Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2009

    1. JANÍKOVÁ, Věra, Renée GRENAROVÁ, Světlana HANUŠOVÁ and Hana KYLOUŠKOVÁ. Dramatická výchova v cizojazyčné výuce u žáků s SPU (Drama education in foreign language teaching in learners with SLD). 2009.
    2. KYLOUŠKOVÁ, Hana. Literární komunikace v jazykové třídě (Literatury Communication in Foreign Language Teaching). In 29. celostátní seminář k teoretickým základům didaktiky cizích jazyků. 2009.

    2008

    1. JANÍKOVÁ, Věra, Renée GRENAROVÁ, Světlana HANUŠOVÁ and Hana KYLOUŠKOVÁ. Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků s SPU. Communicative Approach in Foreign Language Teaching in Learners with SLD (Communicative Approach in Foreign Language Teaching in Learners with SLD). 2008.
    2. HANUŠOVÁ, Světlana and Petr NAJVAR. Raná výuka cizího jazyka (Early Foreign Language Instruction). In Pokrivčáková, S.: Inovácie a trendy vo vyučovaní cudzích jazykov u žiakov mladšieho školského veku. 1st ed. Nitra: Univerzita Konstantina Filozofa, 2008, 15 pp. .. ISBN 978-80-8094-417-9.
    3. JANÍKOVÁ, Věra. Teilleistungsstörungen beim Fremdsprachenlernen. (Specific Learning Disorders and Foreign Language Learning.). Inozemni movi. Kyiev: Kyjevská národní univerzita, 2008, X, No 2, p. 14-18. ISSN 1817-8510.

    2007

    1. JANÍKOVÁ, Věra. Aktivizující metody ve výuce němčiny (Activating Methods in Teaching German). 2007.
    2. RABUŠICOVÁ, Milada and Lucie KOZÁKOVÁ. Learning a Foreign Language as a Part of Early Childhood Education. In Early Childhood Education, An International Encyclopedia. 1st ed. Westport, Connecticut, London: Praeger Publishers, 2007, p. 1048-1053. 4. Vol. ISBN 0-313-34143-5.
    3. JANÍKOVÁ, Věra. Sozialformen und Lernerautonomie im Fremdsprachenunterricht (Forschunsgsbericht). (Class Arrangement and Learner Autonomy in Foreign Language Teaching (Research Report).). In Germanistik an tschechischen Universitätetn. 1st ed. Hradec Králové/Ostrava: Ostravská univerzita, 2007, p. 247-257. ISBN 978-80-7368-327-6.
    4. VLČKOVÁ, Kateřina. Testování modelu vysvětlujícího známku z cizího jazyka pomocí strategií učení: multinomiální logistická regrese (Testing Model: Foreign Language Learning Strategies Explaining the Academic Achievement: Multinomial Logistic Regression Approach.). In Svět výchovy a vzdělávání v reflexi současného pedagogického výzkumu. Sborník z XV. konference ČAPV. 1st ed. České Budějovice: Pedagogická fakulta Jihočeské univerzity, katedra pedagogiky a psychologie, 2007, p. 1-13. ISBN 978-80-7040-991-6.
    5. VLČKOVÁ, Kateřina. Umí se žáci na konci základního vzdělávání učit cizí jazyk? Evaluace kompetence k učení ve vzdělávací oblasti (cizí) jazyk a jazyková komunikace (Can the pupils at the end of compulsory education learn foreign language? Assessment of the competency to learning in the subject area of (foreign) language and language communication). Komenský. Brno: PdF MU, 2007, vol. 131, No 3, p. 4 -8. ISSN 0323-0449.

    2006

    1. VLČKOVÁ, Kateřina. Evaluace strategií učení v osvojeném kurikulu vzdělávací oblasti (cizí) jazyk a jazyková komunikace na konci základního vzdělávání (zpráva z výzkumu) (Assesment of foreign language learning strategies at the end of compulsory education in the Czech Republic). In MAŇÁK, Josef and Tomáš JANÍK. Problémy kurikula základní školy. 1st ed. Brno: MU, 2006, p. 140-147. ISBN 80-210-4125-0.
    2. JANÍKOVÁ, Věra. Nebojme se projektů ve výuce němčiny (Don´t Afraid of the Projects in the Teaching of German.). 2006.
    3. JANÍKOVÁ, Věra. Učení na stanovištích a výuka cizích jazyků (Learning on the Standing Stations and Foreign Language Teaching). 2006th ed. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2006. x.

    2005

    1. BENEŠOVÁ, Pavla. Emotionalität beim Schreiben in der Fremdsprache (Emotionality within Writing in Foreign Language). In Brünner Hefte für Germanistik. Brno: Masarykova univerzita, 2005, p. 27-30. ISBN 80-210-3882-9.
    2. SLEZÁKOVÁ, Ivana. Teaching ICT in English: CLIL Lessons in Elementary Schools. In Intensive Programme TiFoLa. Paido. Brno, 2005, p. 92-101, 140 pp. 219. publikace. ISBN 80-7315-109-X.

    2000

    1. VOGEL, Radek, Jiřinka HODOVSKÁ, Zdena KALNÁ and Petra SOJKOVÁ. Přijímací zkoušky z cizího jazyka : Modelové testy s komentářem a příklady testů s klíčem (angličtina, němčina, francouzština). 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2000, 96 pp. ISBN 80-210-2270-1.
Display details
Displayed: 10/11/2024 11:29