Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2008

    1. FROSTOVÁ, Jana. Rehabilitation system exercises and their use for treating music teachers´ impaired voices. In 28th ISME World Conference Bologna. 2008.

    2007

    1. FROSTOVÁ, Jana. A Rehabilitation System and Recommended Exercises for Teachers with Voice Disorders. In ŘEHULKA, Evžen. Škola s zdraví 21 (2). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2007, p. 417-426. ISBN 978-80-7315-138-6.

    2006

    1. FROSTOVÁ, Jana. Factors negatively influencing the voice quality of a teacher. In ŘEHULKA, Evžen. SCHOOL AND HEALTH 21(1), VOLS 1 AND 2. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2006, p. 565-578. ISBN 978-80-7315-119-5.
    2. FROSTOVA, Jana. Faktory negativně ovlivňující kvalitu hlasu učitele (Factors Negatively Influencing the Voice Quality of a Teacher). In Skola a zdraví pro 21.století. 2006.
    3. FROSTOVÁ, Jana and Mojmír LEJSKA. Quality of life in people with voice disorders and its changes investigated by means of handicap tests. In Care of Educational Institutions about Children Health. Materials of International Scientific Symposium. 1st ed. Saint Petersburg, Russia: Ministery of Education and Science of Russian Federation, Association of St. Petersburgs Valeologists, 2006, p. 119 -121. ISBN 5-7434-0349-X.

    2005

    1. FROSTOVÁ, Jana. K problematice příčin neúspěchů při rehabilitaci hlasových poruch pěveckou metodou (The Problematics and Rehabilitation of Selected Voice Disorders by Singing Voice Technique). In XXIII. mezinárodní kolokvium o řízení osvojovacího procesu: sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků na CD-ROMu [CD-ROM]. Brno: Univerzita obrany, 2005, p. 58-60. ISBN 80-85960-92-3.

    1999

    1. FROSTOVÁ, Jana. Péče o hlas (Care for the voice). Financováno z grantového úkolu HESP 1121, č. HC 49/98. In Švandová, B. - Jelínek, M. a kol. Argumentace a umění komunikovat. první. Brno: PdF MU Brno, 1999, p. 279-295. Masarykova univerzita, 1. ISBN 80-210-2186-1.
Display details
Displayed: 10/11/2024 12:42