Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2023

    1. MARRONE, Tancredi Andrew. Psychedelic Host. In The 9th Biennial Conference of the European Society for the Study of Western Esotericism: "Western Esotericism and Practice", 26-28 June, 2023, Malmö, Department of Society Culture and Identity, Malmö University, Sweden. 2023.

    2010

    1. NĚMČÍK, Václav. Utilizing Linguistic Resources: Theory and Practical Experience. In Proceedings of Recent Advances in Slavonic Natural Language Processing 2010. Brno: Masarykova Univerzita, 2010, s. 47-51. ISBN 978-80-7399-246-0.

    2009

    1. COLLIER, Aaron Marc. Designing E-Learning Courses: Theory Vs. Practice. In SCO 2009: sbornník 6. ročníku konference o electronické podpoře výuky. Brno: Masaryk University, 2009, s. 23-28. ISBN 978-80-210-4878-2.

    2007

    1. HUMPOLÍČEK, Pavel. Akademické centrum poradenství a supervize - shrnutí dvou let činnosti. 2007.
    2. NAVRÁTIL, Pavel a Jitka NAVRÁTILOVÁ. Instruktor praxí jako nová role v kontextu odborných praxí. In Praktické vzdělávání v sociální práci. 1. vyd. Brno: Tribun, 2007, s. 118-125. Edice pro praxi a supervizi v sociální práci. ISBN 978-80-7399-343-6.
    3. ČUŘÍK, Jaroslav. Nové pojetí studentských praxí - krok správným směrem. In Vědecká konference s mezinárodní účastí Perspektíva z retrospektívy. 2007.
    4. NAVRÁTILOVÁ, Jitka. Odborná praxe a supervize studentů sociální práce v ČR. In Praktické vzdělávání v sociální práci. 1. vyd. Brno: Tribun, 2007, s. 63-73. Edice pro praxi a supervizi v sociální práci. ISBN 978-80-7399-343-6.
    5. NAVRÁTILOVÁ, Jitka a Pavel NAVRÁTIL. Odborné praxe a supervize v rámci univerzitní přípravy sociálních pracovníků. In Supervízia v sociálněj práci: súčasná prax a perspektívy. 1. vyd. Bratislava: ASSP, 2007, s. 25-34.
    6. ŠIŠLÁKOVÁ, Monika. Podpora resilience v supervizi studentů. In Praktické vzdělávání v sociální práci. 1. vyd. Brno: Tribun, 2007, s. 26-35. Edice pro praxi a supervizi v sociální práci. ISBN 978-80-7399-343-6.
    7. PETRŽELKA, Josef. Poznání idejí - teorie nebo praxe? In Problém hraníc medzi filozofiou, umením a vedou. prvé. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela, Fakulta humanitných vied, 2007, s. 189-194. ISBN 978-80-8083-461-6.
    8. NAVRÁTIL, Pavel a Monika PUNOVÁ. Praktické vzdělávání v sociální práci. 1. vyd. Brno: TRIBUN, 2007, 187 s. Edice pro praxi a supervizi v sociální práci. ISBN 978-80-7399-343-6.
    9. HUMPOLÍČEK, Pavel, Alena UHROVÁ a Renáta BENDOVÁ. Rozvoj praktické výuky studentů psychologie a sociální pedagogiky a poradenství: Shrnutí činnosti dvouletého působení Akademického centra poradenství a supervize. In Sociální procesy a osobnost 2007. Brno: MSD, spol. s r.o., 2007, s. 174-181, 479 s. ISBN 978-80-7392-016-6.
    10. NAVRÁTILOVÁ, Jitka. Teorie a praxe ve vzdělávání sociálních pracovníků. In Praktické vzdělávání v sociální práci. 1. vyd. Brno: Tribun, 2007, s. 20-27. Edice pro praxi a supervizi v sociální práci. ISBN 978-80-7399-343-6.
    11. NAVRÁTIL, Pavel. Význam a možnosti praktického vzdělávání sociálních pracovníků. In Praktické vzdělávání v sociální práci. 1. vyd. Brno: TRIBUN, 2007, s. 6-19, 13 s. Edice pro praxi a supervizi v sociální práci. ISBN 978-80-7399-343-6.

    2005

    1. ŠIMONÍK, Oldřich. K některým možnostem využití pedagogické praxe v teoretické i praktické složce pedagogicko-psychologické přípravy budoucích učitelů. In História, súčastnosť a perspektivy učiteľského vzdelavania. Sborník příspěvků z mezinárodní konference. Vydání první. Banská Bystrica.: PdF UMB., 2005, s. 315-316., 2 s. ISBN 80-8083-107-6.
    2. HUMPOLÍČEK, Pavel. "Nové trendy" ve zkvalitňování výuky psychoterapie. In 25. česko-slovenská psychoterapeutické konference, Trenčianské Teplice. 2005.
    3. HUMPOLÍČEK, Pavel. Poruchy chování a emocí - možnosti a meze psychoterapie. In 25. česko-slovenská psychoterapeutické konference, Trenčianské Teplice. 2005.

    2004

    1. TYL, Tomáš. Ochrana lidských práv v praxi (zpráva). Časopis pro právní vědu a praxi. Brno: PrF MU v Brně, 2004, roč. XII, 1/2004, s. 74. ISSN 1210-9126.
    2. MAŇÁK, Josef. Teorie a praxe v přípravě učitelů. In HAVEL, Jiří a Tomáš JANÍK. Pedagogická praxe v pregraduální přípravě učitelů. Brno: MU, 2004, s. 10-15. ISBN 80-210-3378-9.

    2002

    1. NOVOTNÝ, Petr. Teachers and Innovation; Opening Stage of an Exploration of Today's Practice. In Education-Line. Leeds: University of Leeds, 2002, s. 1.

    2001

    1. LOKŠOVÁ, Irena a Jozef LOKŠA. Teória a prax tvorivého vyučovania. Prešov: ManaCon, 2001, 336 s. ISBN 80-89040-04-7.
    2. NOVOTNÝ, Petr. Učitelské studium a učitelská praxe. Univerzitní noviny, List Masarykovy univerzity a Nadace Universitas Masarykiana. Brno: Nakladatelství MU, 2001, roč. 8, č. 3, s. 14. ISSN 1211-6866.

    1999

    1. HRUBÁ, Drahoslava. Znalosti o nikotinu v praxi lékaře. In Plzeňský lékařský sborník. 1. vyd. Praha: Karlova univerzita pro LF v Plzni, 1999, s. 43-45. ISBN 0551-1038.
    2. HRUBÁ, Drahoslava. Znalosti o nikotinu v praxi lékaře. Praktický lékař. Praha: Česká lékařská společnost J.Ev.Purkyně, 1999, roč. 79, č. 3, s. 165-167. ISSN 0032-6739.

    1995

    1. ŠIMONÍK, Oldřich. Teorie v pedagogické praxi - praxe v pedagogické teorii. Pedagogika. 1995, XLVI, 1995, č. 4, s. 183-185. ISSN 1211-2720.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 10. 11. 2024 21:58