Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2007

    1. PÍŠOVÁ, Michaela. Portfolio v profesní přípravě učitele (Portfolio in professional preparation of teachers). první. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2007, p. 1-132. ISBN 978-80-7395-024-8.
    2. BREBERA, Pavel, Michaela PÍŠOVÁ and Karel RÝDL. Teacher as a key agent in creating an effective learning environment. In Continuing Learning Journeys. 4th International Conference on Learning processes, Inclusion and Learning Environments. Eastbourne. 2007.

    2006

    1. PÍŠOVÁ, Michaela and Šárka ČÁŇOVÁ. Development Through Self-Evaluation. In What next? Trends, Traditionen und Entwicklungen in der LehrerInnen-Ausbildung. Trends, Traditions and Developments in Teacher Education. Wien: Verband Wiener Volksbildung, Edition Volkshochschule, 2006, p. 177-200. ISBN 978-3-900799-73-1.
    2. PÍŠOVÁ, Michaela and Pavel BREBERA. Chapter 7:Addressing Professional Competence. In A Vision of European Teaching and Learning. Perspectives on the role of the teacher. první. Karlstadt: City Tryck i Karlstadt, 2006, p. 67-92. ISBN 91-975204-3-8.
    3. PÍŠOVÁ, Michaela. PRO MENTORY projektu KLINICKÝ ROK. Vedení pedagogické praxe (FOR MENTORS in the Clinical Year Project. Teaching practice management). druhé přepracované vydání. Pardubice: Fakulta filozofická, Univerzita Pardubice, 2006, 77 pp. Monografica. ISBN 80-7194-854-3.
    4. PÍŠOVÁ, Michaela, Monika ČERNÁ and Pavel BREBERA. Profesní portfolio v přípravném vzdělávání učitelů. In 14. konference ČAPV. Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu. 2006.
    5. PÍŠOVÁ, Michaela. Teacher Education for the Schools of Tomorrow. In Teaching Citizenship. Citizenship Education: Europe and the World. London: CiCe Thematic Network project, London Metropolitan University, 2006, p. 113-126. ISBN 1-899764-66-6.

    2005

    1. PÍŠOVÁ, Michaela. Case-studies: connecting the connectors (chair of the session). In English Connections: Showcasing British Council EL Network, Berlin. 2005.
    2. BREBERA, Pavel, Monika ČERNÁ and Michaela PÍŠOVÁ. Chapter 12: Practice in Teacher Training. In Learning for the Future. Dimensions of the New Role of the Teacher. první. Karlstadt: City Tryck i Karlstadt, 2005, p. 135- 143. ISBN 91-975204-2-X.
    3. PÍŠOVÁ, Michaela. K objektivním determinantám profesního učení studentů učitelství. In Sci. Pap. University of Pardubice. první. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2005, p. 171-182. ISBN 80-7194-734-2.
    4. PÍŠOVÁ, Michaela. Klinický rok: procesy profesního rozvoje studentů učitelství a jejich podpora (Clinical year: professional development processes in student teachers and their support). první. Pardubice: Univerzita Pardubice, Fakulta humanitních studií, 2005, 231 pp. Monografica. ISBN 80-7194-744-X.
    5. PÍŠOVÁ, Michaela. Teacher Professional Development. The New Educational Review. Polsko: Wydawnictwo Adam Marszalek, 2005, Vol. 7, p. 189- 203. ISSN 1732-6729.
    6. ČERNÁ, Monika, Pavel BREBERA and Michaela PÍŠOVÁ. Video Library – Teaching Practice I. první. Pardubice: FHS Univerzita Pardubice, 2005, CD ROM.
    7. PÍŠOVÁ, Michaela. Vzdělávání učitelů pro dnešní školu (Reflektivní projekty v přípravě učitelů). In Škola očami dnešného světa. Zborník príspevkov z medzinárodnej konferencie. Prešov: Metodicko-pedagogické centrum, 2005, p. 336-350. ISBN 80-8045-398-5.
    8. PÍŠOVÁ, Michaela. Vztah teorie a praxe v profesní přípravě učitele. In Proměny pedagogiky. Brno: Konvoj, 2005, p. 300-307. ISBN 80-7290-226-1.
    9. EIBL, Otto, Roman CHYTILEK and Irena ZATLOUKALOVÁ. Webové stránky Institutu pro srovnávací politologický výzkum (ISPOs www pages). 2005.

    2002

    1. FRIEDMANNOVÁ, Lucie, Karel STANĚK and Milan KONEČNÝ. Experiences with www courses design and usage for education of cartographers at LGC MU. In Eugises 2002. Girona (Španělsko): neuveden, 2002, p. 1-3.
    2. BOUREK, Aleš. Hledání průkazných dokumentů z oblasti gynekologie a porodnictví na WWW. (Search for EBM documents from gynecology and obstetrics on the WWW). Medica Publishing, 2002. ISBN 1211-6645.

    2001

    1. PAZDZIORA, Jan. Converting Web Applications to Data Components: Design Methodology. In The Twenty-Fifth Annual International Computer Software & Applications Conference. Chicago, Illinois: IEEE Computer Society, 2001, p. 31-36. ISBN 0-7695-1372-7.
    2. KACHLÍK, Petr. Prevence, učitelé a Internet (Prevention, teachers and Internet). In Učitelé a zdraví 3 - sborník ze 3. konference s mezinárodní účastí Učitelé a zdraví. 1st ed. Brno: Psychologický ústav AV ČR, 2001, p. 233-243, 322 pp. ISBN 80-902653-7-5.

    1999

    1. FRIEDMANNOVÁ, Lucie and Karel STANĚK. Publikace kartografických výstupů na WWW (Cartographic publication on WWW). In GIS Ostrava 99 - sborník referátů. 1st ed. Ostrava (Czech Republic): Institut ekeonomiky a systémů řízení, HGF VŠB-TU Ostrava, 1999, p. 212-215. ISBN 1211-4855.

    1997

    1. PLCH, Roman. Internet a střední školy (3) (Internet for a higk school teacher (3)). Učitel matematiky. Praha: Jednota českých matematiků a fyziků, 1997, roč. 5, 3 (23), p. 129-136. ISSN 1210-9037.
Display details
Displayed: 16/11/2024 11:54