Vámi zvolený výběr obsahuje 53 výsledků. Upravit výběr.
Filtrování publikací

    2024

    1. BARTÁKOVÁ, Anna, Tibor STRAČINA, Lucie ŠŮSTKOVÁ, Filip MARHEFKA, Julie RAFČÍKOVÁ, Michal LAŠKA, Jaroslav NÁDENÍČEK a Marie NOVÁKOVÁ. Isolated Rat Aorta Model in Doxorubicin Toxicity Study - pilot data. In New Frontiers in Basic Cardiovascular Research. 2024.
    2. BARTÁKOVÁ, Anna, Tibor STRAČINA, Lucie ŠŮSTKOVÁ, Filip MARHEFKA, Julie RAFČÍKOVÁ, Michal LAŠKA, Jaroslav NÁDENÍČEK a Marie NOVÁKOVÁ. Isolated Rat Aorta Model in Doxorubicin Toxicity Study - pilot data. In New Frontiers in Basic Cardiovascular Research. 2024.
    3. LAŠKA, Michal, Marie NOVÁKOVÁ a Tibor STRAČINA. Remodelace myokardu: Od mechanismů adaptace ke vzniku srdečního selhání. Cor et Vasa - Časopis České kardiologické společnosti. Brno: Česká kardiologická společnost, 2024, roč. 66, č. 1, s. 53-64. ISSN 0010-8650. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.33678/cor.2023.090.

    2023

    1. TROMBIKOVÁ, Martina a Ingrid PROCHÁZKOVÁ. Debata s názvem Jak přicházejí na svět učitelé a učitelky (projekt KVBU) v rámci Týdne učitelství na FF MUNI, 24.4.2023. 2023.
    2. PROCHÁZKOVÁ, Ingrid. Editorial: Pedagogické vzdělávání vysokoškolských vyučujících: Rodící se tradice? Pedagogicka orientace. Brno: Masarykova univerzita, 2023, roč. 32, č. 3, s. 149-151. ISSN 1211-4669.
    3. PROCHÁZKOVÁ, Ingrid. Hostující editorka_Pedagogická orientace_ročník 32_číslo 3. 2023.
    4. KOŠATKOVÁ, Markéta, Martina KUROWSKI a Zuzana VAŘEJKOVÁ. Kultivace wellbeingu, inkluzivity a sounáležitosti ve vysokoškolské přípravě budoucích pedagogů. In Konference ICOLLE 2023. 2023.
    5. ŠVAŘÍČEK, Roman a Ingrid ČEJKOVÁ. Metaforický svět učení. In Strouhal, Martin; Štech, Stanislav. Vzdělání a dnešek : Pedagogické, filosofické, historické a sociální perspektivy. Vydání druhé. Praha: Karolinum, 2023, s. 124-145. ISBN 978-80-246-5750-9.
    6. ŘÍČAN, Jaroslav, Vlastimil CHYTRÝ, Petr SUCHÁČEK a Miloš MAKOVSKÝ. Možnosti objektivizace hodnocení metakognitivního myšlení žáků v reálné praxi: Výběr příkladů z portfolií učitelů matematiky realizujících akční výzkum. Most: Hněvín, 2023, 96 s. ISBN 978-80-7561-403-2.
    7. KROČÁKOVÁ, Zuzana, Ingrid PROCHÁZKOVÁ a Zuzana VAŘEJKOVÁ. Videoreflexe výuky jako nástroj rozvoje vysokoškolských vyučujících. In Mezinárodní vědecká konference ICOLLE 2023. 2023.
    8. BOČEK, Marek, Ingrid PROCHÁZKOVÁ, Petr SUCHÁČEK a Hana ŠVÁBÍKOVÁ. Výlet do dobré praxe. Příprava budoucích učitelů na vlastní kůži. 2023.
    9. KROČÁKOVÁ, Zuzana, Ingrid PROCHÁZKOVÁ a Zuzana VAŘEJKOVÁ. Vyučující na filmovém plátně: Videoreflexe výuky jako nástroj rozvoje vysokoškolských vyučujících. Pedagogická orientace. Brno, 2023, roč. 32, č. 3, s. 249–264. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PedOr2022-3-249.
    10. VAŘEJKOVÁ, Zuzana, Martina KUROWSKI a Markéta KOŠATKOVÁ. Wellbeing, inkluzivita a pocit sounáležitosti ve vysokoškolském prostředí. In MŠMT: Dny vzdělávací činnosti vysokých škol. 2023.

    2022

    1. ŠVAŘÍČEK, Roman, Ingrid PROCHÁZKOVÁ, Jeffrey Alan VANDERZIEL a Klára ŠEĎOVÁ. Developing Beginner University Teachers’ Pedagogical Competencies Through a Professional Development Program. Online. In Johnson Neisler, Otherine. The Palgrave Handbook of Academic Professional Development Centers. Cham: Palgrave, 2022, s. 613-627. Palgrave Studies on Leadership and Learning in Teacher Education. ISBN 978-3-030-80967-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-80967-6_39.
    2. SUCHÁČEK, Petr. Emoce ve výuce. 2022, 8 s. Dostupné z: https://dx.doi.org/.
    3. SUCHÁČEK, Petr. Empatie učitele – co, proč a hlavně jak. Sociální pedagogika | Social Education. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlině, 2022, roč. 10, č. 1, s. 88-93. ISSN 1805-8825.
    4. SUCHÁČEK, Petr. Nenásilná komunikace: Jak to přežít s lidmi. In Noc vzdělávání. Otevřeno, 2022.
    5. SUCHÁČEK, Petr. Nenásilná komunikace v mateřské škole. 2022.
    6. SUCHÁČEK, Petr. Pojetí rozvoje pedagogických kompetencí vysokoškolských vyučujících na univerzitách v České republice. 2022.
    7. ŠTOROVÁ, Ilona, Klára HARVÁNKOVÁ, Lenka KAMANOVÁ, Zuzana VAŘEJKOVÁ, Jaroslava DOSEDLOVÁ, Markéta PETROVOVÁ, Miroslava DVOŘÁKOVÁ a Michaela KOSTELNÍKOVÁ. Profesní seniorita® : Program profesního a osobnostního rozvoje učitelů: příručka lektora. první. Brno: Age Management z. s., 2022, 92 s.
    8. ŠTOROVÁ, Ilona, Klára HARVÁNKOVÁ, Lenka KAMANOVÁ, Zuzana VAŘEJKOVÁ, Jaroslava DOSEDLOVÁ, Markéta PETROVOVÁ, Miroslava DVOŘÁKOVÁ a Michaela KOSTELNÍKOVÁ. Profesní seniorita®: Program profesního a osobnostního rozvoje učitelů: pracovní sešit účastníka. první. Brno: Age Management z. s., 2022, 78 s.

    2021

    1. SUCHÁČEK, Petr. Cesta rozvoje pedagogických kompetencí – od jednoho semináře k systému podpory. In International Conference of Lifelong Learning. 2021.
    2. SUCHÁČEK, Petr. Cesta rozvoje pedagogických kompetencí – od jednoho semináře k systému podpory. In Mezinárodní vědecká konference ICOLLE 2021. 2021. ISBN 978-80-7509-802-3.
    3. SUCHÁČEK, Petr. Inspirace z nenásilné komunikace pro pohodu doma, v kabinetu i ve třídě. In Vitální učitel. 2021.
    4. SUCHÁČEK, Petr. Jak funguje učení a proč na tom záleží? In 5. Konference "Výuka První Pomoci Zážitkem" - ONLINE. 2021.
    5. SUCHÁČEK, Petr. Jak se učí budoucí učitelé učit v čase pandemie? 2021.
    6. SUCHÁČEK, Petr. Jak zapojit žáky do náročných témat? Dobrou otázkou! In Učíme v globálních souvislostech VII. ročník. 2021.
    7. PROCHÁZKOVÁ, Ingrid, Tereza VENGŘINOVÁ a Karel DOLEČEK. První chvíle studentů v prostředí univerzity: Pomoct, anebo je nechat, ať se naučí plavat? 2021.

    2019

    1. SUCHÁČEK, Petr. Active learning: Something we all have to get used to. thesedablog: Supporting and Leading Educational Change, 2019.
    2. ČEJKOVÁ, Ingrid a Klára HARVÁNKOVÁ. Kvalitní výuka = úspěšný student? In 18. ročník česko-slovenské konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku : Hledání kvality, Zdravotně sociální fakulta JČU, České Budějovice, 28.- 29. ledna 2019. 2019.
    3. SUCHÁČEK, Petr, Hana VRTALOVÁ a Petr HOLÍK. Letní škola pro doktorandy MUNI. 2019.

    2018

    1. ŠVAŘÍČEK, Roman, Jeffrey Alan VANDERZIEL a Petr SUCHÁČEK. Beginning University Teachers and Their Approaches to Teaching and Professional Self-Perception. In Teaching for Learning. University Perspective. Conference in Tartu, Estonia 23 – 25 January, 2018. 2018.
    2. SUCHÁČEK, Petr. Když věda a výuka probíhají současně. In 9. studentská konference FHS Univerzity Tomáše Bati. 2018.
    3. SUCHÁČEK, Petr, Jeffrey Alan VANDERZIEL, Ingrid ČEJKOVÁ a Katarína ROZVADSKÁ. Představení a vyhodnocení vzdělávacího programu CERPEK. In PROFESIONÁLNE VZDELÁVANIE VŠ UČITEĽOV NA SLOVENSKU A V ČESKU. 2018.
    4. ČEJKOVÁ, Ingrid. Rozvoj pedagogických kompetencí vysokoškolských učitelů : Výsledky podkladové studie pro vznik CERPEK. In XVII. ročník česko-slovenské konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku, 29.–30. 1. 2018, Olomouc. 2018.
    5. SUCHÁČEK, Petr. Rozvoj pedagogických kompetencí vysokoškolských učitelů: PLÁNY VS. REALITA. In XVII. ročník česko-slovenské konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku. 2018.
    6. VANDERZIEL, Jeffrey Alan, Roman ŠVAŘÍČEK, Ingrid ČEJKOVÁ a Petr SUCHÁČEK. Teaching University Teachers to Teach Better: Program, Prospects and Challenges. In Towards Better University Teaching. 2018.
    7. SUCHÁČEK, Petr, Ingrid ČEJKOVÁ a Jeffrey Alan VANDERZIEL. Vysokoškolský učitel znovu studentem: Kurzy rozvoje pedagogických kompetencí v České a Slovenské republice. 2018.
    8. SUCHÁČEK, Petr. Základy nenásilné komunikace pro učitele. 2018.
    9. ČEJKOVÁ, Ingrid. Žákovské hodnocení výuky na gymnáziu: Výpovědi sexty A. Pedagogická orientace. Brno: Czech Pedagogical Society, 2018, roč. 28, č. 3, s. 408-434. ISSN 1805-9511.

    2017

    1. ČEJKOVÁ, Ingrid. Vysokoškolský učitel bez učitelského vzdělání : Problém nebo výzva? Pedagogická orientace. Brno: Masarykova univerzita, 2017, roč. 27, č. 1, s. 159-179. ISSN 1211-4669. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PedOr2017-1-160.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 25. 7. 2024 00:24