Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2009

    1. MATUŠKOVÁ, Anna. International Symposium on Political Marketing CAMPAIGNS 2009. 2009.

    2006

    1. RIPKA, Vojtšch. Ideal Types in Political Marketing. Politologický časopis. Brno: Mezinárodní politologický ústav Masaryko, 2006, roč. 2006, č. 4, s. 439-447. ISSN 1211-3247.
    2. MATUŠKOVÁ, Anna. Volební kampaň 2006: nástup politického marketingu do České republiky. In FOLTÝN, Tomáš, Dalibor ČALOUD, Vlastimil HAVLÍK a Anna MATUŠKOVÁ. Volby do Poslanecké sněmovny v roce 2006. 1. vyd. Brno: CDK, 2006, s. 26-41. Ediční řada ISPO FSS MU. ISBN 80-7325-108-6.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 3. 11. 2024 12:08