Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2021

    1. SUCHÁČEK, Petr. Jak zapojit žáky do náročných témat? Dobrou otázkou! (How to get students to engage with complicated topics? With a good question!). In Učíme v globálních souvislostech VII. ročník. 2021.

    2018

    1. SUCHÁČEK, Petr and Ingrid ČEJKOVÁ. Akčním výzkumem k praxi založené na důkazech (Action Research : The Way to evidence-based education). 2018.
    2. SUCHÁČEK, Petr. Když věda a výuka probíhají současně (When Science and Teaching go hand in hand). In 9. studentská konference FHS Univerzity Tomáše Bati. 2018.

    2017

    1. SUCHÁČEK, Petr. Budoucí učitelé a dialogické vyučování (Future teachers and dialogic teaching). In XVI. ročník česko-slovenské konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku, 6.-7. 2. 2017, České Budějovice. 2017.
    2. SUCHÁČEK, Petr. Budoucí učitelé a dialogické vyučování (Future teachers and dialogic teaching). In XVI. ročník česko-slovenské konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku, 6.-7. 2. 2017, České Budějovice. 2017. ISBN 978-80-7394-635-7.

    2016

    1. SUCHÁČEK, Petr. Implementace prvků dialogického vyučování v rámci mikrovyučování u studentů učitelství přírodovědných předmětů (Implementation of dialogic teaching components into micro-teaching of pre-service science teachers). Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2016, vol. 21, No 3, p. 81-106. ISSN 1803-7437. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/SP2016-3-5.
    2. SUCHÁČEK, Petr. Studenti učitelství přírodovědných oborů: Za jakých podmínek se jim daří vyučovat dialogicky? (Preservice science teacher students: Under what conditions they thrive teach dialogically?). In XXIV. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, České Budějovice, 15.-16. září 2016. 2016.
    3. SUCHÁČEK, Petr. Studenti učitelství přírodovědných oborů: Za jakých podmínek se jim daří vyučovat dialogicky? (Preservice science teacher students: Under what conditions they thrive teach dialogically?). In XXIV. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, České Budějovice, 15.-16. září 2016. 2016. ISBN 978-80-7394-596-1.
    4. SUCHÁČEK, Petr. Vyučování jako prostor k žákovskému učení? (Teaching as a Space For Pupil´s Learning?). Online. In Doboš, Pavel; Honsnejmanová, Irena. Sborník z workshopu: Geografický výzkum: Vztahy mezi sociálním a materiálním. Brno: Masarykova univerzita, 2016, p. 120-132. ISBN 978-80-210-8404-9.

    2015

    1. SUCHÁČEK, Petr. Vyučování jako prostor k žákovskému učení? (Teaching as a space for pupils' learning?). In WORKSHOP DOKTORANDEK A DOKTORANDŮ. Brno, Přírodovědecká fakulta MU. 2015.
Display details
Displayed: 13/11/2024 17:54