Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2017

    1. MOCCIARO, Egle, Adriana ARCURI a Luisa AMENTA. Sperimentazioni di riflessione linguistica in classi multilingui. In L. Corrà (a cura di). Educazione linguistica in classi multietniche. Roma: Aracne, 2017, s. 189-207. Not specified. ISBN 978-88-255-0349-4.
      Název anglicky: Experiments in language reflection in multilingual classes
      italština. Itálie.
      Klíčová slova anglicky: L2 Italian; Teacher training
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Ivo Buzek, Ph.D., učo 103619. Změněno: 6. 5. 2022 11:19.
    2. MOCCIARO, Egle, Adriana ARCURI a D'Agostino MARI. “Teacher of Italian as a non-native language for low educated users”. A new professional profile. In Marcin Sosinski (ed.). Language and literacy teaching Leslla students. Granada: Universidad de Granada, 2017, s. 33-42. Not specified. ISBN 978-84-338-6144-3.
      angličtina. Španělsko.
      Klíčová slova anglicky: L2 Italian; Teacher training; Migrants
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Ivo Buzek, Ph.D., učo 103619. Změněno: 6. 5. 2022 11:20.

    2016

    1. MOCCIARO, Egle, Adriana ARCURI a Maria Rosa TURRISI. Una marcia in più. Ricerca, didattica e documentazione per la formazione degli insegnanti di italiano L2. In Gruppo di ricerca dell’Atlante Linguistico della Sicilia. La linguistica in campo. Scritti per Mari D’Agostino. Alessandria: Edizioni Dell'Orso, 2016, s. 41-49. Not specified. ISBN 978-88-6274-662-5.
      Název anglicky: An extra gear. Research, didactics and documentation for the training of teachers of Italian L2
      RIV/00216224:14210/16:00120733 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. italština. Itálie.
      Mocciaro, Egle (380 Itálie, domácí) -- Arcuri, Adriana (380 Itálie) -- Turrisi, Maria Rosa (380 Itálie)
      Klíčová slova anglicky: Teacher training; Second Language Acquisition; Migration
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Egle Mocciaro, Dottore di Ricerca, učo 245565. Změněno: 17. 1. 2022 17:29.

    2014

    1. MOCCIARO, Egle. Un’idea di lingua: modelli, teorie e prospettive acquisizionali. In A. Arcuri, E. Mocciaro (a cura di). Verso una didattica linguistica riflessiva. Percorsi di formazione iniziale per insegnanti di italiano lingua non materna. Palermo: Scuola di Lingua italiana per Stranieri, 2014, s. 89-108. Quaderni e ricerche 4. ISBN 978-88-908671-4-9.
      Název anglicky: An idea of language: Models, theories and acquisition perspectives
      RIV: Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. italština. Itálie.
      Mocciaro, Egle (380 Itálie, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: L2 Italian; Second Language Acquisition; Teacher training
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Egle Mocciaro, Dottore di Ricerca, učo 245565. Změněno: 17. 1. 2022 14:57.

    2009

    1. JŮVA, Vladimír. Kulturní pedagogika pro studenty tělesné výchovy a sportu. In Výzkum a rozvoj v sociálních vědách a vědách o sportu II. 1. vyd. Brno: Paido, 2009, s. 51-54. ISBN 978-80-7315-181-2.
      Název česky: Kulturní pedagogika pro studenty tělesné výchovy a sportu
      Název anglicky: Cultural pedagogy for student physical education and sports
      RIV/00216224:14510/09:00067123 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Jůva, Vladimír (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: cultural pedagogy; teacher training; development
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Eva Špillingová, učo 110713. Změněno: 9. 4. 2014 19:07.
    2. JANÍKOVÁ, Věra. Lehrwerke und Fremdsprachenlernen bei Kindern mit Lernschwierigkeiten. In Linguistik-Tage in Jena. 2009.
      Název česky: Učebnice a osvojování cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení.
      Název anglicky: Language Textbooks and Teaching Foreign Languages to Children with Learning Disabilities.
      Jazykověda. němčina. Německo.
      Klíčová slova anglicky: foreign language learning and teaching; teacher training; disability; research; textbook
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 23. 4. 2009 20:12.

    2008

    1. JANÍKOVÁ, Věra. Lernschwache Schüler im Fremdsprachenunterricht und die Lehrvoraussetzungen. In Germanistische Studien zur Sprache, Literatur und Didaktik I. 1. vyd. Prešov: Filozofická fakulta Prešovskej univerzity, 2008, s. 54-67. ISBN 978-80-8068-815-8.
      Název česky: Žáci s obtížemi při učení se cizímu jazyku a kompetence učitele.
      Název anglicky: Slow Learners in Foreign Language Teaching and Conditions of Teaching
      RIV/00216224:14410/08:00026693 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. němčina. Slovensko.
      Janíková, Věra (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: foreign language learning and teaching; teacher training; disability; research
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 9. 11. 2008 15:47.

    2007

    1. FRIEDMANN, Zdeněk. Career Education: An important Factor of the healthy Development of a Young Person. In ŘEHULKA, Evžen. School and health 21. 1. vyd. Brno: PAIDO Brno, Srbská 35, Czech Republic, 2007, s. 519-524. ISBN 978-80-7315-138-6.
      Název česky: Profesní orientace jako jeden z faktorů zdravého vývoje osobnosti dospívajících.
      Název anglicky: Career Education: An important Factor of the healthy Development of a Young Person.
      RIV/00216224:14410/07:00027993 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Friedmann, Zdeněk (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: Career education; vocational and career counselling; primary schools; adaptability; teacher training
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Dušan Kalášek, učo 56477. Změněno: 28. 6. 2009 12:44.
    2. TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ. Cognitive Motivation in Science Teacher Training. In Science and Technology Literacy in the 21st Century. Volume II. Cyprus: University of Cyprus, 2007, s. 277-284. ISBN 978-9963-8519-8-0.
      Název česky: Poznávací motivace v přípravě přírodovědných učitelů
      Název anglicky: Cognitive Motivation in Science Teacher Training
      RIV/00216224:14410/07:00020987 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. angličtina. Kypr.
      Trna, Josef (203 Česká republika, garant) -- Trnová, Eva (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: cognitive motivation; teacher training; science education
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 8. 5. 2008 16:02.
    3. HANUŠOVÁ, Světlana a Rita Chalmers COLLINS. Integrating Courses in a Teacher Training Programme. In New Trends in Educating Future Teachers of English III. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého, 2007, s. 29-38, 9 s. ISBN 978-80-244-1851-3.
      Název česky: Integrace předmětů v programu vzdělávání učitelů
      Název anglicky: Integrating Courses in a Teacher Training Programme
      Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Integration; ELT;cross-curricular; teacher training
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dr. Rita Chalmers Collins, učo 195579. Změněno: 11. 3. 2010 15:03.
    4. HANUŠOVÁ, Světlana a Rita Chalmers COLLINS. Integrating Courses in a Teacher Training Programme. In TEA Linz Connexion. 2007.
      Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Integration; ELT;cross-curricular; teacher training
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D., učo 33747. Změněno: 2. 1. 2008 18:46.
    5. PELOUŠKOVÁ, Hana. Proměny přípravy učitelů německého jazyka na 1. stupni základní školy. In Proměny učitelského vzdělávání v kontextu reformy základního školství. první. Brno: MSD spol. s.r.o., 2007, s. 100-101. ISBN 978-80-86633-95-4.
      Název anglicky: German Teacher Trainig for the Primary School
      RIV/00216224:14410/07:00032211 Stať ve sborníku. Jazykověda. čeština. Česká republika.
      Peloušková, Hana (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: teacher training; geman teaching; primary school; e learning;
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Hana Peloušková, Ph.D., učo 537. Změněno: 14. 12. 2007 10:31.
    6. TRNA, Josef. Teacher Training in Elementary School Experiments. In Science and Technology Literacy in the 21st Century. Volume I. Cyprus: University of Cyprus, 2007, s. 256-261. ISBN 978-9963-8519-7-3.
      Název česky: Příprava učitelů v jednoduchém školním experimentování
      Název anglicky: Teacher Training in Elementary School Experiments
      RIV/00216224:14410/07:00020985 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. angličtina. Kypr.
      Trna, Josef (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: teacher training; simple experiments; science education
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 8. 5. 2008 15:36.
    7. ŠIMONÍK, Oldřich. Undergraduate Teacher Training; Study Modules. In Die Qualität von Lehre und Unterricht vor neuen Herausforderungen. Kongressband. první. Erlangen.: Schneider Verlag Hohengehren., 2007, s. 246-252., 7 s. ISBN 978-3-8340-0285-3.
      Název česky: Pregraduální příprava učitelů - studijní moduly.
      Název anglicky: Undergraduate Teacher Training; Study Modules.
      RIV/00216224:14410/07:00022994 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Šimoník, Oldřich (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: Teacher Training; Study Modules.
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: prof. PhDr. Oldřich Šimoník, CSc., učo 106. Změněno: 27. 6. 2008 11:12.

    2006

    1. LAZAROVÁ, Bohumíra. Cesty dalšího vzdělávání učitelů. 1. vyd. Brno: Paido, 2006, 230 s. Edice pedagogické literatury. ISBN 80-7315-114-6.
      Název česky: Cesty dalšího vzdělávání učitelů
      Název anglicky: Paths of the in-service teacher training
      RIV/00216224:14210/06:00015808 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Lazarová, Bohumíra (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: teacher training; professional development

      Změnila: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D., učo 2201. Změněno: 30. 3. 2009 11:40.
    2. TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ. Cognitive Motivation in Science Teacher Training. In Science and Technology Education for a Diverse Word. Lublin (Poland): M. Curie-Sklodovska university press, 2006, s. 491-498. ISBN 83-227-2497-7.
      Název česky: Poznávací motivace v přípravě přírodovědných učitelů
      Název anglicky: Cognitive Motivation in Science Teacher Training
      RIV/00216224:14410/06:00015793 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. angličtina. Polsko.
      Trna, Josef (203 Česká republika, garant) -- Trnová, Eva (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: cognitive motivation; science education; teacher training; motivation techniques
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 11. 5. 2009 19:03.

    2005

    1. TRNA, Josef. Didaktika přírodovědy a rámcové vzdělávací programy. In Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 2. Rámcové vzdělávací programy. Plzeň: Západočeská univerzita, 2005, s. 160-166. ISBN 80-7043-418-X.
      Název anglicky: Science Education and Framework Educational Programme
      RIV/00216224:14410/05:00013088 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Trna, Josef (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: science education; interdisciplinary; teacher training; framework educational programme
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 5. 1. 2013 11:42.
    2. TRNA, Josef, Eva TRNOVÁ, Krystyna SUJAK-LESZ, Jan LESZ a Andrzej KRAJNA. Projekt SYSTEM jako příklad mezinárodního využití ICT v přípravě učitelů přírodovědy. In DIDFYZ 2004. Information and Communication Technologies in Physics Education. Nitra (Slovensko): FPV UKF a pob. JSMF v Nitre, 2005, s. 232-236. ISBN 80-8050-810-0.
      Název česky: Projekt SYSTEM jako příklad mezinárodního využití ICT v přípravě učitelů přírodovědy
      Název anglicky: SYSTEM Project as an Example of International Use of ICT in Science Teacher Training.
      RIV/00216224:14410/05:00012497 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Slovensko.
      Trna, Josef (203 Česká republika, garant, domácí) -- Trnová, Eva (203 Česká republika, domácí) -- Sujak-Lesz, Krystyna (616 Polsko) -- Lesz, Jan (616 Polsko) -- Krajna, Andrzej (616 Polsko)
      Klíčová slova anglicky: project; science education; ICT; teacher training
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 5. 1. 2013 11:38.
    3. HAVEL, Jiří. Spolupráce kooperujícího učitele se studentem učitelství v procesu utváření jeho profesionálních kompetencí. In Pedagogická praxe a profesní rozvoj studentů. Brno: Katedra pedagogiky a Centrum pedagogického výzkumu PdF MU, 2005, s. 101-108. ISBN 80-210-3884-5.
      Název česky: Spolupráce kooperujícího učitele se studentem učitelství v procesu utváření jeho profesionálních kompetencí
      Název anglicky: Facilitate the development of future teachers professional competencies by cooperative teachers
      RIV/00216224:14410/05:00012863 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Havel, Jiří (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: teacher training; professional competencies; future teacher

      Změnil: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D., učo 2478. Změněno: 15. 12. 2005 10:31.
    4. NOVOTNÝ, Petr. Teacher education and training in the Czech Republic. In Reforma systema obrazovania v Uzbekistane. 2005.
      Název česky: Vzdělávání učitelů v České republice
      Pedagogika a školství. angličtina. Uzbekistán.
      Klíčová slova anglicky: Teacher education; teacher training; reform;Czech Republic
      Druh účasti: vyžádaná přednáška
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D., učo 36179. Změněno: 1. 2. 2008 08:48.

    2004

    1. TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ. Cognitive Motivation in Science Teacher Training. In Science and Technology Education for a Diverse Word dilemmas, needs and partnership. 11th IOSTE Symposium for Central and East European Countries. Lublin (Poland): M. Curie-Sklodovska university press, 2004, s. 223-224. ISBN 83-227-2285-0.
      Název česky: Poznávací motivace v přípravě přírodovědných učitelů
      Název anglicky: Cognitive Motivation in Science Teacher Training
      RIV/00216224:14410/04:00019807 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. angličtina. Polsko.
      Trna, Josef (203 Česká republika, garant) -- Trnová, Eva (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: cognitive motivation; science education; teacher training; motivation techniques
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 6. 3. 2010 13:14.
    2. ZOUNEK, Jiří. E-learningová podpora výuky jako možná cesta rozvoje pregraduálního učitelského studia. In Oborové didaktiky v pregraduálním učitelském studiu. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2004, s. 1-6. ISBN 80-210-3474-2.
      URL
      Název anglicky: E-learning and Teacher Training
      RIV: Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Zounek, Jiří (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: e-learning;teacher training
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnil: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D., učo 1752. Změněno: 20. 6. 2007 16:58.
    3. TRNA, Josef. Evaluační standardy ve fyzikálním vzdělávání. In Kompetence a standardy ve fyzikálním vzdělávání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2004, s. 52-63. ISBN 80-244-0922-4.
      Název anglicky: Evaluation standards of physics education.
      RIV/00216224:14410/04:00011766 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Trna, Josef (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: evaluation; standards; competencies; physics education; teacher training
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 5. 1. 2013 11:41.
    4. JANÍK, Tomáš. Význam Shulmanovy teorie pedagogických znalostí pro oborové didaktiky a pro vzdělávání učitelů. Pedagogika. 2004, roč. 54, č. 3, s. 243-250. ISSN 0031-3815.
      Název česky: Význam Shulmanovy teorie pedagogických znalostí pro oborové didaktiky a pro vzědlávání učitelů
      Název anglicky: The Importance of Shulmans Theory of Pedagogical Knowledge for Subject Didacticans and for the education of Teacher
      RIV/00216224:14410/04:00011742 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Janík, Tomáš (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: L. S. Shulmans theory of pedagogical knowledge; content knowledge; pedagogical content knowledge; knowledge base for teaching; subject didactics; teacher training

      Změnil: prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed., učo 17210. Změněno: 9. 2. 2005 09:21.

    2003

    1. MUŽÍK, Vladislav a Leona MUŽÍKOVÁ. Teachers and health education. In ŘEHULKA, Evžen. Teachers and Health. Brno: Nakladatelství - Pavel Křepela, 2003, s. 23-29. ISBN 80-86669-02-5.
      Název anglicky: Teachers and health education
      RIV/00216224:14410/03:00009575 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Mužík, Vladislav (203 Česká republika, garant) -- Mužíková, Leona (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: health support; health education; teacher training; primary schools
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: doc. PaedDr. Vladislav Mužík, CSc., učo 549. Změněno: 19. 5. 2008 17:15.

    2002

    1. NOVOTNÝ, Petr. Mnoho podob reflexe - ke klíčovému prvku profesní přípravy učitelů. In Vzdělávat učitele. Příspěvky o inovativní praxi. Brno: Paido, 2002, s. 16-23. ISBN 80-7315-015-1.
      Název anglicky: Many Forms of Reflection. On the Key Element of Teacher Training
      RIV/00216224:14210/02:00005511 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Novotný, Petr (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: reflection; teacher; teacher training

      Změnil: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D., učo 36179. Změněno: 20. 5. 2003 15:49.
    2. JANÍK, Tomáš. Příprava učitelů na pedagogických akademiích v Rakousku. In Úloha fakultní cvičné školy a fakultního cvičného učitele v přípravě budoucího učitele. Brno: MSD, 2002, s. 118-123. ISBN 80-86633-01-2.
      Název anglicky: Teacher Training in a colleges of education in Austria
      RIV/00216224:14410/02:00007943 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Janík, Tomáš (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: teacher training; reflection

      Změnil: prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed., učo 17210. Změněno: 4. 6. 2003 12:53.

    2000

    1. TRNA, Josef. Science Experiment in Science Teacher Training. In Science and Technology Education in New Millenium. 3-rd IOSTE Symposium for Central and East European Countries. Prague: PERES Publishers, 2000, s. 201-206. ISBN 80-86360-14-8.
      Název česky: Přírodovědný experiment v přípravě přírodovědných učitelů
      Název anglicky: Science Experiment in Science Teacher Training.
      RIV/00216224:14410/00:00019669 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Trna, Josef (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: simple experiments; teacher training
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 10. 7. 2007 19:05.

    1998

    1. TRNA, Josef, Eva TRNOVÁ a Leszek RYK. Alternativní postupy výuky v přípravě učitelů přírodovědných předmětů. In Přínos alternativních škol k optimálnímu rozvoji školské soustavy (sborník ze 7. konference o současných světových otázkách alternativního školství). Olomouc: Pedagogická fakulta UP v Olomouci, 1998, s. 282-285. ISBN 80-7067-832-1.
      Název anglicky: Alternative Teaching Methods in Science Teacher Preparing.
      RIV/00216224:14410/98:00019645 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Trna, Josef (203 Česká republika, garant) -- Trnová, Eva (203 Česká republika) -- Ryk, Leszek (616 Polsko)
      Klíčová slova anglicky: science education; diagnostics; teacher training

      Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 18. 12. 2006 19:51.
      Přír. čísla: 3201006637
    2. ŘEHULKA, Evžen. Místo pedagogické a školní psychologie v přípravě učitelů. In Aplikované sociální vědy v přípravě učitelů. 1. vyd. Brno: Paido, 1998, s. 111-116. ISBN 80-85931-59-1.
      Název anglicky: The role of education and school psychology in teacher training courses.
      RIV/00216224:14410/98:00003006 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Psychologie. čeština. Česká republika.
      Řehulka, Evžen (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: education psychology; school psychology; teacher training

      Změnil: prof. PhDr. Evžen Řehulka, CSc., učo 1714. Změněno: 1. 7. 2009 20:39.

    1992

    1. TRNA, Josef. Příprava učitelů fyziky. Pedagogická orientace. 1992, roč.2, č. 5, s. 107-111. ISSN 1211-4669.
      Název anglicky: Preparation for Teaching Physics.
      RIV: Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Trna, Josef (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: teacher training; teaching physics
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 6. 1. 2009 16:02.
Zobrazeno: 28. 7. 2024 18:56