Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2009

    1. HLOUŠKOVÁ, Lenka. Kultura školy v diskurzu pedagogického výzkumu (School culture in the discurs of educational research). In Přednáška na Pedagogické fakultě Univerzity Komenského v Bratislavě. 2009.

    2008

    1. HLOUŠKOVÁ, Lenka. Proměna kultury školy v pedagogických diskurzech (A change of view of school culture in pedagogical discursi). 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2008, 106 pp. ISBN 978-80-210-4813-3.

    2007

    1. POL, Milan, Lenka HLOUŠKOVÁ, Petr NOVOTNÝ and Jiří ZOUNEK. Em busca do conceito de cultura escolar: Uma contribuição para as discussões actuais (In Search of the Concept of School Culture: A Contribution to Current Discussions). Revista Lusófona de Educação. Lisabon: Lisabonská univerzita, 2007, neuvedeno, No 10, p. 63-79, 16 pp. ISSN 1645-7250.
    2. ŘEZÁČ, Jaroslav. ON SOME CONDITIONS OF ESTABLISHING HEALTHY RELATIONS AT SCHOOL FROM PRIMARY AND LOWER-SECONDARY TEACHER'S POINT OF VIEW. In ŘEHULKA, Evžen. School and Health 21. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2007, p. 171-181. ISBN 978-80-7315-138-6.

    2006

    1. HLOUŠKOVÁ, Lenka. A Model of School Culture Development. In Dealing with Diversity a Key Issue for Educational Management. Brno: Masarykova univerzita, 2006, p. 61-64. ISBN 80-210-4090-4.
    2. POL, Milan, Lenka HLOUŠKOVÁ, Petr NOVOTNÝ and Jiří ZOUNEK. On the Culture of Czech Schools. Acta Universitatis Latviensis. Education management. Riga: Univerzita v Rize, 2006, vol. 709, No 1, p. 43-50. ISSN 1407-2157.
    3. JEŽEK, Stanislav. Specifika začínajících učitelů coby informátorů o klimatu a kultuře školy – metodická sonda (Beginning teachers as specific informers about school climate and culture - methods comparison). Kocurová Marie. In Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu; sborník anotací 14 konference ČAPV. 1st ed. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2006, p. 44. ISBN 80-7043-483-X.

    2005

    1. HLOUŠKOVÁ, Lenka. A Model of School Culture Development. In Dealing with Diversity: a Key Issue for Educational Management. Brno: Masarykova univerzita, 2005, p. 26-26. ISBN 80-210-3821-7.
    2. ZOUNEK, Jiří. ICT a prostředí podporující učení a vyučování v současné české škole (ICT and learning/teaching-friendly environment in Czech primary schools). In Pedagogický výzkum: reflexe společenských potřeb a očekávání? Olomouc: Katedra pedagogiky s celoškolskou působností PF Univerzity Palackého, ČAPV, 2005, p. 362-365. ISBN 80-244-1079-6.
    3. ZOUNEK, Jiří. ICT and learning/teaching-friendly environment in Czech primary schools. In Education-line. Velká Británie: Brotherton Library, University of Leeds, 2005, p. 1-7.
    4. ZOUNEK, Jiří. ICT and the Czech School Culture: on the Preliminary Stage of a Research Project. In Education-line. Velká Británie: Brotherton Library, University of Leeds, 2005, p. 1-7.
    5. HLOUŠKOVÁ, Lenka. Inovační potenciál jako předpoklad rozvoje kultury škol (Příklad otevřenosti škol vůči okolí) (Innovative potential as a prerequisite of school culture development (an example of school openness towards external environment).). Studia Paedagogica, Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity. Brno: Masarykova univerzita, 2005, vol. 2005, U10, p. 67-79. ISSN 1211-6971.
    6. POL, Milan, Lenka HLOUŠKOVÁ, Petr NOVOTNÝ and Jiří ZOUNEK. Kultura školy. Příspěvek k výzkumu a rozvoji (School Culture). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2005, 217 pp. ISBN 80-210-3746-6.
    7. JEŽEK, Stanislav. Psychosociální klima školy III. (Psychosocial school climate III.). Ježek S. (Ed.). Brno: MSD Brno s.r.o., 2005, 158 pp. Sborník příspěvků. ISBN 8086633454.
    8. POL, Milan, Lenka HLOUŠKOVÁ, Petr NOVOTNÝ, Eva VÁCLAVÍKOVÁ and Jiří ZOUNEK. School culture as an object of research. The New Educational Review. Toruň: Wydawnictwo Adam Marszalek, 2005, 2005, 5, č. 1, p. 147-165, 18 pp. ISSN 1732-6729.
    9. LAZAROVÁ, Bohumíra and Alice PROKOPOVÁ. Škola - přirozené místo pro profesionální rozvoj učitelů? (The school - a natural place for the professional development of teachers). In Kvalita života v škole v centre pozornosti výskumných projektov. Bratislava: Pedagogická fakulta UK Bratislava, 2005, p. 90-96, 8 pp. ISBN 80-969-146-2-6.
    10. ZOUNEK, Jiří. Vývoj a proměna školy a ICT (School development and transformation and ICT). In Poškole 2005. Sborník národní konference o počítačích ve škole. Monínec u Sedlce - Prčice: Mezinárodní organizační výbor Poškole, Jednota školských informatiků, 2005, p. 290-299. ISBN 80-239-4633-1.

    2004

    1. ZOUNEK, Jiří. ICT a kultura české školy: k předvýzkumné fázi výzkumného projektu (ICT and the Czech School Culture: on the Preliminary Stage of a Research Project). In Profese učitele a současná společnost. Ústí nad Labem: Univerzita J. E. Purkyně, 2004, p. 1-6. ISBN 80-7044-571-8.
    2. ZOUNEK, Jiří. ICT v současné české škole pohledem vybraných médií (ICT in the current Czech school from the point of view of the selected media). In Poškole 2004. 2004th ed. Lázně Sedmihorky: Mezinárodní organizační výbor Poškole, Jednota školských informatiků, 2004, p. 28-35. ISBN 80-239-2598-9.
    3. ZOUNEK, Jiří. K problematice konvergence informačních a komunikačních technologií a školy (On the Problems of the Convergence of Information and Communication Technologies and the School). SPFFBU. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2004, vol. 2004, U 9, p. 111-126, 17 pp. ISSN 1211-6971.
    4. POL, Milan, J. AHONEN, G. DUNNING, I. IVANOVA and A. KELLEHER. Leadership and School Culture - Opportunities and Challenges. Proceedings of the ENIRDEM 2004 Conference. 2004.

    2003

    1. POL, Milan, Lenka HLOUŠKOVÁ, Petr NOVOTNÝ and Jiří ZOUNEK. Je kultura české školy kulturou dospělých? Hlavní aktéři školního života očima ředitelů. (Is czech school culture aduld culture? Main agents of school life from head-teachers point of view.). In Chráska, Miroslav, Tomanová, Dana, Holoušová, Drahomíra (eds.). Klima současné školy. Sborník příspěvků z 11. konference ČPdS. 1st ed. Brno: KONVOJ, 2003, p. 148-156. ISBN 80-7302-064-5.
    2. ZOUNEK, Jiří. K roli ICT v klíčových oblastech fungování školy a její kultury (On the role of ICT in the key areas of school operation and its culture). In 11. konference ČAPV: Sociální a kulturní souvislosti výchovy a vzdělávání: Sborník referátů. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2003, p. 1-7, 8 pp.
    3. POL, Milan and Petr NOVOTNÝ. Kultura české školy a strategie jejího rozvoje (Czech School culture and its development strategies). Brno: Česká pedagogická společnost, 2003.
    4. POL, Milan, Petr NOVOTNÝ, Jiří ZOUNEK and Lenka HLOUŠKOVÁ. Na kom stojí kultura současné české školy? (Očima ředitelů škol) (Whom Rests Czech school Culture On? (Head-teachers view)). In Sociální a kulturní souvislosti výchovy a vzdělávání. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2003, p. 1-11, 12 pp. ISBN 80-7315-046-8.
    5. POL, Milan, Lenka HLOUSKOVÁ, Petr NOVOTNÝ and Jirí ZOUNEK. Stimulating Milieu to Learning and Teaching at Today's Czech Schools. Education-line. Leeds: University of Leeds, 2003, -, -, p. 1-8.

    2001

    1. POL, Milan, Lenka HLOUŠKOVÁ, Petr NOVOTNÝ, Jiří ZOUNEK and Eva VÁCLAVÍKOVÁ. Na čem stojí rozvoj současné české školy? (K významu jednotlivých prvků kultury školy.) (What the Foundations of Contemporary Czech School Development? (Towards the Significance of the Individual of School Culture.)). In Pedagogická konferencia VI. Premeny slovenského školstva na prahu nového milénia. Nitra: Pedagogická fakulta UKF v Nitre, 2001, p. 133-138. ISBN 80-8050-470-9.
Display details
Displayed: 16/11/2024 09:01