JANÍK, Tomáš. K problémům stojícím v pozadí tvorby a realizace kurikula základního vzdělávání v České republice. In NOVOTNÁ, Jitka (ed.). Škola v dialogu kultury, pedagogiky a společnosti. Liberec: FP TUL, 2008, s. 39-58. ISBN 978-80-7372-414-6.
JANÍK, Tomáš. Obsah vzdělávání a/nebo učivo? In MUŽÍK, Vladislav a Vladimír SÜSS. Tělesná výchova a zdraví pro 21. století: myšlenky, které by měly usměrňovat tvorbu školních vzdělávacích programů. Brno: MU, 2007, s. 52-55. ISBN 978-80-210-4258-2.
ŘEZNÍK, Tomáš a Alois HYNEK. GIS pro Středozápadní Moravu: obsah a tvar. In Geographical aspects of Central European space. první. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2005, s. 51. ISBN 80-210-3759-8.
ŘEZNÍK, Tomáš. Interactive maps. In XXII International Cartographic Conference, Abstracts of Papers. A Coruńa: Comité organizador ICC 2005, 2005, s. 186. ISBN 0-958-46093-0.
FILOVÁ, Hana. Mravní výchova dětí školního věku. In Studie z teorie a metodiky výchovy II. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2005, s. 59-81. 2. ISBN 80-2103687-7.
JANÍK, Tomáš. Zamyšlení nad obsahem školního vzdělávání. In MAŇÁK, Josef a Tomáš JANÍK. Orientace české základní školy. Brno: MU, 2005, s. 218-233. ISBN 80-210-3870-5.
MATYÁŠ, Václav a Petr ŠVÉDA. Digital Signatures and Electronic Documents: A Cautionary Tale Revisited. UPGRADE, The European Journal for the Informatics Professional. 2004, V, č. 3, s. 35-38. ISSN 1684-5285.
KROB, Josef. Od obrazu statického světa k pojetí dynamického vesmíru. Sborník prací Filosofické fakulty brněnské university. B, Řada filosofická. Brno: Filosofická fakulta brněnské university, 2001, roč. 2001, B48, s. 75-81. ISSN 0231-7664.