Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2009

    1. BERÁNEK, Jaroslav. Criteria of the divisibility known and unknown. In Mathematics from Primary Education View - The Conference Proceeding Abstracts. 2009. ISBN 978-80-8083-743-3.
    2. BERÁNEK, Jaroslav. Kritéria dělitelnosti známá i neznámá. In Matematika z pohledu primárního vzdělávání. první. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela, 2009, s. 13-18. ISBN 978-80-8083-742-6.
    3. BERÁNEK, Jaroslav. Kritéria dělitelnosti známá i neznámá. In Matematika z pohledu primárního vzdělávání. 2009. ISBN 978-80-8083-742-6.

    2008

    1. BLAŽKOVÁ, Růžena a Irena SYTAŘOVÁ. Děti s nadáním pro matematiku potřebují podnětné prostředí. Komenský. Brno: PdF MU, 2008, roč. 132, č. 3, s. 16-20. ISSN 0323-0449.
    2. BLAŽKOVÁ, Růžena. Didaktické problémy výuky žáků s poruchami učení, zejména s dyskalkulií. In Nové trendy ve vyučování matematiky a informatiky na základných, stredných a vyskokých školách. první. Žilina: Fakulta prirodných vied Žilinské univerzity, 2008, s. 25-34, 9 s. ISBN 978-80-8070-863-4.
    3. BLAŽKOVÁ, Růžena, Irena SYTAŘOVÁ a Milena VAŇUROVÁ. Gift for Mathematics and care of the talents. In Education and talent 1. první. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s. 48 - 60. Výzkumné zprávy, číslo 2. ISBN 978-80-7392-033-3.
    4. BERÁNEK, Jaroslav. Logic Problems in Elementary Mathematic Education. In Mathematical Education from Pupil`s and Primary School Teacher`s view. 2008. ISBN 978-80-244-1965-7.
    5. BERÁNEK, Jaroslav. Logické úlohy na 1. stupni základní školy. In Matematické vzdělávání z pohledu žáka a učitele primární školy. první. Olomouc: Univerzita Palackého, 2008, s. 38-42. ISBN 978-80-244-1963-3.
    6. BERÁNEK, Jaroslav. Logické úlohy na 1. stupni základní školy. In Matematické vzdělávání z pohledu žáka a učitele primární školy. 2008. ISBN 978-80-244-1963-3.
    7. BLAŽKOVÁ, Růžena, Květoslava MATOUŠKOVÁ a Milena VAŇUROVÁ. Matematika pro 4. ročník základních škol. první. Praha: Alter, 2008, 163 s. ISBN 978-80-7245-145-6.
    8. BLAŽKOVÁ, Růžena, Květoslava MATOUŠKOVÁ a Milena VAŇUROVÁ. Pracovní karty a přehledy k učebnici Matematika pro 4. ročník. první. Praha: Alter, 2008, 10 s.
    9. VAŇUROVÁ, Milena. Problematika matematicky nadaných dětí v přípravě učitelů na prvním stupni ZŠ. In Vyučování matematice z pohledu kompetencí žáka a učitele 1. stupně základního vzdělávání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2008, s. 280-284. ISBN 978-80-7043-548-9.
    10. BERÁNEK, Jaroslav. Řešení zajímavých úloh jako prostředek rozvíjení znalostí studentů. In 7. mezinárodní matematický Workshop. první. Brno: FAST VUT Brno, 2008, s. 69-76. ISBN 978-80-214-3727-2.
    11. BERÁNEK, Jaroslav. Řešení zajímavých úloh jako prostředek rozvíjení znalostí studentů. In 7. mezinárodní matematický Workshop. 2008. ISBN 978-80-214-3727-2.
    12. BERÁNEK, Jaroslav. Řešení zajímavých úloh jako prostředek rozvíjení znalostí studentů. In 7. mezinárodní matematický Workshop. 2008. ISBN 978-80-214-3727-2.

    2007

    1. BLAŽKOVÁ, Růžena, Květoslava MATOUŠKOVÁ a Milena VAŇUROVÁ. Matematika 3. první. Praha: Alter, 2007, 159 s. ISBN 80-7245-086-7.
    2. BURIANOVÁ, Veronika a Tomáš MRKVIČKA. Portál pro učitele a studenty matematiky s využitím produktu webMathematica. In Sborník příspěvků 3. konference Užití počítačů ve výuce matematiky. České Budějovice: Jihočeská univerzita České Budějovice, ČR, 2007, s. 21-25. ISBN 978-80-7394-048-5.
    3. VAŇUROVÁ, Milena. Příprava studentů učitelství pro 1. stupeň ZŠ na práci s nadanými dětmi v matematice. In Dimenze pedagogické práce s nadanými žáky. Brno: MSD, 2007, s. 319-323. ISBN 978-80-7392-006-7.
    4. ŠOTOVÁ, Jarmila a Lucie DOUDOVÁ. Příprava výuky matematiky v angličtině na FEM UO v Brně. In XXV. mezinárodní kolokvium o řízení osvojovacího procesu : sborník abstraktů a elektronických verzí recenzovaných příspěvků na CD-ROMu. Brno: UO, 2007, s. 1-5. ISBN 978-80-7231-228-3.
    5. BERÁNEK, Jaroslav a Růžena BLAŽKOVÁ. Rámcový vzdělávací program a výuka matematiky na 1. stupni ZŠ. In Inovácia v matematickej príprave žiakov na 1. stupni ZŠ. první. Trnava: Trnavská univerzita, 2007, s. 14 - 20. ISBN 978-80-8082-158-6.
    6. VAŇUROVÁ, Milena. Znát kompetence nestačí. In Vyučování matematice z pohledu kompetencí žáka a učitele 1. stupně základního vzdělávání. Plzeň: Západočeská univerzita, 2007, s. 191-195. ISBN 978-80-7043-548-9.

    2006

    1. BLAŽKOVÁ, Růžena. Rozvoj osobnosti žáků s poruchami učení v matematice. In Matematika 2. první. Olomouc: Univerzita Palackého, 2006, s. 51 - 55. ISBN 80-244-1311-6.

    2005

    1. BERÁNEK, Jaroslav. Několik poznámek k pojetí nekonečna ve vyučování matematice. In Sborník příspěvků ze XXIII. vědeckého kolokvia. 1. vyd. Brno: Univerzita Obrany, 2005, s. CD-ROM, 5 s. ISBN 80-85960-92-3.

    2004

    1. BERÁNEK, Jaroslav. Rozvoj funkčního myšlení v přípravě budoucích učitelů matematiky. In História, súčasnosť a perspektívy učitelského vzdelávania. první. Banská Bystrica: Pedagogická fakulta UMB, 2004, s. CD-ROM, 6 s. ISBN 80-8083-107-6.
    2. BERÁNEK, Jaroslav. Vybrané partie teorie čísel ve vyučování matematice. In Sborník příspěvků ze XXII. vědeckého kolokvia. 1. vyd. Vyškov: VVŠ PV, 2004, s. CD-ROM, 4 s. ISBN 80-7231-116-6.
    3. BERÁNEK, Jaroslav. Známe všechno o kvadratické rovnici? In 3. mezinárodní matematický Workshop. první. Brno: FAST VUT Brno, 2004, s. CD-ROM, 4 s. ISBN 80-214-2741-8.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 6. 11. 2024 04:34