Název česky: English Autonomously: jazyková výuka v lavicích a (hlavně) mimo ně
Název anglicky: English Autonomously: language learning in the classroom and (mostly) out of it
RIV/00216224:14640/19:00110581 Vyžádané přednášky. čeština. Česká republika.
Trumpešová - Rudolfová, Eva (203 Česká republika, domácí) -- Šindelářová Skupeňová, Martina (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: autonomous learning; language learning; English Autonomously; peer mentoring
Druh účasti: vyžádaná přednáška
Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 24. 4. 2020 09:31.
Název česky: Podpora autonomního učení: angličtina napříč disciplínami
Název anglicky: Fostering Autonomous Learning: English Across Disciplines
Klíčová slova anglicky: autonomous learning, language learning, English Autonomously, peer mentoring
Druh účasti: vyžádaná přednáška
Změnila: Mgr. Eva Rudolfová, učo 12675. Změněno: 6. 11. 2019 19:41.
Název anglicky: Counsellors´ Nightmares, Students´ Success Stories
RIV/00216224:14640/18:00106844 Prezentace na konferencích. angličtina. Česká republika.
Trumpešová - Rudolfová, Eva (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: Autonomous learning; counsellings; motivation; student´s responsibility
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 24. 4. 2019 17:54.
Název česky: Emotional Intelligence in Foreign Language Acquisition
Název anglicky: Emotional Intelligence in Foreign Language Acquisition
Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: emotional intelligence; foreign language acquisition; education; learning
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 22. 3. 2016 16:55.
Název anglicky: Emotions in Language Learning
Klíčová slova anglicky: emotional intelligence; language learning; education; reflection
Mezinárodní význam: ano
Změnila: Mgr. Eva Rudolfová, učo 12675. Změněno: 21. 3. 2016 15:22.
Název česky: The Importance of Emotions in Language Learning
Název anglicky: The Importance of Emotions in Language Learning
RIV/00216224:14640/15:00086943 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
Trumpešová - Rudolfová, Eva (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: emotional intelligence; language learning; education; reflection
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 8. 4. 2016 15:05.
Název česky: To Dare or Not to Dare
Název anglicky: To Dare or Not to Dare
RIV/00216224:14640/15:00086944 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
Trumpešová - Rudolfová, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Zouhar Ludvíková, Lenka (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: emotional intelligence; language learning; education; reflection
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 8. 4. 2016 15:06.
Pedagogika a školství. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
Klíčová slova anglicky: soft skills
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 8. 4. 2014 14:26.
Název česky: Užití "Story Boxes" při výuce jazyků
RIV/00216224:14410/09:00035585 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. angličtina. Spojené státy.
Collins, Rita Chalmers (840 Spojené státy, garant)
Klíčová slova anglicky: Story; Boxes; Language Learning; EFL;
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Dr. Rita Chalmers Collins, učo 195579. Změněno: 26. 5. 2009 11:23.
Název anglicky: Classification of transformed sentences
RIV/00216224:14330/08:00035055 Stať ve sborníku. Informatika. čeština. Česká republika.
Kott, Petr (203 Česká republika) -- Popelínský, Lubomír (203 Česká republika, garant)
Klíčová slova anglicky: language learning; transformed sentences; machine learning; classification
Druh sborníku: předkonferenční sborník
Recenzováno: ano
Změnil: doc. RNDr. Lubomír Popelínský, Ph.D., učo 1945. Změněno: 16. 2. 2009 23:47.
Název česky: Výběr učebnice pro jazyková cvičení ve studiu učitelství pro první stupeň nebo: Může být výuka úspěšná také bez učebnice?
Název anglicky: Choice of the Textbook for the Language Learning in the Primar School Teacher Studies
RIV/00216224:14410/08:00034789 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. němčina. Česká republika.
Brychová, Alice (203 Česká republika, garant)
Klíčová slova anglicky: Textbook; language learning; primarschool-studies
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Alice Brychová, Ph.D., učo 1892. Změněno: 25. 1. 2009 20:47.
Název česky: Užití videa v inklusivní třídě opět otevřeno
Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Video; language learning; young learners;
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Změnila: Dr. Rita Chalmers Collins, učo 195579. Změněno: 16. 9. 2008 10:36.
Název anglicky: Janíková, V. (ed.): Autonomy and Foreign Language Education. Masaryk-University, Brno 2006, 364 p.
RIV/00216224:14410/07:00032584 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Janíková, Věra (203 Česká republika, garant, domácí) -- Brychová, Alice (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Autonomy; Language Learning; Language Education
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Alice Brychová, Ph.D., učo 1892. Změněno: 31. 3. 2011 12:48.