Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2020

    1. STOKLÁSKOVÁ, Zdeňka. Zrození občana : Řeč obrazů a řeč textů v rakouských zákonících osvícenské doby (The Birth of a Citizen : The language of images and textes in Austrian legal codes in the Enlightenment time). In Knoz, Tomáš; Lach, Jiří; Borovský,Tomáš. Kultura ve středoevropských dějinách : Rozprava mezi humanitními obory. 1. vydání. Praha: Nakladatelství Lidové noviny, 2020, p. 290-307. Obraz / Komunikace / Jednání,. ISBN 978-80-7422-775-2.

    2016

    1. STOKLÁSKOVÁ, Zdeňka. Das geistige Gesicht der Aufklärung in den böhmischen Länden (Spiritual face of enlightenment in the Czech lands). In Vyžádaná přednáška na Ludwig-Maximilans-Universität v Mnichově. 2016.

    2014

    1. STOKLÁSKOVÁ, Zdeňka. Bürger werden in Österreich 1780-1811 (Becoming a citizen in Austria 1780-1811). In Brauneder, Wilhelm; Hlavačka, Milan. Bürgerliche Gesellschaft auf dem Papier: Konstruktion, Kodifikation und Realisation der Zivilgesellschaft in der Habsburgermonarchie. 1. vydání. Berlin: Duncker&Humblot, 2014, p. 213-242. Schriften zur Europäischen Rechts- und Verfassungsgeschichte ; sv. 59. ISBN 978-3-428-13935-4.
    2. PICHOVÁ, Dagmar. Voltaire: literát, filozof, vědec (Voltaire: Writer, Philosopher, Scientist). In Bohunická, L.; Lalíková, E. Filozofia - veda - literatúra. Bratislava: Neuveden, 2014, p. 146-152. ISBN 978-80-8127-111-3.

    2013

    1. STOKLÁSKOVÁ, Zdeňka. Suche nach Ordnung. Die Kontrolle der Migration in Österreich zur Zeit der Aufklärung. Cornova : revue České společnosti pro výzkum 18. století a Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Praha: Univerzita Karlova v Praze : Česká společnost pro výzkum 18. století, 2013, roč. 3, č. 1, p. 7-28. ISSN 1804-6983.

    2008

    1. DOLEŽAL, Tomáš. Drama education in educational project focused on epilepsy. In School and health 21 (3). Brno: MSD, s.r.o. ,Brno, 2008, p. 257-259, 271 pp. School and health 21. ISBN 978-80-7392-043-2.
    2. DANĚK, Petr. Legitimizing Empire: Critique of and Advocacy for the Colonial Project. In Approaching the Other: the Four Projects of Western Domination. Olomouc: Palacký University, 2008, p. 45-58, 13 pp. Monographs. ISBN 978-80-244-2046-2.
    3. HANUŠ, Jiří. Osvícenský učenec - příklad Josefa Dobrovského (Enlightenment scholar - the case of Josef Dobrovský). In Člověk na Moravě ve druhé polovině 18. století. Brno: CDK, 2008, 13 pp. Člověk na Moravě III. ISBN 978-80-7325-175-8.
    4. HORYNA, Břetislav. Osvícenství. Evropa v 18. století (Enlightenment. Europe in the 18 century). In Luk a lyra. Ze sbírek arcidiecézního muzea Kroměříž. 1st ed. Olomouc: Muzeum umění Olomouc, 2008, p. 207-215. výstava. ISBN 978-80-87149-13-3.

    2004

    1. URVÁLEK, Aleš. Instrumentalisierung der geschichtlichen Ereignisse. Eine Domäne der deutschen Konservativen? (A purpose Interpretation of some Historic Events. A Domain of the German Conservatives?). Revista de Filología Alemana (RdFA). Madrid, 2004, vol. 12, 5/6, p. 213-226, 13 pp. ISSN 1133-0406.

    2002

    1. SZALÓ, Csaba. A jelenkor reflexív és kritikus társadalomtudományáról (On reflexive and critical character of the contemporary social science). PONT. 2002, vol. 1, No 1, p. 36-51. ISSN 1336-135X.

    1995

    1. SOUČEK, Václav. Public education and the post-Fordist accumulation regime: a case study of Australia. Parts one and two. Interchange, Vo. 26/2. Netherlands: Kluwer Academic Publishers, 1995, 26/1995, No 2, p. 127-159. ISSN 0826-4805.
    2. SOUČEK, Václav. Public education and the post-Fordist accumulation regime: a case study of Australia. Parts three and four. Interchange. Netherlands: Kluwer Academic Publishers, 1995, 26/1995, No 3, p. 241-255. ISSN 0826-4805.
Display details
Displayed: 26/5/2024 22:00