKÁ a Iveta ŠIMBEROVÁ. Impact of market orientation on business performance. Empirical research of mechanical engineering industry in the Czech Republic. In Marketing landscapes: A pause for thought. Brighton: University of Brighton, 2008, 4 s. ISBN 978-1-905593-42-2.
    3. TOMÁŠKOVÁ, Eva. MARKET ORIENTATION AT HI-TECH COMPANIES: RESULTS OF PRELIMINARY RESEARCH. In Dny práva - 2008 – Days of Law. Brno: Právnická fakulta MU, 2008, 7 s. ISBN 978-80-210-4733-4.
    4. TOMÁŠKOVÁ, Eva. The Current Methods of Measurement of Market Orientation. In International Conference on Applied Business & Economics. Thessaloniki: The Aristotle University of Thessaloniki, 2008, 15 s. ISSN 1108-2976.
    5. TOMÁŠKOVÁ, Eva. The Current Models of Market Orientation. European Research Studies. 2008, roč. 3-4/2007, č. 10, 9 s. ISSN 1108-2976.

    2007

    1. TOMÁŠKOVÁ, Eva. Market Orientation and Business Performance. In Increasing Competitiveness or Regional, National and International Markets Development-New Challenges. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, 2007, s. 256-265, 7 s. ISBN 978-80-248-1457-5.
    2. TOMÁŠKOVÁ, Eva, Lucie KAŇOVSKÁ, Iveta ŠIMBEROVÁ a Vladimír CHALUPSKÝ. MARKET ORIENTATION IN HI-TECH FIRMS. In Festive Scientific Conference on the Occasion of 15th Anniversary of the Establishemnt of Faculty of Business and Management Brno University of Technology. Brno: Brno University of Technology, 2007, s. 230-237. ISBN 978-80-214-3482-0.
    3. TOMÁŠKOVÁ, Eva, Lucie KAŇOVSKÁ, Vladimír CHALUPSKÝ a Iveta ŠIMBEROVÁ. The Method of Measuring Market Orientation. Economics bulletin. Champaign-Urbana: Univ. of Illinois, 2007, Vol. 28, č. 33, s. 700-717. ISSN 1545-2921.

    2006

    1. TOMÁŠKOVÁ, Eva a Dagmar PALATOVÁ. Měření tržní orientace a její vliv na výkonnost firem. In Nová teorie ekonomiky a managementu organizací. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 2006, s. 1553-1567, 10 s. ISBN 80-245-109-X.
    2. TOMÁŠKOVÁ, Eva. Vliv tržní orientace na konkurenceschopnost podniků. In Manažer a jeho úloha pro úspěšnost podniku. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 254-259. ISBN 80-210-4089-0.

    2005

    1. TOMÁŠKOVÁ, Eva a Dagmar PALATOVÁ. Trvalá udržitelnost v modelování tržní orientace. In Ekonomie, právo, management : Vzájemné vztahy v procesu trvale udržitelného rozvoje. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2005, s. 169-177. ISBN 80-210-3820-9.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 2. 11. 2024 18:30