Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2008

    1. NĚMEC, Jiří a Ema ŠTĚPAŘOVÁ. Edukace sociálně znevýhodněných žáků z pohledu asistentů pedagoga brněnských základních škol. In BARTOŇOVÁ, Miroslava a Marie VÍTKOVÁ. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. 1. vyd. Brno: Paido a MU, 2008, s. 245-264, 19 s. Edice pedagogické literatury. ISBN 978-80-7315-170-6.
    2. ŠTĚPAŘOVÁ, Ema a Zuzana BUCHTOVÁ. Vlivy prostředí na rozvoj nadání romského žáka. In Sborník referátů z mezinárodního semináře Učitel a nadaný žák. 1. vyd. Brno: MSD, 2008, s. 10-32, 233 s. ISBN 978-80-7392-054-8.
    3. BUCHTOVÁ, Zuzana a Ema ŠTĚPAŘOVÁ. Vlivy prostředí na rozvoj nadání romského žáka. In Sborník anotací referátů z mezinárodního semináře Učitel a nadaný žák. 2008. ISBN 978-80-7392-053-1.

    2006

    1. VAŠEČKA, Michal. Percepcia eurofondov občanmi Slovenska. In In: Beblavá, Emília - Beblavý, Miroslav (eds): Prejeme alebo využijeme eurofondy? 1. vydání. Bratislava: Transparency International Slovensko, 2006, s. 28-39. ISBN 80-89244-04-1.
    2. JEŽEK, Stanislav. Specifika začínajících učitelů coby informátorů o klimatu a kultuře školy – metodická sonda. Kocurová Marie. In Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu; sborník anotací 14 konference ČAPV. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2006, s. 44. ISBN 80-7043-483-X.

    2000

    1. NAVRÁTIL, Marek, Ivo ČERMÁK a Marek HOROŠČÁK. Životní styl brněnských skinheads: Metoda 'Focus group'? In Kvalitativní výzkum ve vědách o člověku na prahu třetího tisíciletí. I. Boskovice: Albert, 2000, s. 72-86. ISBN 80-85834-96-0.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 5. 11. 2024 09:09