Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2004

    1. ŠKAPA, Radoslav. Je reklamační politika důležitá? (Is return policy important?). In Ekonomika firiem 2004. 1st ed. Michalovce: PHF v Košiciach, EU v Bratislave, 2004, p. 647-650. ISBN 80-225-1879-4.
    2. KRIŠTOF, Martin and Petr SUCHÁNEK. The analysis of marketing mix of Czech companies from selected branches. In Society and consuption: economic-managerial and social-cultural factors. 1st ed. Vilnius: Vilnius university, 2004, p. 54-54. ISBN 9986-19-618-3.

    1995

    1. KLAPALOVÁ (VELJINOVÁ), Alena. Problematika uplatňování nástrojů marketingového výzkumu v současné praxi českých podniků (Problems of Marketing Research Instruments Application In Contemporary Practice of Czech Enterprises). In Marketing v praxi. Zlín (CZ): IME VUT Zlín, 1995, p. 45-263. ISBN 80-214-0676-3.
Display details
Displayed: 2/10/2024 01:38