Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2015

    1. MAŇASOVÁ HRADSKÁ, Helena. "Ĺúbezné dievčenské tváre miznú pomaly". Činnost Zdeňka Rossmanna v kontextu meziválečné reklamy. In Marta Sylvestrová, Jindřich Toman. Zdeněk Rossmann: horizonty modernismu. Brno: Moravská galerie v Brně, 2015, p. 137-150. ISBN 978-80-7027-284-8.

    2009

    1. ONDREJOVÁ, Dana. Evropské výzvy pro českou regulaci tzv. product placement (European Appeals for Czech Regulation of Product Placement). In ONDREJOVÁ, Dana. Dny práva. Brno: Právnická fakulta Masarykovy univerzity, 2009, 14 pp. ISBN 978-80-210-4733-4.
    2. ŘEHULOVÁ, Lenka. Informace o podnikání advokáta v podmínkách právní úpravy České republiky. (Information on the business of the lawyer in the legal regulation of the Czech Republic.). Právní rozhledy : časopis pro všechna právní odvětví. Praha: C.H. Beck, 2009, vol. 17, No 3, p. 82-86. ISSN 1210-6410.
    3. ONDREJOVÁ, Dana. Tzv. product placement: evropské výzvy pro českého zákonodárce (Product placement: European Appeals for Czech Regulation). Právní rozhledy. Praha: C. H. Beck, 2009, vol. 2009, číslo 2, 5 pp. ISSN 1210-6410.

    2007

    1. STEHLÍK, Petr. Observancia y violación de los principios de cortesía en los textos publicitarios (Observance and violation of the politeness principles in the advertising texts). Études Romanes de Brno. Brno: Masarykova univerzita, 2007, L28, No 1, p. 235-241, 288 pp. ISSN 0231-7532.

    2006

    1. PAVELKA, Jiří. Analýza prostředků manipulace u reklamního plakátu (Analyses of Advertising Poster Manipulation). Filozofická fakulta Konštantína Filozofa v Nitre, Nitra, SR, 2006.
    2. URBANOVÁ, Ludmila. Interaction of Spoken and Written Language in Newspaper Advertising. In Discourse and Interaction 2. první. Brno: Masarykova Univerzita, 2006, p. 173-180. ISBN 80-210-4203-6.
    3. STEHLÍK, Petr. La productividad de los elementos prefijales cultos en los anuncios de cosmética (Productivity of the Prefixal Elements in the Cosmetic Advertising). Études Romanes de Brno. Brno: Masarykova univerzita, 2006, L 27, No 1, p. 29-35. ISSN 0231-7532.
    4. JIRÁKOVÁ, Pavlína and Vojtěch STRAKA. Specifika reklamy ve venkovském prostředí : kontrasty a paradoxy ovlivňování podoby venkova reklamou. In Venkovská krajina 2006. 1. vyd. Brno: ZO ČSOP Veronica, 2006, p. 87-90. ISBN 80-239-7166-2.

    2005

    1. STEHLÍK, Petr. Lengua y sociedad de consumo. La influencia de los valores socio-culturales en el léxico de los anuncios publicitarios (The Language and the Consumer Society. The Influence of the Social-Cultural Values on the Vocabulary of the Advertising Texts). Études Romanes de Brno. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2005, L 26, No 1, p. 107-116. ISSN 0231-7532.
    2. VEČERKOVÁ, Eva. Nekalá soutěž a reklama : (vybrané kapitoly) (Unfair competition and advertising : (selected chapters)). Vyd. 1. Brno: Masarykova univerzita, 2005, 330 pp. (Spisy PrF MU v Brně. Řada teoretická ; Sv. 284). ISBN 80-210-3607-9.
    3. ONDREJOVÁ, Dana. Regulace reklamy v právu Evropských společenství. Část I. (Regulation of advertising in european law. Part I.). Právo a podnikání. Praha: Orac, 2005, vol. 2005, č. 6, 7 pp. ISSN 1211-1120.
    4. ONDREJOVÁ, Dana. Regulace reklamy v právu Evropských společenství. Část II. (Regulation of advertising in european law. Part II.). Právo a podnikání. Praha: Orac, 2005, vol. 2005, č. 7, 5 pp. ISSN 1211-1120.

    2004

    1. STEHLÍK, Petr. Algunas consideraciones sobre el análisis pragmático de los textos publicitarios (Some Considerations on the Pragmatic Analysis of Advertising Texts). Études Romanes de Brno. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2004, L 25, No 1, p. 69-77. ISSN 0231-7532.
    2. ONDREJOVÁ, Dana. K některým aktuálním projevům srovnávací reklamy v České republice (Some actual expressions of comparative advertising in The Czech Republic). Právo a podnikání. Praha: Orac, 2004, vol. 2004, č. 10, 3 pp. ISSN 1211-1120.

    2003

    1. VLČKOVÁ, Jitka. Personal Advertisements in a Tabloid and a Broadsheet. In Brno Studies in English. 29th ed. Brno: Masarykova Univerzita, 2003, p. 37-43. ISBN 80-210-3283-9.

    2002

    1. DOLEŽAL, Michael, Charles R. TAYLOR and Greg P. BONNER. Advertising in the Czech Republic: Czech Perceptions of Effective Advertising and Advertising Clutter (Advertising in the Czech Republic: Czech Perceptions of Effective advertising and Advertising Clutter). New Directions in International Advertising Research. USA: Elsevier Science Ltd., 2002, No 12, p. 137-148. ISSN 0-7623-0950-4.
    2. KRČMOVÁ, Marie. Výzkum funkčních stylů (Social Values, Their Linguistic Coding and Changes Through Time). Brno: Masarykova Univerzita, 2002, 11 pp. ISBN 1211-1791.

    1998

    1. HAJN, Petr. Veřejnoprávní a soukromoprávní regulace reklamy (The regulation of advertising in public and private law). Časopis pro právní vědu a praxi. Brno: Masarykova univerzita. Právnická fakulta, 1998, roč. 6, č. 1, p. 5-20. ISSN 1210-9126.

    1997

    1. HAJN, Petr. K souběhu autorského a soutěžního práva v reklamě (Copyright law and competition law in advertising). Právní praxe v podnikání : měsíčník Komory komerčních právníků ČR. Praha: Bonus, 1997, roč. 6, č. 1, p. 1-7. ISSN 1210-4043.
    2. HAJN, Petr. Šokující reklama a její sankcionování (Shocking advertising and its sanctions). Právo a podnikání : odborný časopis pro obchodní, finanční a pracovní právo. Praha: Orac, 1997, roč. 6, č. 1, p. 21-24. ISSN 1211-1120.
    3. HAJN, Petr. Závadná reklama a odpovědnost médií (Objectionable advertising and media responsibility). Právní rozhledy : časopis pro všechna právní odvětví. Praha: Beck, 1997, roč. 5, č. 5, p. 271-277. ISSN 1210-6410.

    1995

    1. HAJN, Petr. K testování výrobků a služeb ve sdělovacích prostředcích (Test of products and services in communication means). Právní praxe v podnikání : měsíčník Komory komerčních právníků ČR. Praha: Bonus, 1995, roč. 4, č. 6, p. 13-17. ISSN 1210-4043.
    2. HAJN, Petr. Nevinná nadsázka nebo nepravda v reklamě (Innocent exaggeration or untruth in advertising). Právní rádce : Měsíčník Hospodářských novin. Praha: Economia, 1995, roč. 4, č. 7, p. 12-14. ISSN 2100-0765.
    3. HAJN, Petr. Použití politiků v reklamě (Use of polititians in advertising). Právní praxe v podnikání : měsíčník Komory komerčních právníků ČR. Praha: Bonus, 1995, roč. 4, č. 2, p. 11-15. ISSN 1210-4043.
    4. HAJN, Petr. Racionalita v zákonodárství a regulace reklamy (Racionality in legislation and regulation of advertising). Parlamentní zpravodaj. Praha: IDEU, 1995, roč. 1, č. 7, p. 310-311. ISSN 1211-037X.
    5. HAJN, Petr. Reklama daňových poradců (Advertising of the tax adviser). Daňová a hospodářská kartotéka. Praha: Linde, 1995, roč. 3, č. 3, p. 19-21. ISSN 1210-6739.
    6. HAJN, Petr and R. HAJNOVÁ. Reklama na léčivé přípravky a prostředky zdravotnické techniky (Advertising on medicines and medical technique). Právní rozhledy : časopis pro všechna právní odvětví. Praha: Beck, 1995, roč. 3, č. 6, p. 226-229. ISSN 1210-6410.
    7. HAJN, Petr. Reklama využívající biblické motivy (Advertising using biblical motifs). Právní rozhledy : časopis pro všechna právní odvětví. Praha: Beck, 1995, roč. 3, č. 6, p. 256-258. ISSN 1210-6410.
    8. HAJN, Petr. Umělci a sportovci v reklamě (Artists and sportsmen in advertising). Právní rozhledy : časopis pro všechna právní odvětví. Praha: Beck, 1995, roč. 3, č. 2, p. 55-57. ISSN 1210-6410.
    9. HAJN, Petr. Zákon o reklamě a jeho ustanovení (The Act of Advertising and its enactements). Právní praxe v podnikání : měsíčník Komory komerčních právníků ČR. Praha: Bonus, 1995, roč. 4, č. 7-8, p. 1-5. ISSN 1210-4043.

    1994

    1. HAJN, Petr. Nevyžádaná reklama prostřednictvím telefaxu - Vrchní zemský soud Berlín (Non-requested advertising by telefax - Supreme Regional Court Berlin). Právní rozhledy : časopis pro všechna právní odvětví. Praha: Beck, 1994, roč. 2, č. 8, p. 180-181. ISSN 1210-6410.
    2. HAJN, Petr. Reklama a ochrana osobnosti (Advertising and personality protection). Právní rozhledy : časopis pro všechna právní odvětví. Praha: Beck, 1994, roč. 2, č. 8, p. 265-267. ISSN 1210-6410.
    3. HAJN, Petr. Reklama alkoholických nápojů (Advertising of alcoholic drinks). Právní rozhledy : časopis pro všechna právní odvětví. Praha: Beck, 1994, roč. 2, č. 3, p. 73-76. ISSN 1210-6410.
    4. HAJN, Petr. Skrytá reklama (Hidden advertising). Právní praxe v podnikání : měsíčník Komory komerčních právníků ČR. Praha: Bonus, 1994, roč. 3, č. 5, p. 6-11. ISSN 1210-4043.

    1992

    1. HAJN, Petr. Reklamní agentura a právní odpovědnost (Advertising agencies and their legal responsibilities). Ekonom : Týdeník Hospodářských novin. Praha: Economia, 1992, roč. 2, č. 28, p. 56-57. ISSN 1210-0714.
    2. HAJN, Petr. Skrytá reklama nebo plnění zpravodajské povinnosti (Hidden advertising or fulfiling reporting obligations). Ekonom : Týdeník Hospodářských novin. Praha: Economia, 1992, roč. 2, č. 13, p. 64-65. ISSN 1210-0714.
Display details
Displayed: 18/11/2024 22:00