Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2008

    1. ODEHNALOVÁ, Pavla. Rodinné podnikání a podniková kultura (Family business and corporate culture). In Zborník bastraktov vedeckých prác mezinárodná vedecká konferencia vedeckých pracovníkov a doktorandov. Nitra, Račkova dolina: Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2008, p. 136-136. ISBN 978-80-8069-969-7.

    2006

    1. LUKÁŠOVÁ, Růžena. Jaké typy kultury najdete v českých firmách (What types of culture you can meet in Czech companies). Human Resources Management. Praha: ECONOMIA a.s., 2006, No 2, p. 15 - 17. ISSN 1801-4690.
    2. JANČÍKOVÁ, Alexandra. Zmatení pojmů: Podniková, firemní nebo organizační kultura? (Vagueness of Terms: Corporate, Company or Organizational Culture?). Human Resources Management. Praha: ECONOMIA, a. s., 2006, vol. 2006, No 2, p. 14-14. ISSN 1213-7693.

    2005

    1. PALATOVÁ, Dagmar and Eva TOMÁŠKOVÁ. Trvale udržitelný rozvoj a podniková kultura (Sustainable Development and Coroporate Culture). In Ekonomie, právo, management : Vzájemné vztahy v procesu trvale udržitelného rozvoje. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2005, p. 103-110. ISBN 80-210-3820-9.

    2004

    1. LUKÁŠOVÁ, Růžena and Iveta ŠIMBEROVÁ. Firemní kultura českých výrobních firem: vnímání vybraných aspektů vnitřního a vnějšího prostředí (Corporate culture of Czech manufacturing companies: perceiving of selected aspects of internal and external company environment). In New Trends for a New Europe: Research for Entrepreneurship. Brno: Brno University of Technology, Business and Management Faculty, 2004, p. 1-9. ISBN 80-214-2753-1.
    2. HÁLEK, Ivan. Možnosti změny podnikové kultury (The possibility of change of corporate culture). In Podniková ekonomika a managenent. Brno: Masarykova univerzita, 2004, p. 62-66. ISBN 80-210-3414-9.
    3. LUKÁŠOVÁ, Růžena and Eva LAJTKEPOVÁ. Role firemní kultury ve vztahu ke strategickému řízení českých firem (The role of corporate culture in relation to the strategic management in Czech companies). In New Trends for a New Europe: Research for Entrepreneurship. Brno: Brno University of Technology, Faculty of Business and Management, 2004, p. 1-9. ISBN 80-214-2753-1.
    4. LUKÁŠOVÁ, Růžena. Výzkum firemní kultury ve vztahu ke strategii firmy (Research of corporate culture in relation to the strategy of the company). Psychologie v ekonomické praxi. 2004, vol. 39, 3-4, p. 171-181. ISSN 0033-300X.

    2003

    1. PALATOVÁ, Dagmar. Podniková kultura (Corporate culture). In Nové trendy rozvoje průmyslu. 1st ed. Brno: VUT Brno, 2003, p. 27-27. ISBN 80-214-2354-4.

    2002

    1. HÁLEK, Ivan. Proměny podnikové kultury a managementu během 20. století (Changes in corpporate culture and management during the 20th century). In Systémové řízení. Brno: ČKVŘ a Masarykova univerzita, 2002, p. 152-158. ISBN 80-210-2831-9.

    2001

    1. HÁLEK, Ivan. Proměny podnikové kultury a managementu během dvacátého století (Changes in corporate culture and management during the 20th century). In Faktory úspěšnosti podniku. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko správní fakulta, 2001, p. 19-25. Sborník referátů z mezinárodní konference. ISBN 80-210-2708-8.
Display details
Displayed: 29/5/2024 16:22