-
JARKOVSKÁ, Lucie and Kateřina LIŠKOVÁ. Feministkou snadno a rychle: Příručka argumentů pro debaty s rodinou a přáteli (Becoming a feminist. The fast and furious companion). Praha: Universum, 2023, 232 pp. První vydání. ISBN 978-80-242-8740-9.
-
ŠEĎOVÁ, Klára and Jiří ZOUNEK. ICT a moc před tabulí (ICT and power in classroom). In Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. 1st ed. Praha: Portál, 2007, p. 260-286. ISBN 978-80-7367-313-0.
-
ŠEĎOVÁ, Klára and Jiří ZOUNEK. Jak pracují dnešní učitelé s ICT? (How do teachers use ICT today?). Učitelské listy. Praha: Agentura Strom, 2007, vol. 15, No 3, p. 2-4. ISSN 1210-6313.
-
JANÍKOVÁ, Věra. Sozialformen und Lernerautonomie im Fremdsprachenunterricht (Forschunsgsbericht). (Class Arrangement and Learner Autonomy in Foreign Language Teaching (Research Report).). In Germanistik an tschechischen Universitätetn. 1st ed. Hradec Králové/Ostrava: Ostravská univerzita, 2007, p. 247-257. ISBN 978-80-7368-327-6.
-
VESELÁ, Jana. THE INFLUENCE OF TEACHING SKILLES OF A FORM TEACHER ON THE CLASSROOM. In Řehulka, Evžen. ŘEHULKA, Evžen. School and Health 21(2). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2007, p. 397-402. ISBN 978-80-7315-138-6.
-
JARKOVSKÁ, Lucie and Irena SMETÁČKOVÁ. Škola jako genderovaný prostor (School As a Gendered Space). In SMETÁČKOVÁ, Irena. Gender ve škole. Příručka pro budoucí i současné učitelky a učitele. Praha: Otevřená společnost, o.p.s., 2006, p. 14-19. Gender ve škole. ISBN 80-903331-5-X.
-
JARKOVSKÁ, Lucie. Školní třída (Classrooom). In SMETÁČKOVÁ, Irena. Gender ve škole. Příručka pro budoucí i současné učitelky a učitele. Praha: Otevřená společnost, o.p.s., 2006, p. 45-50. Gender ve škole. ISBN 80-903331-5-X.
-
NOVOTNÝ, Petr. Dospívající a sociální opora ve školní třídě (Adolescents and the social support in the classroom). In SPFFBU. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2001, p. 73-78. U 5-6. ISBN 80-210-2554-9.
-
NOVOTNÝ, Petr. Středoškolský student ve školní třídě (Hi-school student in the classroom). In Výchova a práva dítěte na prahu tisíciletí. první. Brno: Česká pedagogická společnost - Konvoj, 2000, p. 118-120. ISBN 80-85615-92-4.
2023
2007
2006
2001
2000
Displayed: 12/2/2025 10:01