Vámi zvolený výběr obsahuje 53 výsledků. Upravit výběr.
Filtrování publikací
-
BARTÁKOVÁ, Anna, Tibor STRAČINA, Lucie ŠŮSTKOVÁ, Filip MARHEFKA, Julie RAFČÍKOVÁ, Michal LAŠKA, Jaroslav NÁDENÍČEK a Marie NOVÁKOVÁ. Isolated Rat Aorta Model in Doxorubicin Toxicity Study - pilot data. In New Frontiers in Basic Cardiovascular Research. 2024.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2405338/cs
-
BARTÁKOVÁ, Anna, Tibor STRAČINA, Lucie ŠŮSTKOVÁ, Filip MARHEFKA, Julie RAFČÍKOVÁ, Michal LAŠKA, Jaroslav NÁDENÍČEK a Marie NOVÁKOVÁ. Isolated Rat Aorta Model in Doxorubicin Toxicity Study - pilot data. In New Frontiers in Basic Cardiovascular Research. 2024.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2405337/cs
-
PROCHÁZKOVÁ, Ingrid a Petr SUCHÁČEK. Jak podpořit učení studujících? 2024.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2402319/cs
-
LAŠKA, Michal, Marie NOVÁKOVÁ a Tibor STRAČINA. Remodelace myokardu: Od mechanismů adaptace ke vzniku srdečního selhání. Cor et Vasa - Časopis České kardiologické společnosti. Brno: Česká kardiologická společnost, 2024, roč. 66, č. 1, s. 53-64. ISSN 0010-8650. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.33678/cor.2023.090.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2378741/cs
-
TROMBIKOVÁ, Martina a Ingrid PROCHÁZKOVÁ. Debata s názvem Jak přicházejí na svět učitelé a učitelky (projekt KVBU) v rámci Týdne učitelství na FF MUNI, 24.4.2023. 2023.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2360061/cs
-
PROCHÁZKOVÁ, Ingrid. Editorial: Pedagogické vzdělávání vysokoškolských vyučujících: Rodící se tradice? Pedagogicka orientace. Brno: Masarykova univerzita, 2023, roč. 32, č. 3, s. 149-151. ISSN 1211-4669.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2292658/cs
-
PROCHÁZKOVÁ, Ingrid. Hostující editorka_Pedagogická orientace_ročník 32_číslo 3. 2023.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2292659/cs
-
KOŠATKOVÁ, Markéta, Martina KUROWSKI a Zuzana VAŘEJKOVÁ. Kultivace wellbeingu, inkluzivity a sounáležitosti ve vysokoškolské přípravě budoucích pedagogů. In Konference ICOLLE 2023. 2023.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2310903/cs
-
ŠVAŘÍČEK, Roman a Ingrid ČEJKOVÁ. Metaforický svět učení. In Strouhal, Martin; Štech, Stanislav. Vzdělání a dnešek : Pedagogické, filosofické, historické a sociální perspektivy. Vydání druhé. Praha: Karolinum, 2023, s. 124-145. ISBN 978-80-246-5750-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2345798/cs
-
ŘÍČAN, Jaroslav, Vlastimil CHYTRÝ, Petr SUCHÁČEK a Miloš MAKOVSKÝ. Možnosti objektivizace hodnocení metakognitivního myšlení žáků v reálné praxi: Výběr příkladů z portfolií učitelů matematiky realizujících akční výzkum. Most: Hněvín, 2023, 96 s. ISBN 978-80-7561-403-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2265057/cs
-
Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2305837/cs
-
KROČÁKOVÁ, Zuzana, Ingrid PROCHÁZKOVÁ a Zuzana VAŘEJKOVÁ. Videoreflexe výuky jako nástroj rozvoje vysokoškolských vyučujících. In Mezinárodní vědecká konference ICOLLE 2023. 2023.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2314018/cs
-
BOČEK, Marek, Ingrid PROCHÁZKOVÁ, Petr SUCHÁČEK a Hana ŠVÁBÍKOVÁ. Výlet do dobré praxe. Příprava budoucích učitelů na vlastní kůži. 2023.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2250988/cs
-
KROČÁKOVÁ, Zuzana, Ingrid PROCHÁZKOVÁ a Zuzana VAŘEJKOVÁ. Vyučující na filmovém plátně: Videoreflexe výuky jako nástroj rozvoje vysokoškolských vyučujících. Pedagogická orientace. Brno, 2023, roč. 32, č. 3, s. 249–264. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PedOr2022-3-249.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2292657/cs
-
VAŘEJKOVÁ, Zuzana, Martina KUROWSKI a Markéta KOŠATKOVÁ. Wellbeing, inkluzivita a pocit sounáležitosti ve vysokoškolském prostředí. In MŠMT: Dny vzdělávací činnosti vysokých škol. 2023.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2365819/cs
-
VIDLÁKOVÁ, Jitka, Martina KUROWSKI, Markéta KOŠATKOVÁ a Zuzana VAŘEJKOVÁ. WellTogether: Belonging and Inclusion Conference. 2023.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2362819/cs
-
ŠVAŘÍČEK, Roman, Ingrid PROCHÁZKOVÁ, Jeffrey Alan VANDERZIEL a Klára ŠEĎOVÁ. Developing Beginner University Teachers’ Pedagogical Competencies Through a Professional Development Program. Online. In Johnson Neisler, Otherine. The Palgrave Handbook of Academic Professional Development Centers. Cham: Palgrave, 2022, s. 613-627. Palgrave Studies on Leadership and Learning in Teacher Education. ISBN 978-3-030-80967-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-80967-6_39.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2237424/cs
-
SUCHÁČEK, Petr. Emoce ve výuce. 2022, 8 s. Dostupné z: https://dx.doi.org/.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2228742/cs
-
SUCHÁČEK, Petr. Empatie učitele – co, proč a hlavně jak. Sociální pedagogika | Social Education. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlině, 2022, roč. 10, č. 1, s. 88-93. ISSN 1805-8825.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1849060/cs
-
DIVIŠ, Michal, Boris JANČA, Zuzana KROČÁKOVÁ, Ingrid PROCHÁZKOVÁ a Zuzana VAŘEJKOVÁ. Manuál pro Dílnu rozvoje pedagogických kompetencí. 2. vydání. 2022, 112 s.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2260937/cs
-
SUCHÁČEK, Petr. Nenásilná komunikace: Jak to přežít s lidmi. In Noc vzdělávání. Otevřeno, 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1847577/cs
-
SUCHÁČEK, Petr. Nenásilná komunikace v mateřské škole. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2228741/cs
-
SUCHÁČEK, Petr. Pojetí rozvoje pedagogických kompetencí vysokoškolských vyučujících na univerzitách v České republice. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1842199/cs
-
ŠTOROVÁ, Ilona, Klára HARVÁNKOVÁ, Lenka KAMANOVÁ, Zuzana VAŘEJKOVÁ, Jaroslava DOSEDLOVÁ, Markéta PETROVOVÁ, Miroslava DVOŘÁKOVÁ a Michaela KOSTELNÍKOVÁ. Profesní seniorita® : Program profesního a osobnostního rozvoje učitelů: příručka lektora. první. Brno: Age Management z. s., 2022, 92 s.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2222765/cs
-
ŠTOROVÁ, Ilona, Klára HARVÁNKOVÁ, Lenka KAMANOVÁ, Zuzana VAŘEJKOVÁ, Jaroslava DOSEDLOVÁ, Markéta PETROVOVÁ, Miroslava DVOŘÁKOVÁ a Michaela KOSTELNÍKOVÁ. Profesní seniorita®: Program profesního a osobnostního rozvoje učitelů: pracovní sešit účastníka. první. Brno: Age Management z. s., 2022, 78 s.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2244162/cs
-
SUCHÁČEK, Petr. Cesta rozvoje pedagogických kompetencí – od jednoho semináře k systému podpory. In International Conference of Lifelong Learning. 2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1790456/cs
-
SUCHÁČEK, Petr. Cesta rozvoje pedagogických kompetencí – od jednoho semináře k systému podpory. In Mezinárodní vědecká konference ICOLLE 2021. 2021. ISBN 978-80-7509-802-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1789377/cs
-
SUCHÁČEK, Petr. Inspirace z nenásilné komunikace pro pohodu doma, v kabinetu i ve třídě. In Vitální učitel. 2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1806157/cs
-
SUCHÁČEK, Petr. Jak funguje učení a proč na tom záleží? In 5. Konference "Výuka První Pomoci Zážitkem" - ONLINE. 2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1741416/cs
-
SUCHÁČEK, Petr. Jak se učí budoucí učitelé učit v čase pandemie? 2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1754458/cs
-
SUCHÁČEK, Petr. Jak zapojit žáky do náročných témat? Dobrou otázkou! In Učíme v globálních souvislostech VII. ročník. 2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1787597/cs
-
Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1786977/cs
-
PROCHÁZKOVÁ, Ingrid, Tereza VENGŘINOVÁ a Karel DOLEČEK. První chvíle studentů v prostředí univerzity: Pomoct, anebo je nechat, ať se naučí plavat? 2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1823819/cs
-
SUCHÁČEK, Petr. Active learning: Something we all have to get used to. thesedablog: Supporting and Leading Educational Change, 2019.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1552496/cs
-
VANDERZIEL, Jeffrey Alan a Ingrid PROCHÁZKOVÁ. Best practices ve vysokoškolské výuce na Masarykově univerzitě. 2019.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1550691/cs
-
VANDERZIEL, Jeffrey Alan, Ingrid ČEJKOVÁ a Petr SUCHÁČEK. Center for Teaching Excellence: Origins and Future Potential. 2019.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1524839/cs
-
ČEJKOVÁ, Ingrid a Klára HARVÁNKOVÁ. Kvalitní výuka = úspěšný student? In 18. ročník česko-slovenské konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku : Hledání kvality, Zdravotně sociální fakulta JČU, České Budějovice, 28.- 29. ledna 2019. 2019.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493017/cs
-
SUCHÁČEK, Petr, Hana VRTALOVÁ a Petr HOLÍK. Letní škola pro doktorandy MUNI. 2019.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1552898/cs
-
VIDLÁKOVÁ, Jitka a Ingrid PROCHÁZKOVÁ. (Po)krokový průvodce Laboratoří pedagogických kompetencí. 2019.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1550683/cs
-
ČEJKOVÁ, Ingrid, Petr SUCHÁČEK a Jeffrey Alan VANDERZIEL. Vysokoškolský učitel bez učitelského vzdělání: Nástin problematiky a možností řešení. 2019.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1524816/cs
-
SUCHÁČEK, Petr a Ingrid ČEJKOVÁ. Akčním výzkumem k praxi založené na důkazech. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1444017/cs
-
ŠVAŘÍČEK, Roman, Jeffrey Alan VANDERZIEL a Petr SUCHÁČEK. Beginning University Teachers and Their Approaches to Teaching and Professional Self-Perception. In Teaching for Learning. University Perspective. Conference in Tartu, Estonia 23 – 25 January, 2018. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1404555/cs
-
SUCHÁČEK, Petr. Když věda a výuka probíhají současně. In 9. studentská konference FHS Univerzity Tomáše Bati. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1415344/cs
-
ŠVAŘÍČEK, Roman a Petr SUCHÁČEK. Praxe inkluzivního vzdělávání založená na důkazech. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1409810/cs
-
SUCHÁČEK, Petr, Jeffrey Alan VANDERZIEL, Ingrid ČEJKOVÁ a Katarína ROZVADSKÁ. Představení a vyhodnocení vzdělávacího programu CERPEK. In PROFESIONÁLNE VZDELÁVANIE VŠ UČITEĽOV NA SLOVENSKU A V ČESKU. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1457996/cs
-
ČEJKOVÁ, Ingrid. Rozvoj pedagogických kompetencí vysokoškolských učitelů : Výsledky podkladové studie pro vznik CERPEK. In XVII. ročník česko-slovenské konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku, 29.–30. 1. 2018, Olomouc. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1412043/cs
-
SUCHÁČEK, Petr. Rozvoj pedagogických kompetencí vysokoškolských učitelů: PLÁNY VS. REALITA. In XVII. ročník česko-slovenské konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1406825/cs
-
VANDERZIEL, Jeffrey Alan, Roman ŠVAŘÍČEK, Ingrid ČEJKOVÁ a Petr SUCHÁČEK. Teaching University Teachers to Teach Better: Program, Prospects and Challenges. In Towards Better University Teaching. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1472765/cs
-
SUCHÁČEK, Petr, Ingrid ČEJKOVÁ a Jeffrey Alan VANDERZIEL. Vysokoškolský učitel znovu studentem: Kurzy rozvoje pedagogických kompetencí v České a Slovenské republice. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1444658/cs
-
SUCHÁČEK, Petr. Základy nenásilné komunikace pro učitele. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1415340/cs
-
ČEJKOVÁ, Ingrid. Žákovské hodnocení výuky na gymnáziu: Výpovědi sexty A. Pedagogická orientace. Brno: Czech Pedagogical Society, 2018, roč. 28, č. 3, s. 408-434. ISSN 1805-9511.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1473182/cs
-
VANDERZIEL, Jeffrey Alan, Ingrid PROCHÁZKOVÁ a Petr SUCHÁČEK. Úvodní konference ke vzniku Centra rozvoje pedagogických kompetencí Masarykovy univerzity (CERPEK). 2017.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1550688/cs
-
ČEJKOVÁ, Ingrid. Vysokoškolský učitel bez učitelského vzdělání : Problém nebo výzva? Pedagogická orientace. Brno: Masarykova univerzita, 2017, roč. 27, č. 1, s. 159-179. ISSN 1211-4669. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PedOr2017-1-160.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1376828/cs
2024
2023
2022
2021
2019
2018
2017
Zobrazeno: 25. 7. 2024 00:24