Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2008

    1. SEBERA, Martin a Lenka BERÁNKOVÁ. E-learning a studijní styly u mužů a žen v kurzu Zdravotní tělesné výchovy na Fakultě sportovních studií. In SEBERA, Martin a Lenka BERÁNKOVÁ. SCO 2008 Sharable Content Objects. 1. vyd. Brno: MU Brno, 2008, 6 s. ISBN 978-80-210-4613-9.
    2. KOHOUTEK, Rudolf. Kognitivní vývoj dětí a školní vzdělávání. Pedagogická orientace. Brno: Česká pedagogická společnost, 2008, roč. 3/2008, č. 3, s. 3-22, 21 s. ISSN 1211-4669.
    3. HANUŠOVÁ, Světlana. Učební styly a strategie ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2008.

    2007

    1. NAJVAR, Petr, Veronika NAJVAROVÁ a Jana DOLEŽALOVÁ. Reading Skills of Students of Faculties of Education. In Checkpoint Literacy. Berlín. Berlín: DGLS, 2007, s. 1-8. ISBN 978-3-9809663-6-8.

    2006

    1. TÝČOVÁ, Kateřina. Učební styly a strategie při výuce cizích jazyků. In JANÍKOVÁ, Věra. Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 189-199. ISBN 80-210-4164-1.
    2. KOHOUTEK, Rudolf. Vyučovací styly učitele a učební styly žáků. In Problémy kurikula základní školy. první. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2006, s. 99-111, 12 s. ISBN 80-210-4125-0.

    2005

    1. STRÁNSKÁ, Zdenka. K problematice učebního stylu dětí školního věku na tradičních a daltonských školách. In Heller, D., Procházková, J., Sobotková, I. (Eds.). Psychologické dny 2004: Svět žen a svět mužů. Polarita a vzájemné obohacování. Sborník z konference Psychologické dny Olomouc 2004. 1. vyd. Olomouc: FF UP v Olomouci ve spolupráci s Českomoravskou psychologickou společností, 2005, s. 28. ISBN 80-244-1059-1.
    2. STRÁNSKÁ, Zdenka. Learning styles and anxiety. In Abstracts. 26th International Conference of the Stress and Anxiety Research Society. Halle (Saale), Germany: Stress and Anxiety Research Society (STAR), 2005, p. 89. 2005.
    3. CAGAŠ, Petr a Jiří DALAJKA. Vztah mezi temperamentem a styly učení u studentů středních škol. 2005.
    4. CAGAŠ, Petr a Jiří DALAJKA. Vztah mezi temperamentem a styly učení u studentů středních škol. In Vývoj utváření osobnosti v sociálních a etnických kontextech (ed. Petr Macek a Jiří Dalajka). Brno: FSS, 2005, s. 327-341. ISBN 80-210-3804-7.

    2002

    1. STRÁNSKÁ, Zdenka. Styly učení a temperament. In Svatoš, T., Mareš, J. (Eds.). Sborník příspěvků z 9. česko-slovenského semináře Novinky v pedagogické a školní psychologii 2001. 1. vyd. Zlín: Asociace školní psychologie ČR a SR, Lingua - Informační a vzdělávací centrum Zlín, 2002, s. 79-86. ISBN 80-238-8161-2.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 13. 11. 2024 12:33