Your selection contains 100 outcomes. Edit selection.
Filter publications

    2008

    1. KUBÁTOVÁ, Eva. Analýza faktorů konkurenceschopnosti v oblasti dodavatelů (The analysis of competitiveness factors with a view to suppliers.). In Vývojové tendence podniků IV (1. svazek). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2008, p. 163-181. ISBN 978-80-210-4723-5.
    2. ŠIŠKA, Ladislav. Analýza finanční výkonnosti respondentů empirického šetření CVKS (Analysis of financial performance of the CVKS survey respondents). Brno: ESF MU, 2008.
    3. BINKA, Bohuslav. Analýza hlubinné ekologie (Analysis of Deep Ecology). Brno: Masarykova univerzita, 2008, 200 pp. FSS-1/08-02/58. ISBN 978-80-210-4548-4.
    4. ŠIŠKA, Ladislav. Balanced Scorecard a kvalita informací pro podnikové řízení (Balanced Scorecard and the quality of enterprise management information). In Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem. Bratislava: Fakulta podnikového manažmentu EU v Bratislavě, 2008, p. 47-50. ISBN 978-80-225-2552-7.
    5. BINKA, Bohuslav. Bída se státní zárukou! (Poverty with the State Guarantee). Praha: Ekonomia a.s., 2008, 1 pp. Ekonom. ISSN 1210-0714.
    6. SUCHÁNEK, Petr, Radoslav ŠKAPA, Ondřej ČÁSTEK, Michael DOLEŽAL, Eva ŠVANDOVÁ, Alena KLAPALOVÁ, Lenka JATERKOVÁ, Petr VALOUCH and Eva ŠTĚPÁNKOVÁ. Business Management in the Czech Republic. 2nd ed. Brno: Masarykova univerzita, 2008, 133 pp. Skripta ESF MU, 2. ISBN 978-80-210-4662-7.
    7. OKAZAKI, Shintaro, Radoslav ŠKAPA and Ildefonso GRANDE. Capturing Global Youth: Mobile Gaming in the U.S., Spain, and the Czech Republic. Journal of Computer-Mediated Communication. Oxford: Blackwell Publishing, 2008, vol. 13, No 4, p. 827-855. ISSN 1083-6101.
    8. KUBÁTOVÁ, Eva and Ladislav BLAŽEK. Definování soustavy vstupních proměnných (Input data definition). In Konkurenční schopnost podniků. Analýza faktorů hospodářské úspěšnosti. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2008, p. 67 - 73, 6 pp. CVKSCE. ISBN 978-80-210-4734-1.
    9. KUBÁTOVÁ, Eva. Ekonomika malých a středních podniků. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2008, 116 pp. Svět environmentálních souvislostí. ISBN 978-80-210-4615-3.
    10. OKAZAKI, Shintaro and Radoslav ŠKAPA. Expanding the Borderless Frontier: International Website Brand Strategies in the New EU Member States. In F. Costa Pereira, J. Veríssimo & P. Neijens (Eds.), New Trends in Advertising Research. 1st ed. Lisbon: Silabo Publishers, 2008, p. 357-370. 1. ISBN 978-972-618-493-5.
    11. OKAZAKI, Shintaro and Radoslav ŠKAPA. Global web site standardization in the new EU member states: Initial observations from Poland and the Czech Republic. European Journal of Marketing. Bingley (UK): Emerald Group Publishing Limited, 2008, vol. 42, 11/12, p. 1224 - 1245. ISSN 0309-0566.
    12. ŠIŠKA, Ladislav. Charakteristika shluků respondentů empirického šetření CVKS (Description of clusters formed from CVKS survey respondents). In Vývojové tendence podniků IV. Brno: ESF MU, 2008, p. 255-276, 21 pp.
    13. BLAŽEK, Ladislav, Ondřej ČÁSTEK and Eva KUBÁTOVÁ. Identifikace faktorů hospodářské úspěšnosti (Factors of economic fruitfulness identification). In Konkurenční schopnost podniků. Analýza faktorů hospodářské úspěšnosti. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2008, p. 75 - 94. CVKSCE. ISBN 978-80-210-4734-1.
    14. KAŠPAROVÁ, Klára and Radoslav ŠKAPA. Insight into Corporate Social Responsibility practices of Czech companies. Journal of Global Strategic Management. Istanbul: Int. Strateg. Manag. and Managers Assoc., 2008, vol. 2, No 3, p. 47-57. ISSN 1307-6205.
    15. BLAŽEK, Ladislav. Konkurenční schopnost podniků. Analýza faktorů hospodářské úspěšnosti. (Competitiveness of Companies. Analysis of Factors of Economical Success). Brno: Masarykova univerzita, 2008, 211 pp. 1. ISBN 978-80-210-4734-1.
    16. BLAŽEK, Ladislav, Ondřej ČÁSTEK, Eva KUBÁTOVÁ, Pavla ODEHNALOVÁ, Pavel PUDIL, Petr SOMOL, Ladislav ŠIŠKA and Jiří ŠPALEK. Konkurenční schopnost podniků. Analýza faktorů hospodářské úspěšnosti. (Competitiveness of Companies. Analysis of Factors of Economical Success). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2008, 211 pp. ISBN 978-80-210-4734-1.
    17. HRADECKÝ, Mojmír, Jiří LANČA and Ladislav ŠIŠKA. Manažerské účetnictví (Managerial Accounting). 1st ed. Praha: Grada, 2008, 264 pp. ISBN 978-80-247-2471-3.
    18. HRADECKÝ, Mojmír, Jiří LANČA and Ladislav ŠIŠKA. Manažerské účetnictví (Managerial Accounting). 1st ed. Praha: Grada, 2008, 264 pp. ISBN 978-80-247-2471-3.
    19. ŠIŠKA, Ladislav and Jiří ŠPALEK. Metody vytváření shluků podniků (Methods of forming clusters). In Konkurenční schopnost podniků (Analýza faktorů hospodářské úspěšnosti). První. Brno: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti, Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita Brno, 2008, p. 21-30. Centrum výzkumu konkurenční schopnosti č.ekonomiky. ISBN 978-80-210-4734-1.
    20. ŠIŠKA, Ladislav. Metody vytváření shluků podniků (Methods applied for enterprise clustering). In Konkurenční schopnost podniků (Analýza faktorů hospodářské úspěšnosti). První. Brno: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti, Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita Brno, 2008, p. 21-30. Centrum výzkumu konkurenční schopnosti č.ekonomiky. ISBN 978-80-210-4734-1.
    21. KUBÁTOVÁ, Eva. Míra centralizace nákupu s ohledem na vybrané faktory (Centralization of purchasing with respect to particular factors). In Konkurenceschopnost podniků. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2008, p. 353 - 362. ISBN 978-80-210-4521-7.
    22. ŠMAJS, Josef, Bohuslav BINKA, Marie PUTNOVÁ and Pavel SEKNIČKA. Podnikatelská a environmentální etika (Business and environmental ethics). Brno: Masarykova univerzita, 2008, 184 pp. Pořadové číslo 4642/ESF-6/08-17/99. ISBN 978-80-210-4561-4.
    23. BINKA, Bohuslav. Posvátné vědy : znovuobjevení meta-konceptu pravdy u jedné vědy konce 20. století (Sacred Sciences : The Rediscovery of the Meta-Concept of Truth in the Science of the Late 20th Century). Sociální studia. Brno: Fakulta sociálních studií Masarykovy uni, 2008, roč. 5, 3-4, p. 155-176. ISSN 1214-813X.
    24. ŠIŠKA, Ladislav. Progresivní metody měření výkonnosti (Progressive methods of performance measurement). In Firma a konkurenční prostředí 2008. Brno: PEF MZLU, 2008, p. 148-157, 9 pp. ISBN 978-80-7392-022-7.
    25. ŠIŠKA, Ladislav. Progresivní nástroje měření výkonnosti podniků (Progressive instruments of enterprise perfomance measurement). In Vývojové tendence podniků IV. Brno: ESF MU, 2008, p. 541-572, 31 pp.
    26. ŠKAPA, Radoslav and Eva ŠVANDOVÁ. Quality of Buyer-Seller Relationships in Perspective of Value Creation. In Proceedings of the IASK International Conference Global Management 2008. 1st ed. Porto: International Association for the scientific knowledge, 2008, p. 225-231. ISBN 978-989-95806-1-9.
    27. KUBÁTOVÁ, Eva. Řízení dodavatelských vztahů ve vybraném typu podniků v ČR (Supplier relationship management in selected type of enteprises in the CR). In IMEA Sborník příspěvků z VIII. mezinárodní konference studentů doktorských studijních programů. 1. vydání. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2008, p. 266-272. ISBN 978-80-7372-331-6.
    28. HÁLEK, Ivan, Petr SMUTNÝ, Radoslav ŠKAPA, Eva ŠVANDOVÁ and Jan ŽÁK. Sítě malých a středních podniků v ČR (Networks of SME in the Czech Republic). In Vyvojové tendence podniků IV (Svazek II.). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2008, p. 297-332. ISBN 978-80-210-4723-5.
    29. ŠIŠKA, Ladislav. Skupiny podniků vytvořené dle ukazatelů hospodářské úspěšnosti (The clusters of enterprises formed on the basis of financial results). In Konkurenční schopnost podniků (Analýza faktorů hospodářské úspěšnosti). První. Brno: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti, Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita Brno, 2008, p. 53-66, 13 pp. Centrum výzkumu konkurenční schopnosti č.ekonomiky. ISBN 978-80-210-4734-1.
    30. BINKA, Bohuslav. Sociobiologie na scestí aneb dvě možné budoucnosti jedné revoluční vědy. Praha: BEZK, 2008, 4 pp. Ekolist - měsíčník o životním prostředí. ISSN 1211-5436.
    31. SMUTNÝ, Petr, Ivan HÁLEK and Jan ŽÁK. Tvorba e-learningové aplikace - projektové řízení (Creation of project management e-learning application). In Vývojové tendence podniků III (sv. 2). 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2008, p. 731-748. ISBN 978-80-210-4466-1.
    32. KLAPALOVÁ, Alena and Radoslav ŠKAPA. Tvorba hodnoty ve zpětných tocích na B2B trzích (Value creation in the reverse flows at B2B markets). In Vývojové tendence podnků IV, Sborník ze specifického výzkumu. první. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, Katedra podnikového hospodářství, 2008, p. 335-376, 36 pp. ISBN 978-80-210-4521-7.
    33. OKAZAKI, Shintaro and Radoslav ŠKAPA. Understanding Brand Web Site Positioning in the New EU Member States: The Case of the Czech Republic. In Bandyopadhyay, S. (ed.), Contemporary Research in E-Branding. 1st ed. Hershey, New York (US): Idea Group Reference, 2008, p. 193-215. 1. ISBN 978-1-59904-813-0.
    34. OKAZAKI, Shintaro and Radoslav ŠKAPA. Understanding Brand Web Site Positioning in the New EU Member States: The Case of the Czech Republic. In Raisinghani, Mahesh S. (ed.), Handbook of Research on Global Information Technology Management. Hershey, New York (US): Idea Group Reference, 2008, p. 99-117. 1. ISBN 978-1-59904-875-8.
    35. KUBÁTOVÁ, Eva. Velikost podniku a struktura nákupu (Size of the company and organizational structure of purchasing). In Firma a konkurenční prostředí. Brno: Mendelo zemědělská a lesnická univerzita v Brně, 2008, p. 60-65. ISBN 9788073920210.
    36. KUBÁTOVÁ, Eva. Vliv dodavatelů na konkurenceschopnost podniku (Influence of the suppliers over competitiveness of the enterprises). In Analýza regionálních a mikroekonomických aspektů konkurenceschopnosti. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2008, p. 208-224. CVKSCE. ISBN 978-80-210-4787-7.
    37. KUBÁTOVÁ, Eva. Vliv dodavatelů na konkurenceschopnost podniku (The influence of suppliers over the competitiveness of the company). Brno: CVKSČE MU, 2008, 30 pp. WP č. 21/2008. ISSN 1801-4496.
    38. ŠKAPA, Radoslav. Význam zpětných toků pro řízení podniku (The importace of reverse flow for company management). In Nové trendy - nové nápady 2008. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, 2008, p. 287-294. ISBN 978-80-903914-7-5.
    39. OKAZAKI, Shintaro and Radoslav ŠKAPA. Website standardization in Poland and the Czech Republic. In Proceedings of the 2008 American Academy of Advertising Annual Conference. 1st ed. Columbia: University of Missouri, 2008, 9 pp. ISBN 0-931030-35-8.
    40. SMUTNÝ, Petr and Ivan HÁLEK. Základy řízení projektů (Basic Concepts of Project Management). Brno: Masarykova univerzita, 2008, 87 pp. Svět environmmentálních souvislostí. ISBN 978-80-210-4586-6.

    2007

    1. KUBÁTOVÁ, Eva. Analýza dodavatelských vztahů (Analysis of supplier relationhips). In Vývojové tendence podniků III. první. Brno: Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita Brno, 2007, p. 313-374, 61 pp. ISBN 978-80-210-4466-1.
    2. KUBÁTOVÁ, Eva. Analýza důležitosti jednotlivých kritérií výběru dodavatele (Analysis of particular supplier selection citeria). In Mladá veda 2007. Nitra: Fakulta ekonomiky a manažmentu, Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2007, p. 1-6. ISBN 978-80-8069-970-3.
    3. KUBÁTOVÁ, Eva. Analýza přínosů z centralizace nákupu (Analysis of purchasing centralization benefits). In Ekonomické znalosti pro tržní praxi - Sborník příspěvků. 1st ed. Olomouc: Filozofická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci, 2007, p. 225-230. ISBN 978-80-903808-8-2.
    4. KUBÁTOVÁ, Eva. Centralizace nákupu v podnicích v ČR (Purchasing centralization in the Czech companies). Brno: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti Č, 2007.
    5. POVOLNÁ, Vendula. Dočkáme se územního rozvoje? VIA IURIS ONLINE. 2007, 3/2007, No 3.
    6. KUBÁTOVÁ, Eva. Dodavatelé (Suppliers). In Konkurenční schopnost podniků (Primární analýza výsledků empirického šetření). První. Brno: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti, Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita Brno, 2007, p. 233-275, 42 pp. CVKS. ISBN 978-80-210-4456-2.
    7. BINKA, Bohuslav. Ekologismus a ekonomismus Václava Klause (Vaclav Klaus in green and blue). Eko list : měsíčník o problémech životního prostředí. Praha: Bezk, 2007, vol. 12, No 7, p. 20-21. ISSN 1211-5436.
    8. BINKA, Bohuslav. Etika není třešničkou na dortu ekologie (Ethics is not just Derivation of Ecology). Eko list : měsíčník o problémech životního prostředí. Praha: Bezk, 2007, vol. 12, No 3, p. 21-21. ISSN 1211-5436.
    9. OKAZAKI, Shintaro, Radoslav ŠKAPA and Ildefonso GRANDE. Faktory ovlivňující chování spotřebitelů v oblasti mobilních her (The factors influencing consumer behaviour in mobile gaming). In Semafor 2007, Ekonomika firiem 2007. Košice: Ekonomická univerzita v Bratislave, PHF Košice, 2007, p. 545-553. ISBN 978-80-225-2482-7.
    10. OKAZAKI, Shintaro and Radoslav ŠKAPA. Global website positioning in Poland and the Czech Republic: Preliminary findings. In Peter Nijens (ed.), Proceedings of the 6th International Conference on Research in Advertising. 1st ed. Lisabon: Polythecnic Institute Of Lisbon – Escola Superior De Comunicação Social, 2007, p. 50-60, 14 pp. ISBN 80-210-4133-1.
    11. OKAZAKI, Shintaro, Radoslav ŠKAPA and Ildefonso GRANDE. Global Youth and Mobile Games: Applying the Extended Technology Acceptance Model in the U.S.A., Japan, Spain, and the Czech Republic. In Advances in International Marketing. 1st ed. Oxford, Amsterdam, San Diego: Elsevier Ltd., 2007, p. 253-270. Volume 18: Cross-Cultural Buyer Behavior. ISBN 978-0-7623-1412-6.
    12. BINKA, Bohuslav. Globální změna klimatu a odlišná varování (Climate change and two different warnings). EKO : ekologie a společnost. Praha: ČNTL, 2007, 28/2007, No 5, p. 32-34. ISSN 1210-4728.
    13. BINKA, Bohuslav. Gordon Brown a Jiří Paroubek aneb technologie moci jako český fenomén (Gordon Brown and Jiří Paroubek - Technics of Power as specifically czech Problem). Eko list : měsíčník o problémech životního prostředí. Praha: Bezk, 2007, vol. 12, No 3, p. 14-17. ISSN 1211-5436.
    14. KAŠPAROVÁ, Klára and Radoslav ŠKAPA. Insight into Corporate Social Responsibility practices of Czech companies. In Advances in Crafting Business Strategies for National and International Markets. 1. vyd. Antalya: Beykent University, Gebze Institute of Technology and Canakkale Onsekiz Mart University, 2007, p. 916-925. ISBN 978-975-01-3970-3.
    15. KAŠPAROVÁ, Klára and Radoslav ŠKAPA. Insight into Corporate Social Responsibility practices Of Czech companies. In Economy & Business. Bourgas: Science Invest - Bourgas, Bulgaria, 2007, p. 460-469, 19 pp. ISBN 978-954-9368-27-7.
    16. BINKA, Bohuslav. Inspirace - Pohled do nejistého plamene (The Inspiration - The Penetrating Gaze into the Uncertain Flame). Ekonom. Praha: ECONOMIA, 2007, vol. 51, No 44, p. 50. ISSN 1210-0714.
    17. BINKA, Bohuslav. Jak (ne)začít dialog o jaderné energetice (Nuclear monologues and dialogues). Eko list : měsíčník o problémech životního prostředí. Praha: Bezk, 2007, vol. 12, No 10, p. 16-18. ISSN 1211-5436.
    18. POVOLNÁ, Vendula. Jak se mohou obce účastnit přípravy zásad územního rozvoje? Economia, 2007. ISSN 1211-0507.
    19. POVOLNÁ, Vendula. Jak se mohou obce zapojit do přípravy zásad územního rozvoje. Moderní obec. 2007, 4/2007.
    20. BINKA, Bohuslav. Klimatické změny, britští konzervativci a bída české ODS (Climate change, british Conservatives and the Misery of the Czech Ones). Eko list : měsíčník o problémech životního prostředí. Praha: Bezk, 2007, vol. 12, No 1, p. 12-16. ISSN 1211-5436.
    21. POVOLNÁ, Vendula. Malé zdroje znečišťování ovzduší a povinnosti provozovatelů. Moderní obec. Economia a.s., 2007. ISSN 1211-0507.
    22. OKAZAKI, Shintaro, Javier ALONSO, Radoslav ŠKAPA and Ildefonso GRANDE. Modeling consumer behavior in mobile commerce from the perspective of wireless Internet adoption: A comparative analysis of Japan, Spain, and the Czech Republic. The Murata Science Foundation Research Report. Tokyo: Murata Science Foundation, 2007, vol. 21, No 2007, p. 113-115. ISSN 0919-3383.
    23. BINKA, Bohuslav. Modré planety Václava Klause (Václav Klaus' Blue Planets). BIZ. Brno: Computer Press, 2007, vol. 2007, No 10, p. 67-69. ISSN 1214-8431.
    24. BINKA, Bohuslav. Nikoliv postmoderní John Ruskin - pojetí hodnoty přírody a umění v díle viktoriánského myslitele (Not really postmodern John Ruskin - Value of Nature and Value of Art in Work of a Victorian Thinker). In Konference Krása, příroda, krajina; ÚTDU AV, Praha. 2007. 2007.
    25. POVOLNÁ, Vendula. Podíl veřejnosti na legislativním procesu - bude RIA úspěšná i v ČR? Via Iuris online. Pila, 2007. ISSN 1802-4351.
    26. HÁLEK, Ivan, Petr SMUTNÝ, Radoslav ŠKAPA, Eva ŠVANDOVÁ and Jan ŽÁK. Potenciály klastrovatelnosti odvětví v území jižní Moravy III (The potentials of industry clustering in the region of South Moravia). In Vývojové tendence podniků III (Svazek II). první. Brno: Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita Brno, 2007, p. 468-546, 78 pp. ISBN 978-80-210-4466-1.
    27. POVOLNÁ, Vendula. Právo pro environmentální podnikání. Brno: Masarykova univerzita, 2007, 232 pp. Svět environmentálních souvislostí. ISBN 978-80-210-4380-0.
    28. BINKA, Bohuslav. Pronikavý pohled do nejistého plamene (The Penetrating Gaze into the Uncertain Flame). Sedmá generace : společensko - ekologický měsíčník. Brno: Hnutí Duha (Přátelé Země ČR), 2007, vol. 16, No 5, p. 33-35. ISSN 1212-0499.
    29. POVOLNÁ, Vendula. Recenze sborníku z konference Ovzduší 2007. Praha: Ministerstvo vnitra, 2007, 4 pp. Správní právo, 4-5.
    30. KAŠPAROVÁ, Klára and Radoslav ŠKAPA. Reporting o aktivitách sociální odpovědnosti českých a slovenských podniků (Corporate social responsibility reporting - survey of Czech and Slovak companies). In Vývojové tendence podniků III (Svazek II). první. Brno: Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita Brno, 2007, p. 627-644, 17 pp. ISBN 978-80-210-4466-1.
    31. KAŠPAROVÁ, Klára and Radoslav ŠKAPA. Reporting o společenské zodpovědnosti - průzkum českých podniků (Corporate social responsibility reporting - survey of Czech companies). In Znalostní ekonomika - trendy rozvoje vzdělávání, vědy a praxe. 1. vydání. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007, p. 55-63. ISBN 978-80-7318-646-3.
    32. ŠKAPA, Radoslav. Reverzní logistika. Elportál. Brno: Masarykova univerzita, 2007. ISSN 1802-128X.
    33. BINKA, Bohuslav. Rozporuplný Arne Naess - několik poznámek k zakladateli hlubinné ekologie I. (Inconsistent Arne Naess - few remarks to the founder of Deep Ekology (part one)). Envigogika. Praha: Univerzita Karlova, 2007, 2/2007, No 2, p. 10-22, 12 pp. ISSN 1802-3061.
    34. BINKA, Bohuslav. Rozporuplný Arne Naess - několik poznámek k zakladateli hlubinné ekologie II. (Inconsistent Arne Naess - few remarks to the founder of Deep Ekology (part two)). Envigogika. Praha: Univerzita Karlova, 2007, 3/2007, No 3, p. 1-22. ISSN 1802-3061.
    35. ŠKAPA, Radoslav and Klára KAŠPAROVÁ. Sociální zodpovědnost ve výročních zprávách českých a slovenských podniků (Corporate Social Responsibility in the annual reports of Czech and Slovak companies). In Ekonomika firiem 2007. 1st ed. Košice: EU Bratislava PHF Košice, 2007, p. 16-16. ISBN 978-80-225-2392-9.
    36. BINKA, Bohuslav. Zápisky z blázince, aneb Václav Klaus ekonomistickým klimatologem I. & II. (Notes from Mad-house or Václav Klaus as an Expert in Climatology). Britské listy. ČR, 2007, vol. 12, No 38, p. 1-8. ISSN 1213-1792.
    37. ŠKAPA, Radoslav. Zpracování starých výrobků je stále problém (Managerial competencies for contemporary business practice). Brno: Masarykova univerzita, 2007.

    2006

    1. OKAZAKI, Shintaro, Javier ALONSO, Radoslav ŠKAPA and Ildefonso GRANDE. A cross-cultural comparison of mobile gaming adoption: From the perspectives of consumer behavior. The Telecommunications Advancement Foundation Annual Research Report. Tokyo: Telecommunications Advancement Foundatio, 2006, vol. 21, No 1, p. 225-235, 10 pp. ISSN 0918-7332.
    2. ŠKAPA, Radoslav and Ondřej ČÁSTEK. Analýza mobilní komerce v ČR (The analysis of m-commerce in the Czech Republic). In Jedlicka, P. Hradecké ekonomické dny 2006, Podnikání a rozvoj regionu. 1st ed. Hradec Králové: Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové, 2006, p. 471-475. ISBN 80-7041-895-8.
    3. SUCHÁNEK, Petr, Radoslav ŠKAPA, Ondřej ČÁSTEK, Michael DOLEŽAL, Eva KUBÁTOVÁ, Alena KLAPALOVÁ, Martin KRIŠTOF and Petr VALOUCH. Business Management in the Czech Republic. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2006, 90 pp. Skripta ESF MU, 1. ISBN 80-210-4147-1.
    4. KUBÁTOVÁ, Eva. Dodavatelsko-odběratelské vztahy z pohledu odběratele (Buyer-supplier relationships from the buyer perspective). In Vývojové tendence podniků II. první. Brno: Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita Brno, 2006, p. 281-332, 51 pp. ISBN 80-210-4133-1.
    5. KUBÁTOVÁ, Eva. Empirická šetření v oblasti inovací (Survey of empirical researches concerning innovations). In Konkurenceschopnost české ekonomiky (vývojové trendy). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2006, p. 310-321, 11 pp. CVKS. ISBN 80-210-4157-9.
    6. KAŠPAROVÁ, Klára and Radoslav ŠKAPA. Environmentální profil podniků ve vztahu k jejich organizaci a řízení (The Company environmental profile). In Interakce ekonomie, managementu a práva při rozvoji regionů. Brno: Masarykova univerzita, 2006, p. 59-68. ISBN 80-210-4095-5.
    7. HÁLEK, Ivan and Radoslav ŠKAPA. Indikátory potenciálů klastrovatelnosti (The indicators of clustering potentials). In Interakce ekonomie, managementu a práva při rozvoji regionů. Brno: Masarykova univerzita, 2006, p. 21-26. ISBN 80-210-4095-5.
    8. ŠVANDOVÁ, Eva and Radoslav ŠKAPA. Intra-organizational communication and its impact on the company success. In X. International Conference of Doctoral Students, Brno, September 2006. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2006, p. 13-13. ISBN 80-210-4156-0.
    9. SMUTNÝ, Petr, Eva KUBÁTOVÁ and Jan ŽÁK. Klastr jako nástroj rozvoje regionů (Industry Clusters as means of regional development). In Interakce ekonomie, managementu a práva při rozvoji regionů. Brno: Masarykova univerzita, 2006, p. 157-167. ISBN 80-210-4095-5.
    10. ŠKAPA, Radoslav and Oldřich PEPRLA. Kulturní odlišnosti v elektronických médiích (Cultural differences in electronic media). In Vývojové tendence podniků II (Svazek II.). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2006, p. 589-610, 21 pp. ISBN 80-210-4133-1.
    11. BINKA, Bohuslav. Média a realita, média a manipulace. In Média a realita, média a manipulace. první vydání. Brno: Vydavatelství Masarykovy univerzity, 2006, p. 1-32, 36 pp. Media and Reality - Media and Manipulation. ISBN 80-210-4199-4.
    12. ŠVANDOVÁ, Eva and Radoslav ŠKAPA. Metody analýzy komunikačních vazeb v podniku (Communication analysis methods). In Nová teorie ekonomiky a managementu organizací. 1st ed. Praha: VŠE, 2006, p. 767-777, 10 pp. ISBN 80-245-1091-X.
    13. ŠKAPA, Radoslav. Metody, techniky a nástroje ve výuce podnikového hospodářství. In K aktuálním otázkám oboru podnikového hospodářství. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2006, p. 47-52. ISBN 80-210-4169-2.
    14. ČÁSTEK, Ondřej and Radoslav ŠKAPA. Mobile commerce: Consumers` behavior. In X. International Conference of Doctoral Students, Brno, September 2006. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2006, p. 7-7. ISBN 80-210-4156-0.
    15. ŠKAPA, Radoslav and Ondřej ČÁSTEK. Mobile marketing: consumers' behaviour. In IX. International Conference of Doctoral Students. 1st ed. Toruň: Nicholas Copernicus University, 2006, p. 30. ISBN 83-231-1978-3.
    16. HÁLEK, Ivan, Petr SMUTNÝ, Radoslav ŠKAPA, Eva ŠVANDOVÁ and Jan ŽÁK. Potenciály klastrovatelnosti odvětví (The potentials of industry clustering). In Vývojové tendence podniků II (Svazek II.). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2006, p. 407-457. ISBN 80-210-4133-1.
    17. KLAPALOVÁ, Alena, Ladislav BLAŽEK, Radoslav ŠKAPA and Martin LANDA. Rozvoj výuky předmětu Ekonomika a řízení podniku. In Vývojové tendence podniků II. první. Brno: Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita Brno, 2006, p. 716-740, 756-777, 45 pp. ISBN 80-210-4133-1.
    18. BLAŽEK, Ladislav, Alena KLAPALOVÁ, Martin LANDA and Radoslav ŠKAPA. Rozvoj výuky předmětu Ekonomika a řízení podniku (The elaboration of the course of "Economics and Company Management"). In Vývojové tendence podniků II (svazek III). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2006, p. 695-823. ISBN 80-210-4133-1.
    19. ŠKAPA, Radoslav and Eva ŠVANDOVÁ. The analysis of formal and informal relations within companies in business gaming simulation. In 2nd International Conference on Business, Management and Economics. 1st ed. Izmir: Yasar University, 2006, p. 1-19. ISSN 1306-1089.
    20. KAŠPAROVÁ, Klára and Radoslav ŠKAPA. The Company environmental profile ant its relation to organization and management of a company. In X. International Conference of Doctoral Students, Brno, September 2006. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2006, p. 11-11. ISBN 80-210-4156-0.
    21. KUBÁTOVÁ, Eva and Radoslav ŠKAPA. Vizualizace neformálních vztahů v podniku pomocí programu Ucinet a Visone (Vizualization of the informal relations supported by the Ucinet and Visone software). In Hradecké ekonomické dny 2006, Podnikání a rozvoj regionu. Hradec Králové: Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové, 2006, p. 477-482. ISBN 80-7041-895-8.
    22. SMUTNÝ, Petr and Eva KUBÁTOVÁ. Využití simulační manažerské hry pro výzkum potenciálů klastrovatelnosti podniků (Utilization of the business gaming simulation for the cluster potential research). In Hradecké ekonomické dny 2006, Podnikání a rozvoj regionu. Hradcec Králové: Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové, 2006, p. 291-296. ISBN 80-7041-895-8.
    23. BINKA, Bohuslav. Zimní škola Masarykovy univerzity (Winter School of Masaryk University). 2006.
Display details
Displayed: 19/7/2024 11:25