Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2019

    1. TRUMPEŠOVÁ - RUDOLFOVÁ, Eva a Martina ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ. English Autonomously: jazyková výuka v lavicích a (hlavně) mimo ně. In 9. ročník Open space konference o e-learningu IS MU. 2019.
      Název česky: English Autonomously: jazyková výuka v lavicích a (hlavně) mimo ně
      Název anglicky: English Autonomously: language learning in the classroom and (mostly) out of it
      RIV/00216224:14640/19:00110581 Vyžádané přednášky. čeština. Česká republika.
      Trumpešová - Rudolfová, Eva (203 Česká republika, domácí) -- Šindelářová Skupeňová, Martina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: autonomous learning; language learning; English Autonomously; peer mentoring
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 24. 4. 2020 09:31.
    2. TRUMPEŠOVÁ - RUDOLFOVÁ, Eva a Martina ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ. Fostering Autonomous Learning: English Across Disciplines. In CLIL: methodological Concept to effectively Support Key Professional Competencies Using Foreign Language. 2019.
      Název česky: Podpora autonomního učení: angličtina napříč disciplínami
      Název anglicky: Fostering Autonomous Learning: English Across Disciplines

      Klíčová slova anglicky: autonomous learning, language learning, English Autonomously, peer mentoring
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnila: Mgr. Eva Rudolfová, učo 12675. Změněno: 6. 11. 2019 19:41.

    2018

    1. TRUMPEŠOVÁ - RUDOLFOVÁ, Eva. Counsellors´ Nightmares, Students´ Success Stories. 2018.
      Název anglicky: Counsellors´ Nightmares, Students´ Success Stories
      RIV/00216224:14640/18:00106844 Prezentace na konferencích. angličtina. Česká republika.
      Trumpešová - Rudolfová, Eva (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Autonomous learning; counsellings; motivation; student´s responsibility
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 24. 4. 2019 17:54.

    2015

    1. TRUMPEŠOVÁ - RUDOLFOVÁ, Eva. Emotional Intelligence in Foreign Language Acquisition. In Language Centres in Higher Education: Sharing, Innovations, Research, Methodology and Best Practises. 2015.
      URL
      Název česky: Emotional Intelligence in Foreign Language Acquisition
      Název anglicky: Emotional Intelligence in Foreign Language Acquisition
      Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: emotional intelligence; foreign language acquisition; education; learning
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 22. 3. 2016 16:55.
    2. TRUMPEŠOVÁ - RUDOLFOVÁ, Eva. Emotions in Language Learning. Iatefl Voices. Canterbury, Kent: The International Association of Teachers of English as a Foreign Language, 2015, roč. 2015, č. 245, 1 s. ISSN 1814-3830.
      Název anglicky: Emotions in Language Learning

      Klíčová slova anglicky: emotional intelligence; language learning; education; reflection
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Eva Rudolfová, učo 12675. Změněno: 21. 3. 2016 15:22.
    3. TRUMPEŠOVÁ - RUDOLFOVÁ, Eva. The Importance of Emotions in Language Learning. In 49th Annual International IATEFL Conference and Exhibition. 2015.
      URL
      Název česky: The Importance of Emotions in Language Learning
      Název anglicky: The Importance of Emotions in Language Learning
      RIV/00216224:14640/15:00086943 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Trumpešová - Rudolfová, Eva (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: emotional intelligence; language learning; education; reflection
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 8. 4. 2016 15:05.
    4. TRUMPEŠOVÁ - RUDOLFOVÁ, Eva a Lenka ZOUHAR LUDVÍKOVÁ. To Dare or Not to Dare. In Language Centres in Higher Education: Sharing, Innovations, Research, Methodology and Best Practices. 2015.
      URL
      Název česky: To Dare or Not to Dare
      Název anglicky: To Dare or Not to Dare
      RIV/00216224:14640/15:00086944 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Trumpešová - Rudolfová, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) -- Zouhar Ludvíková, Lenka (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: emotional intelligence; language learning; education; reflection
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 8. 4. 2016 15:06.

    2013

    1. TRUMPEŠOVÁ - RUDOLFOVÁ, Eva. Hard skills will qualify you, with soft skills you will rank the first. In The European Conference on Education. 2013.
      conference programme
      Pedagogika a školství. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
      Klíčová slova anglicky: soft skills
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 8. 4. 2014 14:26.

    2009

    1. COLLINS, Rita Chalmers. Using Story Boxes in Language Learning. English Teaching Forum. USA: US Department of State, 2009, roč. 47, č. 1, s. 18-21. ISSN 1559-663X.
      Název česky: Užití "Story Boxes" při výuce jazyků
      RIV/00216224:14410/09:00035585 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. angličtina. Spojené státy.
      Collins, Rita Chalmers (840 Spojené státy, garant)
      Klíčová slova anglicky: Story; Boxes; Language Learning; EFL;
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dr. Rita Chalmers Collins, učo 195579. Změněno: 26. 5. 2009 11:23.

    2008

    1. KOTT, Petr a Lubomír POPELÍNSKÝ. Automatická klasifikace transformovaných vět. In Sborník konference SCO 2008. Brno: PřF MU, 2008, 6 s. ISBN 978-80-210-4613-9.
      Název anglicky: Classification of transformed sentences
      RIV/00216224:14330/08:00035055 Stať ve sborníku. Informatika. čeština. Česká republika.
      Kott, Petr (203 Česká republika) -- Popelínský, Lubomír (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: language learning; transformed sentences; machine learning; classification
      Druh sborníku: předkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. RNDr. Lubomír Popelínský, Ph.D., učo 1945. Změněno: 16. 2. 2009 23:47.
    2. BRYCHOVÁ, Alice. Lehrwerkauswahl für die sprachpraktischen Übungen der Primarschullehrerausbildung oder: Kann der Unterricht auch ohne ein Lehrwerk erfolgreich sein? Brünner Hefte zu Deutsch als Fremdsprache. Brno: Masarykova univerzita, 2008, roč. 1/2, č. 1, s. 26-36, 9 s. ISSN 1803-4411.
      Název česky: Výběr učebnice pro jazyková cvičení ve studiu učitelství pro první stupeň nebo: Může být výuka úspěšná také bez učebnice?
      Název anglicky: Choice of the Textbook for the Language Learning in the Primar School Teacher Studies
      RIV/00216224:14410/08:00034789 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. němčina. Česká republika.
      Brychová, Alice (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: Textbook; language learning; primarschool-studies
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Alice Brychová, Ph.D., učo 1892. Změněno: 25. 1. 2009 20:47.
    3. COLLINS, Rita Chalmers. Using Video Revisiting In a Inclusive Classroom. In Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků s SPU. 2008.
      Název česky: Užití videa v inklusivní třídě opět otevřeno
      Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Video; language learning; young learners;
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Dr. Rita Chalmers Collins, učo 195579. Změněno: 16. 9. 2008 10:36.

    2007

    1. JANÍKOVÁ, Věra a Alice BRYCHOVÁ. Janíková,V.(ed.): Autonomie a cizojazyčná výuka. Masarykova univerzita, Brno 2006,364 s. Lingua Viva. České Budějovice: Katedry jazyků Jihočeské univerzity, 2007, roč. 5/2007, č. 5, s. 66-67. ISSN 1801-1489.
      Název anglicky: Janíková, V. (ed.): Autonomy and Foreign Language Education. Masaryk-University, Brno 2006, 364 p.
      RIV/00216224:14410/07:00032584 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Janíková, Věra (203 Česká republika, garant, domácí) -- Brychová, Alice (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Autonomy; Language Learning; Language Education
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Alice Brychová, Ph.D., učo 1892. Změněno: 31. 3. 2011 12:48.
Zobrazeno: 1. 8. 2024 06:20