SUCHÁČEK, Petr. Inspirace z nenásilné komunikace pro lidi na školách (Inspiration from nonviolent communication for people in schools). In Festival inspiruj! 2024.
SUCHÁČEK, Petr. Plánování a flexibilita jako klíčové dovednosti pro vyučující (nejen) v hybridním vzdělávání (Planning and flexibility as key skills for teachers (not only) in hybrid education). In Open space konference o e-learningu IS MU. 2024.
SUCHÁČEK, Petr. Jak funguje učení a proč na tom záleží? (How Learning Works and Why it matters?). In 5. Konference "Výuka První Pomoci Zážitkem" - ONLINE. 2021.
MAZÁČOVÁ, Pavlína. Informační gramotnost jako nástroj podpory demokracie v současné škole : výzkumné horizonty (Information literacy as a tool to support democracy in today´s school : research horizons). In Konference Pedagogický výzkum, školní praxe a výzvy demokracie, 11. - 13. 09. 2019, Liberec. 2019. ISBN 978-80-7494-475-8.
MAZÁČOVÁ, Pavlína. Informační gramotnost jako nástroj podpory demokracie v současné škole : výzkumné horizonty (Information literacy as a tool to support democracy in today´s school: research horizons). In Konference Pedagogický výzkum, školní praxe a výzvy demokracie, 11. - 13. 09. 2019, Liberec. 2019. ISBN 978-80-7494-475-8.
MAZÁČOVÁ, Pavlína. Informační gramotnost: Teorie a vzdělávací praxe (Information literacy: Theory and educational practice). Praha: Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova, 2019, 93 pp. ISBN 978-80-7603-065-7.
DOLNÍK, Peter. Sekundárna socializácia do dobrovoľníckej organizácie (Secondary socialization into voluntary organization). e-pedagogium. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2014, vol. 1, No 1, p. 101-112. ISSN 1213-7499.
DOLNÍK, Peter. Ako sa z výskumníka stáva domorodec a z domorodca zase výskumník. Ako sa (ne)robí výskum vo vlastnej sociálnej skupine (How a researcher goes native and a native becomes a researcher. How (not) to do research within your own social group). In Pavlásek, Michal; Nosková, Jana. Když výzkum, tak kvalitativní. Serpentinami bádání v terénu. Brno: Masarykova univerzita, 2013, p. 63-75. ISBN 978-80-210-6480-5.
JŮVA, Vladimír. Historicko-srovnávací metoda. In MAŇÁK, Josef. Kapitoly z metodologie pedagogiky. Brno: Masarykova univerzita, 1994, p. 66-71, 125 pp. ISBN 80-210-1031-2.