Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2009

    1. MATUŠKOVÁ, Anna. International Symposium on Political Marketing CAMPAIGNS 2009. 2009.

    2006

    1. RIPKA, Vojtšch. Ideal Types in Political Marketing. Politologický časopis. Brno: Mezinárodní politologický ústav Masaryko, 2006, vol. 2006, No 4, p. 439-447. ISSN 1211-3247.
    2. MATUŠKOVÁ, Anna. Volební kampaň 2006: nástup politického marketingu do České republiky (Electoral Campaign 2006: the emergence of the political marketing in the Czech Republic). In FOLTÝN, Tomáš, Dalibor ČALOUD, Vlastimil HAVLÍK and Anna MATUŠKOVÁ. Volby do Poslanecké sněmovny v roce 2006. 1st ed. Brno: CDK, 2006, p. 26-41. Ediční řada ISPO FSS MU. ISBN 80-7325-108-6.
Display details
Displayed: 22/7/2024 06:34