Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2020

    1. STOKLÁSKOVÁ, Zdeňka. Zrození občana : Řeč obrazů a řeč textů v rakouských zákonících osvícenské doby. In Knoz, Tomáš; Lach, Jiří; Borovský,Tomáš. Kultura ve středoevropských dějinách : Rozprava mezi humanitními obory. 1. vydání. Praha: Nakladatelství Lidové noviny, 2020, s. 290-307. Obraz / Komunikace / Jednání,. ISBN 978-80-7422-775-2.

    2016

    1. STOKLÁSKOVÁ, Zdeňka. Das geistige Gesicht der Aufklärung in den böhmischen Länden. In Vyžádaná přednáška na Ludwig-Maximilans-Universität v Mnichově. 2016.

    2014

    1. STOKLÁSKOVÁ, Zdeňka. Bürger werden in Österreich 1780-1811. In Brauneder, Wilhelm; Hlavačka, Milan. Bürgerliche Gesellschaft auf dem Papier: Konstruktion, Kodifikation und Realisation der Zivilgesellschaft in der Habsburgermonarchie. 1. vydání. Berlin: Duncker&Humblot, 2014, s. 213-242. Schriften zur Europäischen Rechts- und Verfassungsgeschichte ; sv. 59. ISBN 978-3-428-13935-4.
    2. PICHOVÁ, Dagmar. Voltaire: literát, filozof, vědec. In Bohunická, L.; Lalíková, E. Filozofia - veda - literatúra. Bratislava: Neuveden, 2014, s. 146-152. ISBN 978-80-8127-111-3.

    2013

    1. STOKLÁSKOVÁ, Zdeňka. Suche nach Ordnung. Die Kontrolle der Migration in Österreich zur Zeit der Aufklärung. Cornova : revue České společnosti pro výzkum 18. století a Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Praha: Univerzita Karlova v Praze : Česká společnost pro výzkum 18. století, 2013, roč. 3, č. 1, s. 7-28. ISSN 1804-6983.

    2008

    1. DOLEŽAL, Tomáš. Drama education in educational project focused on epilepsy. In School and health 21 (3). Brno: MSD, s.r.o. ,Brno, 2008, s. 257-259, 271 s. School and health 21. ISBN 978-80-7392-043-2.
    2. DANĚK, Petr. Legitimizing Empire: Critique of and Advocacy for the Colonial Project. In Approaching the Other: the Four Projects of Western Domination. Olomouc: Palacký University, 2008, s. 45-58, 13 s. Monographs. ISBN 978-80-244-2046-2.
    3. HANUŠ, Jiří. Osvícenský učenec - příklad Josefa Dobrovského. In Člověk na Moravě ve druhé polovině 18. století. Brno: CDK, 2008, 13 s. Člověk na Moravě III. ISBN 978-80-7325-175-8.
    4. HORYNA, Břetislav. Osvícenství. Evropa v 18. století. In Luk a lyra. Ze sbírek arcidiecézního muzea Kroměříž. 1. vyd. Olomouc: Muzeum umění Olomouc, 2008, s. 207-215. výstava. ISBN 978-80-87149-13-3.

    2004

    1. URVÁLEK, Aleš. Instrumentalisierung der geschichtlichen Ereignisse. Eine Domäne der deutschen Konservativen? Revista de Filología Alemana (RdFA). Madrid, 2004, roč. 12, 5/6, s. 213-226, 13 s. ISSN 1133-0406.

    2002

    1. SZALÓ, Csaba. A jelenkor reflexív és kritikus társadalomtudományáról. PONT. 2002, roč. 1, č. 1, s. 36-51. ISSN 1336-135X.

    1995

    1. SOUČEK, Václav. Public education and the post-Fordist accumulation regime: a case study of Australia. Parts one and two. Interchange, Vo. 26/2. Netherlands: Kluwer Academic Publishers, 1995, roč. 26/1995, č. 2, s. 127-159. ISSN 0826-4805.
    2. SOUČEK, Václav. Public education and the post-Fordist accumulation regime: a case study of Australia. Parts three and four. Interchange. Netherlands: Kluwer Academic Publishers, 1995, roč. 26/1995, č. 3, s. 241-255. ISSN 0826-4805.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 10. 11. 2024 10:47