Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2021

    1. ZOUNEK, Jiří, Libor JUHAŇÁK, Hana STAUDKOVÁ a Jiří POLÁČEK. E-learning : učení (se) s digitálními technologiemi. 2. vyd. Praha: Wolters Kluwer ČR, 2021, 330 s. ISBN 978-80-7676-175-9.
      URL
      Název anglicky: E-learning : Teaching/Learnig Using Digital Technologies
      RIV/00216224:14210/21:00119260 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
      Zounek, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Staudková, Hana (203 Česká republika, domácí) -- Poláček, Jiří (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: e-learning; ICT in education; learning; teacher; learner; adult education; didactics; educational research
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D., učo 1752. Změněno: 19. 4. 2022 15:23.

    2012

    1. ZOUNEK, Jiří a Ondřej BÁRTA. Budoucí učitelé – přichází éra „digitální“ generace? In 20. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu: Kvalita ve vzdělávání. 2012.
      Název anglicky: Future teachers – the dawn of a "digital generation"?
      RIV/00216224:14210/12:00061460 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Zounek, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) -- Bárta, Ondřej (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: higher education; e-learning; research; study; student; personal learning environment
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 8. 4. 2013 16:45.
    2. ZOUNEK, Jiří. E-learning : komplementarita a flexibilita přístupů k učení (se). 2012.
      Název anglicky: E-learning : flexibility and complementarity of approaches to learning (with)
      RIV/00216224:14210/12:00061466 Vyžádané přednášky. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Zounek, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: theory of learning; e-learning; student; personal learning environment
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnil: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D., učo 1752. Změněno: 11. 4. 2013 23:03.
    3. ZOUNEK, Jiří a Petr SUDICKÝ. E-learning : učení (se) s online technologiemi. Vyd. 1. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2012, 226 s. ISBN 978-80-7357-903-6.
      Název anglicky: E-learning : teaching and learning with online technologies
      RIV/00216224:14210/12:00060711 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Zounek, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) -- Sudický, Petr (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: e-learning; learning; learning theory; information and communication technologies
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 7. 4. 2013 14:29.

    2010

    1. ZOUNEK, Jiří. Vysokoškolské studium v éře sociálních sítí (pohledem studentů). In Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2010. Hradec Králové: Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové, 2010, s. 285-290. ISBN 978-80-7435-067-2.
      Název anglicky: Tertiary education in the era of social networking (through students` eyes)
      RIV/00216224:14210/10:00046382 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Zounek, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: terciary education; research;e-learning; web 2.0; student; study; ICT; social network
      Druh sborníku: předkonferenční sborník

      Změnil: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D., učo 1752. Změněno: 6. 1. 2011 14:22.

    2008

    1. ŠIMBEROVÁ, Zuzana. Conditions of workplace learning as perceived by employees in a Czech company. In Education-line database. Leeds: University of Leeds, 2008, s. 1-10.
      URL
      Název česky: Podmínky učení očima zaměstnanců českého podniku
      Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: non-formal and informal learning; workplace learning; workplace learning; organizational culture and climate; learning environment
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Jana Neubertová, učo 109420. Změněno: 15. 4. 2010 16:10.
    2. JANÍK, Tomáš, Marcela JANÍKOVÁ a Petr KNECHT. CPV Videoweb - wie eine videobasierte Lernumgebung für LehrerInnen entwickelt wird. In Lehrerinnen und Lehrer lernen. 1. vyd. Klagenfurt: Alpen-Adria-Universität, 2008, s. 81-81, 130 s.
      Název česky: CPV Videoweb - jak je vyvíjeno učební prostředí pro vzdělávání učitelů s využitím videozáznamů
      Název anglicky: CPV Videoweb - the development video based learning environment for teachers
      Pedagogika a školství. němčina. Rakousko.
      Klíčová slova anglicky: Learning Environment; Video Study; Teacher Education
      Druh sborníku: předkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Změněno: 3. 6. 2015 21:52.
    3. JANÍKOVÁ, Marcela, Tomáš JANÍK a Vladislav MUŽÍK. Nutzen von Videobeispielen in der LehrerInnenbildung. In Lehrer/-innenbildung in Europa. Wien: LIT Verlag, 2008, s. 188-193. ISBN 978-3-7000-0826-2.
      Název česky: Využití videozáznamů v učitelském vzdělávání
      Název anglicky: The use of video examples in teacher education
      RIV/00216224:14410/08:00025970 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. němčina. Česká republika.
      Janíková, Marcela (203 Česká republika, garant) -- Janík, Tomáš (203 Česká republika) -- Mužík, Vladislav (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: video examples; teacher education; learning environment
      Druh sborníku: předkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed., učo 17210. Změněno: 17. 6. 2008 17:05.

    2007

    1. JANÍK, Tomáš. Marie Montessoriová a její pedagogický koncept. In SVOBODOVÁ, Jarmila. Vývěr z reformních i současných edukačních koncepcí. Brno: MSD, 2007, s. 146-160. ISBN 978-80-86633-93-0.
      Název česky: Marie Montessoriová a její pedagogický koncept
      Název anglicky: Maria Montessori and her educational system
      RIV/00216224:14410/07:00020242 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Janík, Tomáš (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: montessori method; absorbent mind; sensitive periods; learning environment; didactic material
      Recenzováno: ano

      Změnil: prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed., učo 17210. Změněno: 18. 9. 2007 22:10.
    2. ŠIMBEROVÁ, Zuzana. Organizační klima a organizační kultura jako součást učebního prostředí podniku. Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity. Brno: Masarykova univerzita, 2007, LV, U12, s. 45-56. ISSN 1211-6971.
      Název anglicky: Organizational climate and organizational culture as part of the learning environment in companies
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: organizational climate; organizational culture; learning environment

      Změnila: Jana Neubertová, učo 109420. Změněno: 15. 4. 2010 16:09.

    2003

    1. POL, Milan, Lenka HLOUSKOVÁ, Petr NOVOTNÝ a Jirí ZOUNEK. Stimulating Milieu to Learning and Teaching at Today's Czech Schools. Education-line. Leeds: University of Leeds, 2003, -, -, s. 1-8.
      Education-line
      RIV/00216224:14210/03:00008415 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. angličtina. Německo.
      Pol, Milan (203 Česká republika, garant) -- Hlousková, Lenka (203 Česká republika) -- Novotný, Petr (203 Česká republika) -- Zounek, Jirí (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: School culture; school operation; learning environment; teaching environment

      Změnila: Mgr. Jitka Vidláková, Ph.D., učo 40185. Změněno: 16. 11. 2007 15:42.
Zobrazeno: 4. 10. 2024 19:30