Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2008

    1. NAJVAROVÁ, Veronika. Čtenářská gramotnost žáků 1. stupně základní školy (Reading literacy of primary school pupils). Pedagogická orientace. Brno: Konvoj, 2008, vol. 18, No 1, p. 7-21. ISSN 1211-4669.
    2. DOLEŽALOVÁ, Jana, Veronika NAJVAROVÁ and Petr NAJVAR. Čtenářské strategie studentů pedagogických fakult (Reading Strategies of Students of Faculties of Education). In In Svatoš, T.; Doležalová, J. (ed.). Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy. Hradec Králové: Gaudeamus, 2008, p. 333-344. ISBN 978-80-7041-287-9.
    3. NAJVAROVÁ, Veronika. Výzkum čtenářských strategií žáků 1. stupně základní školy (Research on Reading Strategies of Primary School Pupils). In In Svatoš, T.; Doležalová, J. (ed.). Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy. Hradec Králové: Gaudeamus, 2008, p. 461-468. ISBN 978-80-7041-287-9.

    2007

    1. NAJVAROVÁ, Veronika. Model funkční gramotnosti a RVP ZV (Model of Functional Literacy and the Framework Educational Programme). In In JANÍK, T.; KNECHT, P.; NAJVAROVÁ, V. (eds.) Příspěvky k tvorbě a výzkumu kurikula. Brno: Paido, 2007, p. 77-84. ISBN 978-80-7315-153-9.
    2. NAJVAR, Petr, Veronika NAJVAROVÁ and Jana DOLEŽALOVÁ. Reading Skills of Students of Faculties of Education. In Checkpoint Literacy. Berlín. Berlín: DGLS, 2007, p. 1-8. ISBN 978-3-9809663-6-8.
    3. NAJVAROVÁ, Veronika and Petr NAJVAR. Reading Strategies of Primary School Pupils in the Czech Republic. In Checkpoint literacy. Berlín. Berlín: DGLS, 2007, p. 1-7. ISBN 978-3-9809663-6-8.

    2006

    1. NAJVAROVÁ, Veronika and Petr NAJVAR. Uplatnění smíšené metodologie při zkoumání strategií práce s textem žáků 1. stupně ZŠ a při zkoumání fenoménu rané výuky cizích jazyků (Mixed methodology approach used to study primary school childrens' reading strategies and the phenomenon of early foreign language instruction). In Výzkum aktuálních problémů pedagogiky a oborových didaktik (v disertačních pracích studentů doktorských studijních programů). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2006, p. 77-82, 5 pp. ISBN 80-210-4163-3.

    2005

    1. NAJVAROVÁ, Veronika. Čtenářské strategie studentů PdF MU (Reading strategies of the students of the PdF MU). In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů III. 1st ed. Olomouc: Votobia, PdF UP, 2005, p. 242-246. ISBN 80-7220-246-4.
    2. HAVEL, Jiří. Jak dnes učíme didaktiku prvopočátečního čtení a psaní (How today teaching didactics nuclear reading and writing). In Příprava učitelů a aktuální proměny v základním vzdělávání. první. České Budějovice: Katedra pedagogiky a psychologie PdF JU, 2005, p. 176-178. ISBN 80-7040-789-1.

    2004

    1. KRÁTKÁ, Veronika. Používání čtenářských strategií jako faktor optimalizace rozvoje čtenářské gramotnosti (Using reading strategies as a factor of reading literacy development). In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů. Olomouc: Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci, 2004, p. 66-71, 4 pp. ISBN 80-7220-201-4.
Display details
Displayed: 7/11/2024 05:11