POL, Milan a Petr NOVOTNÝ. Continuous professional development of school leaders. Online. In Extension of the tranining programs for managers of education. Taškent, 2009.
LAZAROVÁ, Bohumíra a Dana KNOTOVÁ. O čem, jak a s kým v osobnostním rozvoji. Online. In K sobě, k druhým, k profesi. Brno: Masarykova univerzita. s. 38-44. ISBN 978-80-210-4595-8
HORKÁ, Hana, Hana FILOVÁ a Jana KRATOCHVÍLOVÁ. Stimulující vliv činností studenta v pedagogické přípravě - hledání cest. Online. In Tvořivost učitele v primárním vzdělávání. první. Fakulta pedagogická Liberec: Technická univerzita v Liberci. s. 86-94. ISBN 978-80-7372-422-1
LAZAROVÁ, Bohumíra. Další vzdělávání učitelů: k problematice rezistence. Online. In Ako se učitelia učia? 1. vyd. Prešov: MPC Prešov. s. 15-20. ISBN 978-80-8045-493-7
ŠVAŘÍČEK, Roman. Expert teacher as a proficient and a moral authority. Online. In International Congress for School Effectiveness and Improvement. Book of Abstracts. 2006. vyd. Ljubljana: Šola za ravnatelje. s. 25. ISBN 978-961-6637-03-9
LAZAROVÁ, Bohumíra a Alice PROKOPOVÁ. Škola - přirozené místo pro profesionální rozvoj učitelů?. Online. In Kvalita života v škole v centre pozornosti výskumných projektov. Bratislava: Pedagogická fakulta UK Bratislava. s. 90-96, 8 s. ISBN 80-969-146-2-6
LAZAROVÁ, Bohumíra. Profesionální rozvoj učitele a duševní zdraví: k problematice resistence vůči změně. Online. In Teachers and Health. Brno: Paido. s. 137-144. ISBN 80-7315-093-X