Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2009

    1. SUCHÁNEK, Petr a Jiří ŠPALEK. Factors of Competitiveness: Why the Enterprise is Less Successful? The Case of Czech enterprises. In Proceedings of the 6th International Conference on Applied Financial Economics. Athens: National and Capodistrian University of Athens, 2009, s. 561-569. ISBN 978-960-466-044-5.

    2008

    1. SUCHÁNEK, Petr a Jiří ŠPALEK. Competitiveness of Companies in the Czech Republic. The Business Review, Cambridge. 2008, Vol. 11, No. 2, s. 192-199. ISSN 1553-5827.
    2. TOMÁŠKOVÁ, Eva. Rozvoj vztahů se stakeholdery u malých a středních podniků. In Hradecké ekonomické dny 2008. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, 2008, 12 s. ISBN 978-80-7041-202-2.
    3. SUCHÁNEK, Petr a Jiří ŠPALEK. Výsledky finančního měření konkurenceschopnosti podniků v ČR. In Konkurenceschopnost podniků. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s. 643-656, 13 s. ISBN 978-80-210-4521-7.

    2007

    1. SUCHÁNEK, Petr a Jiří ŠPALEK. Analýza konkurenceschopnosti podniků v ČR. In Ekonomika firiem 2007. 1. vyd. Košice: EU Bratislava PHF Košice, 2007, s. 812-823. ISBN 978-80-225-2482-7.
    2. VAŠEČKA, Michal, Elena GALLOVÁ KRIGLEROVÁ, Zuzana KERESTEŠOVÁ a Miroslav KOLLÁR. Baseline Study on Corporate Social Responsibility Practices in Slovakia. 1. vydání. Bratislava: UNDP, 2007, 62 s. UNDP Regional Bureau for Europe. ISBN 978-92-9504-274-2.
    3. SUCHÁNEK, Petr a Jiří ŠPALEK. Financial Measuring of the Czech Republic Companies Competitiveness. The Business Review, Cambridge. 2007, Vol. 9, No. 1, s. 78-85. ISSN 1553-5827.
    4. VAŠEČKA, Michal, Elena GALLOVÁ KRIGLEROVÁ, Zuzana KERESTEŠOVÁ a Miroslav KOLLÁR. Východisková štúdia o uplatňovaní spoločensky zodpovedného podnikania na Slovensku. 1. vydání. Bratislava: UNDP, 2007, 61 s. UNDP Regional Bureau for Europe. ISBN 978-92-9504-275-9.
    5. TOMÁŠKOVÁ, Eva. Vztahy malých a středních podniků se stakeholdery. In Marketing a obchod 2007. Zvolen: Technická univerzita vo Zvolene, 2007, s. 311-316. ISBN 978-80-8093-026-4.

    2005

    1. BLAŽEK, Ladislav, Klára DOLEŽALOVÁ, Alena KLAPALOVÁ a Ladislav ŠIŠKA. Metodická východiska zkoumání a řízení inovační výkonnosti podniku. Brno: ESF MU Brno, 2005.
    2. DOLEŽALOVÁ, Klára. Public Relations. In MEKON 2005 - Sborník příspěvků ze VII. ročníku mezinárodní konference. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2005, s. 63-66. ISBN 80-248-0846-3.
    3. DOLEŽALOVÁ, Klára. Využití stakeholderského přístupu při zkoumání vztahů mezi podnikem a relevantními subjekty. In Marketing a obchod 2005 - Modelovanie využitia zdrojov a uplatnenia produktov na trhoch EÚ. 1. vyd. Zvolen: Drevárská fakulta Technickej univerzity vo Zvolene, 2005, s. 69-73. ISBN 80-89029-97-3.
    4. DOLEŽALOVÁ, Klára. Vztah podnik - community a Corporate Social Responsibility jako jeden z nástrojů konkurenceschopnosti podniku. In Vývojové tendence podniků (Svazek I.). Brno: ESF MU Brno, 2005, s. 29-74. ISBN 80-210-3847-0.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 10. 11. 2024 00:19