Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2009

    1. ŠČERBA, Tomáš. Autorská díla v hromadných sdělovacích prostředcích_Adéla Čermáková Vlčková, Vladimír Smejkal (Copyright works in the mass media_ Adéla Čermáková Vlčková, Vladimír Smejkal). Právní fórum. Praha: ASPI Wolters Kluwer, 2009, vol. 2009, No 5, 2 pp. ISSN 1214-7966.

    2008

    1. PODHORNÁ-POLICKÁ, Alena. Dynamique socioculturelle et médias: causes et conséquences de la médiatisation de la "langue des jeunes" (Sociocultural dynamics and the mass media: reasons and consequences of promotion of youth slang in the mass media). Écho des études romanes. České Budějovice: Filozofická fakulta Jihočeské univerzity, 2008, IV/2008, No 2, p. 23-38. ISSN 1801-0865.
    2. MIESSLER, Jan. Kritická diskurzivní analýza (CDA) a velké množství masmediálních textů (Critical Discourse Analysis (CDA) and Many Media Texts). In Médiá a text II. Prešov: Filozofická fakulta Prešovskej univerzity v Prešove, 2008, p. 118-124. ISBN 978-80-8068-730-4.
    3. MIHELJ, Sabina, John DOWNEY, Thomas KÖNIG and Václav ŠTĚTKA. Mapping European Ideoscapes: Examining newspaper debates on the EU Constitution in seven European countries. European Societies. 2008, vol. 10, No 2, p. 275-301. ISSN 1461-6696.
    4. NUMERATO, Dino. Media Activities and Reflexivity: The Case of Czech Sports Actors. Media Studies. 2008, vol. 3, No 3, p. 257-277. ISSN 1801-9978.
    5. NUMERATO, Dino. Mediální aktivita a reflexivita sportovních aktérů. Mediální studia. 2008, vol. 3, No 2, p. 154-174. ISSN 1801-9978.

    2007

    1. ŠKARABELOVÁ, Simona, Jarmila NESHYBOVÁ and Jaroslav REKTOŘÍK. Ekonomika kultury a masmédií (Economics of culture and mass media). 1. vyd. Brno: Ekonomicko-správní fakulta, MU, 2007, 210 pp. učebnís text. ISBN 978-80-210-4267-4.
    2. ŠTĚTKA, Václav. Mediální integrace národa v době globalizace (Media integration of the nation in the age of globalization). Brno: Masarykova univerzita, 2007, 197 pp. EDIS, ediční řada disertačních prací FSS MU, sv.1. ISBN 978-80-210-4376-3.

    2006

    1. SEKOT, Aleš. Sociologie sportu (Sociology of Sport). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita a Paido, 2006, 412 pp. Pedagogická edice. ISBN 80-210-4201-X.
    2. SEKOT, Aleš. Ženy a sport (Women and Sports). Universitas. Brno: Masarykova univerzita, 2006, vol. 2006, No 3, p. 3-11. ISSN 1211-3387.

    2004

    1. MALÁ, Jiřina. Frazeologizmy v masmédiích (Phrasemes in the mass media). In Súčasná jazyková komunikácia v interdisciplinárných súvislostiach. 5. medzinárodná konferencia o komunikácii. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Béla, 2004, p. 311-317. ISBN 80-8055-979-1.
    2. VOLEK, Jaromír. Publikum a jeho typy (Typology of Audience). In Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál, 2004, p. 200-205. Reklama, public relations, média. ISBN 80-7178-926-7.
    3. SEKOT, Aleš and Michal CHARVÁT. Sport Mobility in the Context of Globalization (Sport Mobility in the Context of Globalization). In Physical Activity in Integrating Europe. 1st ed. Warszawa: The Józef Pilsucki Academy of Physical Education, 2004, p. 82-91. ISBN 83-89630-80-X.
    4. SEKOT, Aleš. Sportovci v médiích v průběhu Olympijských her v Athénách 2004 (CD ROM) (The athletes in mass media in the course of Olympic games Athens 2004). In KADLEC, Petr and Ivo MACHÁT. Sport a kvalita života (CD - ROM). Brno: Fakulta sportovních studií MU, 2004, p. 37-40. ISBN 80-210-3541-2.
    5. LUŽNÝ, Dušan. Stát, média a (nová) náboženství (State, Mass Media and (New) Religions). In Zdeněk, R. Nešpor, (ed.): Jaká víra? Současná česká religiozita/spiritualita z pohledu kvalitativní sociologie náboženství. 1st ed. Praha: Sociologický ústav AV ČR, 2004, p. 91-105. x1. ISBN 80-7330-061-3.

    2003

    1. SEKOT, Aleš. Sport a společnost (Sport and Society). Brno: Paido, FSpS MU, 2003, 196 pp. edice pedagogické literatury. ISBN 80-7315-047-6.
    2. SEKOT, Aleš. Vrcholový sport: Otazníky a vykřičníky (Top sports: questions and exclamations). Brno: Masyrakova univerzita Brno, Fakulta sportovních studií, 2003, 4 pp. ISBN 80-210-3099-2.

    2000

    1. VOLEK, Jaromír. Konstrukce morální paniky a sociální exkluze (Social Construction of Moral Panic and Social Exclusion). Sociální studia. Fakulta sociálních studií MU Brno, 2000, vol. 2000, No 5, p. 97-113, 16 pp. ISSN 1212-365X.
    2. VOLEK, Jaromír. Média a realita (Media and reality). 2000th ed. Brno: Masarykova universita v Brně, 2000, 166 pp. Média a komunikace. ISBN 80-210-2367-8.
    3. VOLEK, Jaromír. Objektivita a vyváženost hlavních diskusních pořadů (V pravé poledne, Sedmička, Partie). In: Zpráva o stavu vysílání a činnosti RRTV ČR. (Objectivity and balance of editorial strategy of TV discussions). Praha: Rada České republiky pro rozhlasové a televizní vysílání, 2000, 22 pp. Výroční zpráva RRTV.

    1997

    1. PAVELKA, Jiří. Literární teorie jako dialog (Literary Theory as a Dialogue.). Věstník Společnosti Anny Pammrové. 1997, vol. 1997, No 22, p. 191-198.

    1994

    1. PAVELKA, Jiří. K jubileu Bohumila Marčáka. Sborník prací Filosofické fakulty brněnské university. D, Řada literárněvědná. Brno: Filosofická fakulta brněnské university, 1994, vol. 1994, D41, p. 159-160. ISSN 0231-7818.
Display details
Displayed: 15/11/2024 11:30