Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2016

    1. PULIŠOVÁ, Kristýna. Problémový vztah rodiče a učitele. In Rodina, tolerancia inakosti a kvalita života detí a mládeže, Bratislava, 18.3.2016. 2016.

    2015

    1. PULIŠOVÁ, Kristýna. Problematický vztah rodiče a učitele. In Konference ČAPV 2015, Fakulta pedagogická ZČU v Plzni, 16.-18. 9. 2015, Plzeň. 2015.

    2009

    1. CHRZ, Vladimír, Ivo ČERMÁK a Dušana CHRZOVÁ. Between the Worlds of the Disabled and the Healthy: A Narrative Analysis of Autobiographical Conversation. In In D. Robinson, P. Fisher, Yeadon-Lee, T., Robinson, S.J., Woodcock,P. (eds), Narrative, Memory, and Identities. Huddersfield, UK: Huddersfield University, 2009, s. 11-19. ISBN 978-1-86218-073-4.
    2. PAVLÍKOVÁ, Eva. Časné poruchy vývoje: identifikace, prevence? In Diagnosticko-terapeutický proces v meziresortním pojetí u dětí s neurovývojovými poruchami. 2009.
    3. PAVLÍKOVÁ, Eva a Hana JAHNOVÁ. Diagnosticko-terapeutický proces v meziresortním pojetí u dětí s neurovývojovými poruchami. E-psychologie. Praha: Českomoravská psychologická společnost, 2009, roč. 3, č. 2, s. 77-81. ISSN 1802-8853.

    2008

    1. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana, Petr KACHLÍK a Ilka VAĎUROVÁ. Questions about Education of Pupils Suffering from Chronic Disease or Another Grave Illness from The Parents Point of View-International Project TIMSIS. In Řehulka, Evžen et al. Social and Health Aspects of Health Education. 1. vyd. Brno: MSD, s.r.o., 2008, s. 221-239. School and Health 21. ISBN 978-80-7392-043-2.
    2. ŠIRŮČEK, Jan a Lenka LACINOVÁ. Relationships with Parents from the Perspective Attachment Theory. In Ježek, S., Lacinová, L. (Eds.). Fifteen-Year-Olds in Brno: A Slice of Longitudinal Self-Reports. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s. 123-130. Psychologie. ISBN 978-80-210-4755-6.
    3. VAĎUROVÁ, Helena. Sociální podpora a komunikace jako významné faktory zvládání zátěže u pečovatelů o děti se závažným onemocněním. In BARTOŇOVÁ, Miroslava a Marie VÍTKOVÁ. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Education of Pupils with Special Educational Needs II. První. Brno: Paido, 2008, s. 201-208. edice pedagogické literatury. ISBN 978-80-7315-170-6.
    4. ŠIMONÍK, Oldřich a Magdalena NOVOTNÁ. Teacher, parents and talented pupils. In Education and Talent 2. Brno: MSD, spol. s r. o., 2008, 10 s. Výzkumné práce, číslo 4. ISBN 978-80-7392-056-2.
    5. ŠIMONÍK, Oldřich a Magdalena NOVOTNÁ. Učitel, rodiče a nadaní žáci. In Výchova a nadání 2. Brno: MSD, spol. s r. o., 2008, 10 s. Výzkumné práce. Svazek 3. ISBN 978-80-7392-055-5.

    2007

    1. ŠEĎOVÁ, Klára. Chtějí se rodiče učit? Rodinné a rodičovské vzdělávání očima potenciálních účastníků. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity, Studia Paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2007, U 12, U 12, s. 79 - 92. ISSN 1211-6971.
    2. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana, Petr KACHLÍK a Ilka VAĎUROVÁ. Issues of Education of Pupils with Chronic or Other Serious Disorders in Terms of a Teacher-International Project TIMSIS. In ŘEHULKA, Evžen. 2nd Conference School and Health 21. 1. vyd. Brno: Paido, 2007, s. 463-480. ISBN 978-80-7315-138-6.
    3. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana, Petr KACHLÍK a Ilka VAĎUROVÁ. Otázky edukace žáků s chronickým či jiným závažným onemocněním z pohledu rodičů-mezinárnodní projekt TIMSIS. In Přehled anotací 3. konference Škola a zdraví 21 a 35. konference pro podporu zdraví dětí a mládeže. 1. vyd. Brno: MSD a PdF MU, 2007, s. 46-47, 48 s. ISBN 978-80-86633-98-5.

    2004

    1. MACEK, Petr. Adolescenti a jejich rodiče: důležitost vzájemné percepce pro sebehodnocení dospívajících. Pedagogika. Praha, 2004, roč. 54, č. 4, s. 342-354, 17 s. ISSN 0031-3815.
    2. ŠEĎOVÁ, Klára a Milada RABUŠICOVÁ. Komunitní škola a rodiče. Učitelské listy : měsíčník Agentury Strom. Praha: Agentura Strom, 2004, roč. 2003/2004, č. 10, s. 9 - 12. ISSN 1210-6313.
    3. DOUBRAVOVÁ, Marta. Tak takhle ne, milý rodiové! Igor Nosál (ed.). In NOSÁL, Igor. Obrazy dtství v dnešní eské spolenosti. Studie ze sociologie dtství. Brno: Barrister&Principal, 2004, s. 172-197, 25 s. Sociální studia. ISBN 80-86598-80-2.
    4. ČIHÁČEK, Vlastimil. Zájmy rodičů jako součást kontaktů speciálních škol s rodiči. Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity. Řada pedagogická (U). Brno: Masarykova univerzita, 2004, roč. 52 (2004), č. 9, s. 73-86. ISSN 1211-6971.

    2003

    1. ŠEĎOVÁ, Klára. Komunitní škola a rodiče (případová studie). In Sociální a kulturní souvislosti výchovy a vzdělávání, 11. konference ČAPV. Brno: Paido, 2003, s. 20-39. ISBN 80-7315-046-8.
    2. LACINOVÁ, Lenka, Elena SEJRKOVÁ, Eva PAVLÍKOVÁ, Radka MICHALČÁKOVÁ a Jan ŠIRŮČEK. Mezinárodní longitudinální studie ELSPAC (druhá vlna psychologického šetření). Psychológia a patopsychológia dieťaťa. Bratislava: VÚ detskej psychológie a patopsychológie, 2003, roč. 38, č. 1, s. 40-45. ISSN 0555-5574.
    3. RABUŠICOVÁ, Milada, Klára ŠEĎOVÁ, Kateřina TRNKOVÁ a Vlastimil ČIHÁČEK. OPENNESS OF SCHOOLS TO THE PARENTS AND THE PUBLIC:CASE OF THE CZECH REPUBLIC. Leeds: Brotherton Library, 2003.
    4. ŠLECHTOVÁ, Hana. Rodina dvou generací vrstevníků jako ideální typ. In Modernizace a česká rodina. Brno: Barrister & Principal, 2003, s. 145 - 155. ISBN 80-86598-61-6.
    5. RABUŠICOVÁ, Milada, Vlastimil ČIHÁČEK, Kateřina EMMEROVÁ a Klára ŠEĎOVÁ. Role rodičů ve vztahu ke škole - empirická zjištění. Pedagogika. Praha: PedF UK, 2003, roč. 2003, č. 3, s. 309 - 320. ISSN 0031-3815.
    6. RABUŠICOVÁ, Milada a Kateřina TRNKOVÁ. Role rodičů ve vztahu ke škole - teoretické koncepty. Pedagogika. Praha: UK Praha, 2003, roč. 2003, č. 2, s. 141-151. ISSN 0031-3815.

    2002

    1. MACEK, Petr a Stanislav JEŽEK. Assessment of Parents and Peers During Adolescence: The Relationship to Self-System. 2002.
    2. EMMEROVÁ, Kateřina. Konference ERNAPE 2001: Spolupráce mezi rodinami, školami a komunitami. In Sborník prací Filozofické fakulty Brněnské univerzity. Studia Paedagogica. U7. Brno: Masarykova Univerzita, 2002, s. 123-126. ISBN 80-210-2814-9.
    3. RABUŠICOVÁ, Milada a Vlastimil ČIHÁČEK. Možnosti vzájemné podpory a spolupráce školy a rodiny. tudia Paedagogica, Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity, U7. Brno: Masarykova univerzita, 2002, roč. 2002, č. 1, s. 77-91. ISSN 1211-6971.
    4. RABUŠICOVÁ, Milada a Kateřina TRNKOVÁ. The Role of Parents as Educational and Social Partners of Schools in the Czech Republic: legislation and media analysis. European Educational Research Journal. 2002, roč. 1, č. 3, s. 480-496, 16 s. ISSN 1474-9041.
    5. RABUŠICOVÁ, Milada, Vlastimil ČIHÁČEK, Kateřina EMMEROVÁ a Klára ŠEĎOVÁ. Vztahy školy a rodiny: analýza současné situace. In Výzkum školy a učitele, 10. konference ČAPV. Praha: Univerzita Karlova, 2002, s. 119 - 120. ISBN 80-7290-089-7.

    2001

    1. VACULÍK, Martin. Hráči počítačových her a jejich vztahy s rodiči a přáteli. Československá psychologie: Časopis pro psychologickou teorii a praxi. Praha: Academia, 2001, XLV, č. 2, s. 143-151. ISSN 0009-062X.
    2. MACEK, Petr. Parents and peers in the context of adolescent self-system. In Poster presented at the Xth European Conference on Developmental Psychology. Uppsala: Uppsala University, 2001, s. 1-6.
    3. STŘELEC, Stanislav. Positivní a negativní faktory působící na kooperační vztahy mezi učitelem a rodiči žáků. In XIX. Vědecké kolokvium o řízení osvojovacího procesu. Vyškov: VVŠPV, 2001, s. 384-388. ISBN 80-7231-071-2.
    4. EMMEROVÁ, Kateřina a Milada RABUŠICOVÁ. Relationships between parents and school in the Czech Republic. In A Bridge to the Future: Collaboration between Parents, Schools and Communities. Nijmegen: ITS, 2001, s. 49-53. ISBN 90 5554 177 X.
    5. RABUŠICOVÁ, Milada a Jiří ZOUNEK. Rodiče jako výchovní a sociální partneři školy - aktuálně a ve vizi Bílé knihy. In Další vzdělávání učitelů na prahu třetího tisíciletí. Brno: PC Brno, 2001, s. 72-78. ISBN 80-238-7168-4.

    2000

    1. MACEK, Petr. I dospívající potřebují rodiče. Děti a my : časopis pro rodiče, učitele a všechny přátele dětí. Praha: Portál, 2000, roč. 30, č. 4, s. 19-20.
    2. MACEK, Petr, Lída OSECKÁ a Oliva ŘEHULKOVÁ. Reakce adolescentů na problémy v rodině: souvislost se sebehodnocením a s vědomím vlastní účinnosti. Zpravy psychologického ústavu AV ČR Brno. Brno: Psychologický ústav AV ČR, 2000, roč. 6, č. 2, s. 7. ISSN 1211-8818.

    1999

    1. JEŘÁBKOVÁ, Lenka. Odpovědnost rodičů za škodu způsobenou jejich nezletilými dětmi. Rodinné právo : rodina, manželství, děti a mládež, dědictví. Praha: Linde, 1999, Roč. 1, č. 3, s. 6-8. ISSN 1212-3463.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 16. 11. 2024 20:11