Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2017

    1. MOCCIARO, Egle, Adriana ARCURI a Luisa AMENTA. Sperimentazioni di riflessione linguistica in classi multilingui. In L. Corrà (a cura di). Educazione linguistica in classi multietniche. Roma: Aracne, 2017, s. 189-207. Not specified. ISBN 978-88-255-0349-4.
    2. MOCCIARO, Egle, Adriana ARCURI a D'Agostino MARI. “Teacher of Italian as a non-native language for low educated users”. A new professional profile. In Marcin Sosinski (ed.). Language and literacy teaching Leslla students. Granada: Universidad de Granada, 2017, s. 33-42. Not specified. ISBN 978-84-338-6144-3.

    2016

    1. MOCCIARO, Egle, Adriana ARCURI a Maria Rosa TURRISI. Una marcia in più. Ricerca, didattica e documentazione per la formazione degli insegnanti di italiano L2. In Gruppo di ricerca dell’Atlante Linguistico della Sicilia. La linguistica in campo. Scritti per Mari D’Agostino. Alessandria: Edizioni Dell'Orso, 2016, s. 41-49. Not specified. ISBN 978-88-6274-662-5.

    2014

    1. MOCCIARO, Egle. Un’idea di lingua: modelli, teorie e prospettive acquisizionali. In A. Arcuri, E. Mocciaro (a cura di). Verso una didattica linguistica riflessiva. Percorsi di formazione iniziale per insegnanti di italiano lingua non materna. Palermo: Scuola di Lingua italiana per Stranieri, 2014, s. 89-108. Quaderni e ricerche 4. ISBN 978-88-908671-4-9.

    2009

    1. JŮVA, Vladimír. Kulturní pedagogika pro studenty tělesné výchovy a sportu. In Výzkum a rozvoj v sociálních vědách a vědách o sportu II. 1. vyd. Brno: Paido, 2009, s. 51-54. ISBN 978-80-7315-181-2.
    2. JANÍKOVÁ, Věra. Lehrwerke und Fremdsprachenlernen bei Kindern mit Lernschwierigkeiten. In Linguistik-Tage in Jena. 2009.

    2008

    1. JANÍKOVÁ, Věra. Lernschwache Schüler im Fremdsprachenunterricht und die Lehrvoraussetzungen. In Germanistische Studien zur Sprache, Literatur und Didaktik I. 1. vyd. Prešov: Filozofická fakulta Prešovskej univerzity, 2008, s. 54-67. ISBN 978-80-8068-815-8.

    2007

    1. FRIEDMANN, Zdeněk. Career Education: An important Factor of the healthy Development of a Young Person. In ŘEHULKA, Evžen. School and health 21. 1. vyd. Brno: PAIDO Brno, Srbská 35, Czech Republic, 2007, s. 519-524. ISBN 978-80-7315-138-6.
    2. TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ. Cognitive Motivation in Science Teacher Training. In Science and Technology Literacy in the 21st Century. Volume II. Cyprus: University of Cyprus, 2007, s. 277-284. ISBN 978-9963-8519-8-0.
    3. HANUŠOVÁ, Světlana a Rita Chalmers COLLINS. Integrating Courses in a Teacher Training Programme. In New Trends in Educating Future Teachers of English III. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého, 2007, s. 29-38, 9 s. ISBN 978-80-244-1851-3.
    4. HANUŠOVÁ, Světlana a Rita Chalmers COLLINS. Integrating Courses in a Teacher Training Programme. In TEA Linz Connexion. 2007.
    5. PELOUŠKOVÁ, Hana. Proměny přípravy učitelů německého jazyka na 1. stupni základní školy. In Proměny učitelského vzdělávání v kontextu reformy základního školství. první. Brno: MSD spol. s.r.o., 2007, s. 100-101. ISBN 978-80-86633-95-4.
    6. TRNA, Josef. Teacher Training in Elementary School Experiments. In Science and Technology Literacy in the 21st Century. Volume I. Cyprus: University of Cyprus, 2007, s. 256-261. ISBN 978-9963-8519-7-3.
    7. ŠIMONÍK, Oldřich. Undergraduate Teacher Training; Study Modules. In Die Qualität von Lehre und Unterricht vor neuen Herausforderungen. Kongressband. první. Erlangen.: Schneider Verlag Hohengehren., 2007, s. 246-252., 7 s. ISBN 978-3-8340-0285-3.

    2006

    1. LAZAROVÁ, Bohumíra. Cesty dalšího vzdělávání učitelů. 1. vyd. Brno: Paido, 2006, 230 s. Edice pedagogické literatury. ISBN 80-7315-114-6.
    2. TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ. Cognitive Motivation in Science Teacher Training. In Science and Technology Education for a Diverse Word. Lublin (Poland): M. Curie-Sklodovska university press, 2006, s. 491-498. ISBN 83-227-2497-7.

    2005

    1. TRNA, Josef. Didaktika přírodovědy a rámcové vzdělávací programy. In Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 2. Rámcové vzdělávací programy. Plzeň: Západočeská univerzita, 2005, s. 160-166. ISBN 80-7043-418-X.
    2. TRNA, Josef, Eva TRNOVÁ, Krystyna SUJAK-LESZ, Jan LESZ a Andrzej KRAJNA. Projekt SYSTEM jako příklad mezinárodního využití ICT v přípravě učitelů přírodovědy. In DIDFYZ 2004. Information and Communication Technologies in Physics Education. Nitra (Slovensko): FPV UKF a pob. JSMF v Nitre, 2005, s. 232-236. ISBN 80-8050-810-0.
    3. HAVEL, Jiří. Spolupráce kooperujícího učitele se studentem učitelství v procesu utváření jeho profesionálních kompetencí. In Pedagogická praxe a profesní rozvoj studentů. Brno: Katedra pedagogiky a Centrum pedagogického výzkumu PdF MU, 2005, s. 101-108. ISBN 80-210-3884-5.
    4. NOVOTNÝ, Petr. Teacher education and training in the Czech Republic. In Reforma systema obrazovania v Uzbekistane. 2005.

    2004

    1. TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ. Cognitive Motivation in Science Teacher Training. In Science and Technology Education for a Diverse Word dilemmas, needs and partnership. 11th IOSTE Symposium for Central and East European Countries. Lublin (Poland): M. Curie-Sklodovska university press, 2004, s. 223-224. ISBN 83-227-2285-0.
    2. ZOUNEK, Jiří. E-learningová podpora výuky jako možná cesta rozvoje pregraduálního učitelského studia. In Oborové didaktiky v pregraduálním učitelském studiu. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2004, s. 1-6. ISBN 80-210-3474-2.
    3. TRNA, Josef. Evaluační standardy ve fyzikálním vzdělávání. In Kompetence a standardy ve fyzikálním vzdělávání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2004, s. 52-63. ISBN 80-244-0922-4.
    4. JANÍK, Tomáš. Význam Shulmanovy teorie pedagogických znalostí pro oborové didaktiky a pro vzdělávání učitelů. Pedagogika. 2004, roč. 54, č. 3, s. 243-250. ISSN 0031-3815.

    2003

    1. MUŽÍK, Vladislav a Leona MUŽÍKOVÁ. Teachers and health education. In ŘEHULKA, Evžen. Teachers and Health. Brno: Nakladatelství - Pavel Křepela, 2003, s. 23-29. ISBN 80-86669-02-5.

    2002

    1. NOVOTNÝ, Petr. Mnoho podob reflexe - ke klíčovému prvku profesní přípravy učitelů. In Vzdělávat učitele. Příspěvky o inovativní praxi. Brno: Paido, 2002, s. 16-23. ISBN 80-7315-015-1.
    2. JANÍK, Tomáš. Příprava učitelů na pedagogických akademiích v Rakousku. In Úloha fakultní cvičné školy a fakultního cvičného učitele v přípravě budoucího učitele. Brno: MSD, 2002, s. 118-123. ISBN 80-86633-01-2.

    2000

    1. TRNA, Josef. Science Experiment in Science Teacher Training. In Science and Technology Education in New Millenium. 3-rd IOSTE Symposium for Central and East European Countries. Prague: PERES Publishers, 2000, s. 201-206. ISBN 80-86360-14-8.

    1998

    1. TRNA, Josef, Eva TRNOVÁ a Leszek RYK. Alternativní postupy výuky v přípravě učitelů přírodovědných předmětů. In Přínos alternativních škol k optimálnímu rozvoji školské soustavy (sborník ze 7. konference o současných světových otázkách alternativního školství). Olomouc: Pedagogická fakulta UP v Olomouci, 1998, s. 282-285. ISBN 80-7067-832-1.
    2. ŘEHULKA, Evžen. Místo pedagogické a školní psychologie v přípravě učitelů. In Aplikované sociální vědy v přípravě učitelů. 1. vyd. Brno: Paido, 1998, s. 111-116. ISBN 80-85931-59-1.

    1992

    1. TRNA, Josef. Příprava učitelů fyziky. Pedagogická orientace. 1992, roč.2, č. 5, s. 107-111. ISSN 1211-4669.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 6. 11. 2024 00:05