BLAŽKOVÁ, Růžena. Dopravní výchova ve výuce matematiky na ZŠ. In Dopravní výchova v RVP pro II. stupeň ZŠ. první: MSD, 2008, s. 25-37. Dopravní výchova 7. ISBN 978-80-7392-080-7.
BLAŽKOVÁ, Růžena. Přirozená čísla a posloupnosti jeko prostředek rozvíjení exaktního myšlení žáků. In Matematika 3. první. Olomouc: Univerzita Palackého, 2008, s. 48-55. ISBN 978-80-244-1963-3.
BERÁNEK, Jaroslav. Volba vhodného označení - cesta k úspěchu při řešení úloh. In Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference - Matematika v škole dnes a zajtra. 1. vyd. Ružomberok: Katolická Univerzita, 2005, s. 18-22. ISBN 80-8084-066-0.
NOVOTNÁ, Jiřina. Integrace v matematickém vzdělávání. In Sborník příspěvků z mezinárodní konference v Bánské Bystrici. Bánská Bystrica: Pedagogická fakulta University Mateja Bela, 2004, 6 s. ISBN 80-89029-79-05.
BERÁNEK, Jaroslav. Využití historie matematiky jako motivačního činitele ve výuce matematiky na školách. In Oborové didaktiky v pregraduálním učitelském studiu. první. Brno: Masarykova Univerzita v Brně, 2004, s. CD-ROM, 6 s. ISBN 80-210-3474-2.
BERÁNEK, Jaroslav a Jan CHVALINA. Iterativní teorie funkcí a školská matematika. In Acta Fac. Paed. Univ. Tyrnaviensis, Ser. C, 2002, no. 6. první. Trnava: Trnavská Univerzita, Pedagogická fakulta, 2002, s. 5-10. ISBN 80-89074-51-0.
BĚLOHOUBKOVÁ, Irena. Být učitelem? In Transformace našeho školství Sb. přísp. z 5. konf. ČPdS. Brno: Česká pedagogická společnost, 1997, s. 100-101. ISBN 80-85615-21-5.