Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2009

    1. TRÁVNÍČEK, Zdeněk and Roman HYTYCH. Estetika prožívání barev a elementů (Aesthetic experiencing of colours and elements). In PETRJÁNOŠOVÁ, Magda, Radomír MASARYK and Barbara LÁŠTICOVÁ. Kvalitatívny výskum vo verejnom priestore. Bratislava: Kabinet výskumu sociálnej a biologickej komunikácie SAV a Pedagogická fakulta Univerzity Komenského v Bratislave, 2009, p. 217-222. HUMAN COMMUNICATION STUDIES Vol. 10. ISBN 978-80-900981-9-0.

    2008

    1. ZOUNEK, Jiří and Klára ŠEĎOVÁ. Jak zkoumat ICT v každodenní práci učitele aneb videostudie jako kvalitativní metoda (How to study ICT in everyday work of teachers or video study as a qualitative method). Orbis scholae. Praha: PedF UK, 2008, vol. 2, No 1, p. 137 - 148. ISSN 1802-4637.
    2. HYTYCH, Roman. Smrt a nesmrtelnost: Sociální reprezentace smrti (Death and Deathlesness: Social Representations of Death). první. Praha: TRITON, 2008, 231 pp. Edice Psyché, svazek č. 56. ISBN 978-80-7387-092-8.

    2007

    1. TRÁVNÍČEK, Zdeněk and Roman HYTYCH. Je změna estetického vnímání a prožívání, která je výsledkem praxe kultivování soustředění a klidu (samathá), zachytitelná testem estetického úsudku? (Is the change of aesthetic perceiving and experiencing, which is one of the results of tranquility cultivating practice (samatha), noticeable by the test of aesthetic judgment?). In Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku V. Vybrané aspekty teorie a praxe. první. Praha: Univerzita Karlova, 2007, p. 22-26. ISBN 80-86620-14-X.

    2006

    1. ŠVAŘÍČEK, Roman. Indukce v kvalitativní metodologii (Induction in Qualitative Methodology). In Študentské fórum : zborník príspevkov z 8. ročníka stretnutí. Bratislava: Univerzita Komenského, Pedagogická fakulta, Občianske združenie Výchova - Veda - Vzdelávanie - Výskum, 2006, p. 13-20. ISBN 80-969146-5-0.

    2005

    1. ŠVAŘÍČEK, Roman. Je zakotvená teorie teorií? (Is the Grounded Theory a Theory?). In Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity, Studia paedagogica U 10. Brno: Masarykova univerzita, 2005, p. 133-145. ISBN 80-210-3891-8.
    2. ŠEĎOVÁ, Klára. Možnosti uplatnění zakotvené teorie v pedagogickém výzkumu: Rodinná socializace dětského televizního diváctví (Options of the Application of the Grounded Theory in Pedagogic Research: Family Socialization of Childrens TV-Watching). In Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity, Studia paedagogica U 10. Brno: Masarykova univerzita, 2005, p. 123 - 132. ISBN 80-210-3891-8.
    3. HLOUŠKOVÁ, Lenka. Otevřenost školy vůči okolí a její podpora (Openness of the school towards its environment and its behalf). In Kvalita života v škole v centre pozornosti výskumných projektov. Bratislava, Modra: Univerzita Komenského, Pedagogická fakulta Katedra predškolskej a elementárnej pedagogiky Bratislava, 2005, p. 69-74. ISBN 80-969146-2-6.
    4. DIVÍNOVÁ, Radana. Psychological Background of Cybersexual Activities : Qualitative Survey of Specific Computer Mediated Communication (among Czech Users). In Abuse: The Dark Side of Human-Computer Interaction. Řím, Itálie: Antonella De Angeli, Sheryl Braman, Peter Wallis, 2005, p. 38-44, 72 pp.
    5. HYTYCH, Roman. Využití principů zakotvené teorie při etnopsychologickém výzkumu: Sociální reprezentace smrti v České republice a na Srí Lance (Applications of the grounded theory principles in the ethnopsychology research: Social representations of death in the Czech Republic and Sri Lank). In MIOVSKÝ, Michal, Ivo ČERMÁK and Vladimír CHRZ. Kvalitativní výzkum ve vědách o člověku IV. – vybrané aspekty teorie a praxe. první. Olomouc: Univerzita Palackého, 2005, p. 339-351. ISBN 80-244-1159-8.

    2004

    1. ŠVAŘÍČEK, Roman. Zdroje a bariéry tvořivého procesu ve školní třídě (The sources and bariers of qualitative process at classroom). Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta, Ústav pedagogických věd. Ved. práce: Petr Novotný, 2004, 132 pp. Diplomová práce.
    2. ŠVAŘÍČEK, Roman. Zdroje tvořivého procesu ve školní třídě (Sources of the creative process in the classroom). In Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity. Roč.LII, řada pedagogická U9. Brno: Filozofická fakulta MU, 2004, p. 169-178, 12 pp. ISBN 80-210-3452-1.
Display details
Displayed: 17/11/2024 04:38