Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2020

    1. VÁLKOVÁ, Hana, Hana ŠERÁKOVÁ, Alena SKOTÁKOVÁ, Šárka MALEŇÁKOVÁ a Eva VALKOUNOVÁ. Inklusivní pohybové kroužky jako prostředek podpory psycho-sociální stránky zdraví. In Disportare 2020. 2020. ISBN 978-80-7394-830-6.
      URL
      Název anglicky: Inclusive movement groups as a mean of supporting the psycho-social domain of health
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: mental health';' inclusion';' leisure activities';' pupil with special educational needs
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Pavlína Roučová, DiS., učo 169540. Změněno: 28. 4. 2021 12:31.

    2010

    1. HORÁKOVÁ, Radka. Informovanost pedagogů o integraci žáků se sluchovým postižením. In Potměšil, M. a kol. Psychosocální aspekty sluchového postižení. první. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 155-173, 18 s. ISBN 978-80-210-5184-3.
      Název česky: Informovanost pedagogů o integraci žáků se sluchovým postižením
      Název anglicky: Awareness of teachers about the integration process of pupils with hearing impairment
      RIV/00216224:14410/10:00063959 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Horáková, Radka (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: person with hearing impairment; integration; inclusion; common primary school; communication skills; degrees of hearing impairment; teachers awareness of integration of pupils with hearing impairment
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Radka Horáková, Ph.D., učo 22250. Změněno: 10. 4. 2013 21:52.

    2009

    1. VAŠEČKA, Michal a Ctibor KOŠŤÁL. Integrácia migrantov - vieme čo chceme? Politiky integrácie v Slovenskej republike v komparatívnej perspektíve. 1. vydání. Bratislava: Inštitút pre dobre spravovanú spoločnosť, 2009, 431 s. Governance studies. ISBN 978-80-89244-51-5.
      URL
      Název česky: Integrace migrantů - víme co chceme? Politiky integrace v Slovenské republice v komparativní perspektivě.
      Název anglicky: Integration of migrants - do we know what we want? Policies if integration in the Slovak republic in comparative perspective.
      RIV/00216224:14230/09:00038606 Odborná kniha. Sociologie, demografie. slovenština. Slovensko.
      Vašečka, Michal (703 Slovensko, garant) -- Košťál, Ctibor (703 Slovensko)
      Klíčová slova anglicky: integration; migration; indicators of success; inclusion; governmental policies; political actors
      Recenzováno: ano

      Změnil: PhDr. Michal Vašečka, Ph.D., učo 6679. Změněno: 22. 1. 2010 17:10.
    2. HAMADOVÁ, Petra a Marie PAVLOVSKÁ. Využití dramatické výchovy ve společném vzdělávání. In Dramatická výchova pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu RVP ZV. 1. vyd. Brno: MU, 2009, 8 s. ISBN 978-80-210-4849-2.
      Název anglicky: Use of Drama in Inclusive Education
      RIV/00216224:14410/09:00035750 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Hamadová, Petra (203 Česká republika, garant, domácí) -- Pavlovská, Marie (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: a person with a disability; visual impairment; inclusion;self-concept
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: PhDr. Petra Röderová, Ph.D., učo 11726. Změněno: 1. 4. 2011 16:56.

    2008

    1. KLVAŇOVÁ, Radka. Conceptualizing inclusion/exclusion of migrants in a transnational perspective: ways of belonging and non-belonging in a transnational social field. In Migrations. Rethinking Contemporary Migration Events. Masarykova univerzita, Telč. 2008.
      Název česky: Promýšlení inkluze/exkluze migrantů v transnacionální perspektivě: způsoby přináležitosti a nepatření v transnacionálním sociálním poli
      Sociologie, demografie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: migration; migration theory; transnationalism; inclusion; exclusion
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Radka Klvaňová, Ph.D., M.A., učo 41641. Změněno: 28. 11. 2008 14:01.
    2. OPATŘILOVÁ, Dagmar. Didaktické zvláštnosti ve vyučování u integrovaných tělesně postižených žáků. Komenský. Brno: PdF MU v Brně, 2008, roč. 132, č. 3, s. 28-30. ISSN 0323-0449.
      Název česky: Didaktické zvláštnosti ve vyučování u integrovaných tělesně postižených žáků
      Název anglicky: Didactic Aspects of Education of Pupils with Physical Disabilities in Mainstream Schools
      RIV/00216224:14410/08:00025828 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Opatřilová, Dagmar (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: Integration; inclusion; teaching methods; teaching; psychological aspects.
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D., učo 25302. Změněno: 21. 10. 2009 13:03.
    3. SIEGLOVÁ, Naděžda. Empirický výzkum se zaměřením na český jazyk a jazykovou komunikaci. 2008.
      Název anglicky: Research Concerning Czech Language and Literature in Procces of Communication
      RIV/00216224:14410/08:00026395 Uspořádání workshopu. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Sieglová, Naděžda (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: Integration; inclusion; pupils with special needs; pupils - foreigners

      Změnila: doc. PhDr. Naděžda Sieglová, CSc., učo 1330. Změněno: 15. 1. 2009 15:42.
    4. OPATŘILOVÁ, Dagmar. Komunikační bariéry žáků s tělesným postižením. In BARTOŇOVÁ, Miroslava a Marie VÍTKOVÁ. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. 1. vyd. Brno: Paido, 2008, s. 159-172, 13 s. speciální pedagogika. ISBN 978-80-7315-170-6.
      Název česky: Komunikační bariéry žáků s tělesným postižením
      Název anglicky: Communications Barriers of Pupils with Physical Disabilities
      RIV/00216224:14410/08:00051059 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Opatřilová, Dagmar (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: integration; inclusion; communication and interaction; communication dimension of teaching; social communication; pedagogic communication;
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D., učo 25302. Změněno: 5. 4. 2012 09:32.
    5. KLVAŇOVÁ, Radka. So close, yet so distant. Inclusion and exclusion of migrants from the post-Soviet Union in the Czech Republic. In Labour migration and Europeanization processes after 1989/91, Catholic University of Leuven. 2008.
      Název česky: Tak blízcí, a přece tak vzdálení. Inkluze a exkluze migrantů z bývalého Sovětského svazu v České Republice
      Sociologie, demografie. angličtina. Belgie.
      Klíčová slova anglicky: migration; inclusion; exclusion; former Soviet Union; Czech Republic
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Radka Klvaňová, Ph.D., M.A., učo 41641. Změněno: 28. 11. 2008 14:02.
    6. KULHAVÝ, Václav. Social Policy Reform. A Conceptual Overview. IVRIS Papers. Brno: IVRIS, 2008, roč. 2008, č. 03, s. 1-29. ISSN 1803-0343.
      URL
      Název česky: Reforma sociální politiky. Konceptuální přehled
      Sociologie, demografie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Welfare state; ideology; citizenship (welfare and active); inclusion; exclusion; equality; rights; contract
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: PhDr. Václav Kulhavý, Ph.D., M.Sc., učo 8793. Změněno: 28. 1. 2009 12:52.
    7. PAVLOVSKÁ, Marie, Petra HAMADOVÁ, Jan ŠIRŮČEK a Pavla CVEČKOVÁ. Využití dramatické výchovy a efektivních metod práce v prostředí školní integrace. In Bartoňová, M., Vítková, M. (eds.) Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. první. Brno: Paido, 2008, s. 133-144. Pedagogická literatura. ISBN 978-80-7315-170-6.
      Název česky: Využití dramatické výchovy a efektivních metod práce v prostředí školní integrace
      Název anglicky: Use of drama and effective methods in school integration
      RIV/00216224:14410/08:00051058 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Pavlovská, Marie (203 Česká republika, garant, domácí) -- Hamadová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Širůček, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Cvečková, Pavla (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: integration; inclusion;education; methods; climate of class; visual impairment
      Recenzováno: ano

      Změnila: PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D., učo 651. Změněno: 28. 3. 2012 15:53.

    2007

    1. PANČOCHA, Karel a Helena VAĎUROVÁ. Aktuální směry výzkumu ve speciální pedagogice. Výzkum v dizertačních pracích postgraduálních studentů na Katedře speciální pedagogiky PdF MU. první. Brno: Masarykova univerzita, 2007, 160 s. ISBN 978-80-86633-92-3.
      Název česky: Aktuální směry výzkumu ve speciální pedagogice. Výzkum v dizertačních pracích postgraduálních studentů na Katedře speciální pedagogiky PdF MU
      Název anglicky: Research in the Field of Special Education. Research of Doctorial Students of the Department of Special Education. Masaryk Univerzity
      RIV/00216224:14410/07:00029021 Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Pančocha, Karel (203 Česká republika, garant, domácí) -- Vaďurová, Helena (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: research; special education; current trends; inclusion; integration; care
      Recenzováno: ano

      Změnil: prof. PhDr. Karel Pančocha, Ph.D., M.Sc., učo 42604. Změněno: 19. 9. 2012 08:20.
    2. PYŠŇÁKOVÁ, Michaela. Consuming Post-revolutionary Generation? In Collection of Papers from the 1st PhD Students´ International Conference “my-PhD”. 2007. vyd. Bratislava: Friedrich Ebert Stiftung: Friedrich Ebert Stiftung, Editor: Martin Muránky, 2007, s. 195- 205. ISBN 978-80-89149-12-4.
      URL
      Název česky: Konzumní porevoluční generace?
      Název anglicky: Consuming Post-revolutionary Generation?
      RIV/00216224:14230/07:00020915 Stať ve sborníku. Sociologie, demografie. angličtina. Slovensko.
      Pyšňáková, Michaela (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: lifestyles; youth; consumption; inclusion; exclusion
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Michaela Pyšňáková, učo 55790. Změněno: 30. 6. 2008 14:43.
    3. COUFAL, M. Dramatická výchova v inkluzním vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním a téma tolerance. In Hodnoty a výchova. Brno: Katedra pedagogiky Pedagogické fakulty MU, 2007, s. 152-161. ISBN 978-80-86633-78-7.
      Název anglicky: Drama Education in Inclusion of Disadvantaged Pupils and Subject Tolerance
      RIV/00216224:14410/07:00022838 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      COUFAL, M. (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: Drama Education; Inclusion; Subject Tolerance; Disadvantaged Pupils
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnil: Mgr. Miroslav Coufal, učo 195269. Změněno: 18. 12. 2007 17:00.
    4. KLVAŇOVÁ, Radka. Inclusion and exclusion in the biographies of migrants from the post-Soviet Union in the Czech Republic in a transnational perspective. In Ethnicity, Belonging, Biography and Ethnography; Georg-August-University, Goettingen. 2007.
      Název česky: Inkluze a exkluze v biografiích migrantů z bývalého Sovětského svazu v České republice v transnacionální perspektivě
      Sociologie, demografie. angličtina. Německo.
      Klíčová slova anglicky: migration; inclusion; exclusion; transnationalism; former Soviet Union; Czech Republic
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Radka Klvaňová, Ph.D., M.A., učo 41641. Změněno: 28. 11. 2008 13:55.
    5. BAZALOVÁ, B. Role sociálních služeb v procesu inkluzivního vzdělávání. In VÍTKOVÁ, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Brno: Paido, 2007, s. 93 - 98. První, 273. publikace. ISBN 978-80-7315-163-8.
      Název anglicky: Role of Social Services in Process of Inclusive Education
      RIV/00216224:14410/07:00023603 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      BAZALOVÁ, B. (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: integration; inclusion; inclusive education; special educational needs; primary education
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D., učo 11544. Změněno: 31. 5. 2009 19:40.

    2006

    1. VAŠEČKA, Michal, Tove MALLOY a Michele GAZZOLA. Evaluation of the Impact of Inclusion Policies under the Open Method of Co-ordination in the European Union: Assessing the Cultural Policies of Six Member States. ECMI Working Paper. Flensburg: European Centre for Minority Issues, 2006, neuveden, č. 32, 136 s. ISSN 1435-9812.
      URL URL
      Název česky: Evaluace dopadu politik začleňování metodou otevřené koordinace (OMC) v EU: Analýza kulturních politik šesti členských států.
      Název anglicky: Evaluation of the Impact of Inclusion Policies under the Open Method of Co-ordination in the European Union: Assessing the Cultural Policies of Six Member States.
      Sociologie, demografie. angličtina. Německo.
      Klíčová slova anglicky: minorities; culture policies; OMC method; inclusion; integration; employment policies; inter-cultural navigators
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Lucie Galčanová Batista, Ph.D., učo 41048. Změněno: 20. 3. 2010 12:43.
    2. HANZLOVÁ, Patricie. Praktiky vzpomínání a inkluze: formování solidarity skrze reprezentaci minulosti. In Marada, R. (ed.) Etnická různost a občanská jednota. 2006. vyd. Brno: CDK, 2006, s. 166-190. Sociologická řada, sv.č.3. ISBN 80-7325-111-6.
      Název anglicky: Practices of Remembering and Inclusion: Solidarity and Representations of the Past
      RIV/00216224:14230/06:00018524 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Sociologie, demografie. čeština. Česká republika.
      Hanzlová, Patricie (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: inclusion; core-group; out-group; solidarity; social identity; social memory; representation of past; Czech Germans
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Lucie Galčanová Batista, Ph.D., učo 41048. Změněno: 31. 3. 2010 10:43.
    3. SZALÓ, Csaba. Představa svébytnosti lokálních kultur a její dopad na zdůvodnění odlišných kulturních práv příslušníků etnokulturních menšin a přistěhovalců. In CHYTILEK, Roman a Miroslav MAREŠ. Reprezentace zájmů menšin v EU. Brno: CDK, 2006, s. 68-82, 14 s. ISBN 807325087X.
      Název anglicky: The idea of authentic local cultures and its impact on the legitimacy of different cultural rights for ethnocultural minorities and immigrants.
      RIV/00216224:14230/06:00015756 Stať ve sborníku. Sociologie, demografie. čeština. Česká republika.
      Szaló, Csaba (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: culture; identity; inclusion; migration
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. PhDr. Csaba Szaló, Ph.D., učo 5918. Změněno: 17. 4. 2007 22:04.

    2005

    1. KREGCJK, Konrad (Hg) a Věra VOJTOVÁ. Evaluation as a tool for improving positive classroom atmosphere. In Philosphieren mit Kindern mit und ohne Behinderungen. 1. vyd. Wien: LIT Verlag, 2005, s. 31-38. ISBN 3-8258-8409-0.
      Název česky: Hodnocení jako nástroj podpory pozitivní atmosféry ve třídě
      Název anglicky: Evaluation as a tool for improving positive classroom atmosphere
      RIV/00216224:14410/05:00032631 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. angličtina. Rakousko.
      Kregcjk, Konrad (Hg) (40 Rakousko) -- Vojtová, Věra (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: inclusion;children with SEN;medical paradigm;education-oriented paradigm;
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 18. 6. 2009 16:56.
    2. MARADA, Radim. Občanská společnost: mezi inkluzí a exkluzí. Sociální studia. Brno: Masarykova univerzita, 2005, roč. 2005, č. 1, s. 7-11. ISSN 1214-813X.
      Název česky: Občanská společnost: mezi inkluzí a exkluzí
      Název anglicky: Civil Society: between inclusion and exclusion
      RIV/00216224:14230/05:00014327 Článek v odborném periodiku. Sociologie, demografie. čeština. Česká republika.
      Marada, Radim (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: civil society; citizenship; inclusion; exclusion
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. PhDr. Ing. Radim Marada, Ph.D., učo 2654. Změněno: 16. 12. 2006 23:57.
    3. BARTÁKOVÁ, Helena. Potenciál inkluzivních politik ve vztahu k romským komunitám. In Tokárová, A., Kredátus, J., Frk, V. (eds.) Kvalita života a rovnosť príležitostí - z aspektu vzdelávania dospelých a sociálnej práce. Prešov: Grafotlač Prešov, 2005, s. 256-264. ISBN 80-8068-425-1.
      Název česky: Potenciál inkluzivních politik ve vztahu k romským komunitám
      Název anglicky: Potential of Inclusive Policies in Relation to Roma Communities
      RIV/00216224:14230/05:00021443 Stať ve sborníku. Sociologie, demografie. čeština. Česká republika.
      Bartáková, Helena (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: inclusion; Roma communities; labour market participation
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: PhDr. Helena Tomešová Bartáková, Ph.D., M.Sc., učo 54472. Změněno: 17. 6. 2008 16:08.

    2004

    1. JANÍK, Tomáš. Inklusiven Unterricht gestalten. In SASSE, Andrea, Marie VÍTKOVÁ a Norbert STÖRMER. Integrations- und Sonderpädagogik in Europa. 2004. vyd. Bad Heilbrunn: Klinhardt, 2004, s. 203-208. ISBN 3-7815-1342-4.
      Název česky: Realizace inkluzivního vyučování
      Název anglicky: Inclusion and teaching
      RIV/00216224:14410/04:00030831 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. němčina. Německo.
      Janík, Tomáš (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: inclusion; teaching; learning
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed., učo 17210. Změněno: 18. 6. 2009 08:04.

    2003

    1. MAREŠ, Petr. Romové: Sociální exkluze a inkluze. Sociální práce/Sociálna práca. Brno: Asociace vzdělavatelů v sociální práci, 2003, roč. 3, č. 4, s. 65-75. ISSN 1213-6204.
      Název anglicky: Roma: Social inclusion and exclusion
      RIV/00216224:14230/03:00008389 Článek v odborném periodiku. Sociologie, demografie. čeština. Česká republika.
      Mareš, Petr (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: Roma; exclusion; inclusion; poverty; citizenship

      Změnil: prof. PhDr. Petr Mareš, CSc., učo 2193. Změněno: 16. 6. 2008 12:30.

    2002

    1. VAŠEČKA, Michal. Roma and the 2002 parliamentary elections. In In: Bukalska, Patrycja (ed): Sytuacja spolecznosci romskiej w Europie Srodkowej i na Balkanach w przededniu rozszerzenia Unii Europejskiej. 1. vydání. Warszawa: Centre for Eastern Studies, Warszawa, 2002, s. 30-44.
      URL
      Název česky: Romové a parlamentní volby 2002.
      Název anglicky: Roma and the 2002 parliamentary elections.
      Politologie a politické vědy. angličtina. Polsko.
      Klíčová slova anglicky: Roma; political participation; inclusion; strategic materials; Roma public policy; integration
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: PhDr. Michal Vašečka, Ph.D., učo 6679. Změněno: 22. 1. 2009 02:30.
    2. VAŠEČKA, Michal. Rómovia. In In: Mesežnikov, Grigorij - Kollár, Miroslav (eds): Slovensko 2002. Súhrnná správa o stave spolocnosti. 1. vydání. Bratislava: Inštitút pre verejné otázky, 2002, s. 213 - 248, 35 s. Slovensko v pohybe. ISBN 80-88935-407.
      URL
      Název česky: Romové.
      Název anglicky: Roma.
      RIV: Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Politologie a politické vědy. slovenština. Slovensko.
      Vašečka, Michal (703 Slovensko, garant)
      Klíčová slova anglicky: Roma; inclusion; integration; culture; employment; health status; media; decentralization
      Recenzováno: ano

      Změnil: PhDr. Michal Vašečka, Ph.D., učo 6679. Změněno: 22. 1. 2009 03:30.
      Přír. čísla: 4240725221, 4240725300
    3. VAŠEČKA, Michal. Rómovia a politická participácia - "Votate Ergo Sum". In In: Vašečka, Michal - Jurásková, Martina - Puliš, Peter - Kriglerová, Elena - Rybová, Jana (eds): Rómske hlasy. Rómovia a ich politická participácia v transformačnom období. 1. vydání. Bratislava: Inštitút pre verejné otázky, 2002, s. 14 - 41, 27 s. Štúdie a názory. ISBN 80-88935-36-9.
      URL
      Název česky: Romové a politická participace - "Votate Ergo Sum"
      Název anglicky: Roma and political participation - "Votate Ergo Sum"
      RIV: Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Politologie a politické vědy. slovenština. Slovensko.
      Vašečka, Michal (703 Slovensko, garant)
      Klíčová slova anglicky: Roma; Roma political participation; Roma political parties; inclusion; Roma leaders; elections
      Recenzováno: ano

      Změnil: PhDr. Michal Vašečka, Ph.D., učo 6679. Změněno: 22. 1. 2009 04:36.
    4. VASEČKA, Michal, Martina JURÁSKOVÁ, Elena KRIGLEROVÁ, Peter PULIŠ a Jana RYBOVÁ. Rómske hlasy. Rómovia a ich politická participácia v transformačnom období. 1. vydání. Bratislava: Inštitút pre verejné otázky, 2002, 168 s. Štúdie a názory. ISBN 80-88935-36-9.
      URL
      Název česky: Romské hlasy. Romové a jejich politická participace v transformačním období.
      Název anglicky: Roma Voices. The Roma and their Political Participation during the Tranformation Period.
      RIV/00216224:14230/02:00025471 Odborná kniha. Sociologie, demografie. slovenština. Slovensko.
      Vasečka, Michal (703 Slovensko, garant) -- Jurásková, Martina (703 Slovensko) -- Kriglerová, Elena (703 Slovensko) -- Puliš, Peter (703 Slovensko) -- Rybová, Jana (703 Slovensko)
      Klíčová slova anglicky: Roma; political participation; Roma political parties; public opinion; inclusion; integration
      Recenzováno: ano

      Změnil: PhDr. Michal Vašečka, Ph.D., učo 6679. Změněno: 22. 1. 2009 04:27.
      Přír. čísla: 4240725227, 4240728717
Zobrazeno: 6. 10. 2024 11:42