Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2007

    1. NUNVÁŘOVÁ, Svatava and Iva KUBÍČKOVÁ. Komunikace měst s občany (Town communications with citizens). In Nové trendy v marketingu. Trnava: Fakulty masmediálnej komunikácie, Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2007, p. 335-344. ISBN 978-80-8105-006-0.
    2. KOPFOVÁ, Alena. Strategický management a strategie (Strategic management and strategy). In Recenzovaný sborník Mezinárodní Baťovy doktorandské konference. Zlín: Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně, UTB Zlín, 2007, p. 45-55. ISBN 978-80-7318-529-9.
    3. DVOŘÁKOVÁ, Petra. SWOT analýza v prostředí české veřejné správy (SWOT Analysis in the Aarea of the Czech Public Administration). In Aktuální otázky rozvoje regionů 2007. 1st ed. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2007, p. 22-22, 6 pp. ISBN 978-80-7194-978-7.

    2006

    1. REKTOŘÍK, Jaroslav and Jan ŠELEŠOVSKÝ. Institucionální zázemí pro strategické řízení rozvoje lidských zdrojů v JMK a komunikace mezi aktéry (Institutional background for strategic management of the human resources development in the Southern Moravia region and communication between stakeholders). In Management územní samosprávy s důrazem na využití nástroje zvyšování příjmů a snižování výdajů rozpočtů územních samosprávných celků. První. Brno: Masarykova univerzita, 2006, p. 175-188. ISBN 80-210-3957-4.
    2. KOPFOVÁ, Alena. Komparace názorů významných osobností strategického managementu (The comparison of the opinions of personalities of strategic management). In Hledání nové Evropy 2006 : Sborník přednášek na CD. Praha: Dům techniky Ostrava, 2006, 6 pp.
    3. ŠELEŠOVSKÝ, Jan, Jan BINEK, Petra DVOŘÁKOVÁ, Pavel FIŠER, Petr HALÁMEK, Simona ŠKARABELOVÁ and David ŠPAČEK. Management regionální a místní správy: metodický text (Regional and Municipal Public Management). Editor - Eduard Bakoš. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, 290 pp. ISBN 80-210-4141-2.
    4. NUNVÁOVÁ, Svatava. Problémové otázky moderních nástrojů řízení měst v ČR (The issue of modern managing town instuments in the czech republic). In Regionalistické perspektívy 2006. Nitra: SPU, 2006, 6 pp.
    5. NESHYBOVÁ, Jarmila. Přehled nástrojů řízení územních samosprávných celků (The View of management instruments of municipal authorities). In MendelNET 2006, sborník příspěvků z konference studentů z doktorského studia. Brno, MZLU: MZLU, 2006, 7 pp. ISBN 80-86851-62-1.
    6. KOPFOVÁ, Alena. Strategický management ve veřejné správě (Strategic Management in Public Administration). Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 2006, 8 pp. 2. díl. ISBN 80-245-1091-X.
    7. NUNVÁŘOVÁ, Svatava. Zkušenosti českých měst s vybranými moderními přístupy k řízení (Czech town experience with selected access to public management). In Národná a regionálna ekonomika VI. Ekonomicka fakulta, Technická univerzita v Košiciach, 2006, p. 275-278. ISBN 80-8073-721-5.

    2005

    1. HRABALOVÁ, Simona, Viktorie KLÍMOVÁ and Svatava NUNVÁŘOVÁ. Metody a nástroje řízení ve veřejné správě (Management Methods and Instruments in Public Administration). Brno: Masarykova univerzita v Brně Ekonomicko-správní fakulta, 2005, 130 pp. Vydání první. ISBN 80-210-3679-6.

    2004

    1. ZÁTHURECKÝ, Viliam. Produktivita práce, interní faktor výkonnosti podniku. In Podniková ekonomika a management. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2004, 8 pp. ISBN 80-210-3414-9.
    2. LUKÁŠOVÁ, Růžena and Eva LAJTKEPOVÁ. Role firemní kultury ve vztahu ke strategickému řízení českých firem (The role of corporate culture in relation to the strategic management in Czech companies). In New Trends for a New Europe: Research for Entrepreneurship. Brno: Brno University of Technology, Faculty of Business and Management, 2004, p. 1-9. ISBN 80-214-2753-1.

    2000

    1. MALACH, Antonín. Zwei Oesterreichische Kredite (Austrians Credits). In Strategický management - Strategisches Management. 2000th ed. Brno: Masarykova univerzita Brno - Stadler S., 2000, p. 133-136. ISBN 80-210-234-X.

    1997

    1. LINKESCHOVÁ, Dana and Josef HAJKR. Možnosti využití strategických marketingových her v rámci evropské spolupráce ve vysokoškolském vzdělávání (Posibilities for using strategy of marketing games within the framework of the european cooperation in the university education). In Vstup do Evropské unive a řízení školství ČR. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 1997, p. 72-222.
Display details
Displayed: 17/11/2024 00:53