Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2009

    1. POL, Milan. Samoocenivanije obrazovateĺnych učreždenij - novyj vyzov češskim školam (Self-evaluation - new challenge for Czech schools). Professionaĺnoje obrazovanije. Moskva: Department obrazovanija goroda Moskvy, 2009, vol. 13, No 3, p. 30-32. ISSN 1999-2262.

    2008

    1. KRATOCHVÍLOVÁ, Jana. Evaluace v pojetí málotřídních škol (Evaluation in conception little - class - divided schools). In Pedagogická evaluace 08 Sociália 2008. 2008.
    2. KRATOCHVÍLOVÁ, Jana. Komunikace jakoprostředek autoevaluace učitelů v inkluzivní škole (Communication as means teacher´s self-evaluation in inclusive school). 2008.

    2007

    1. POL, Milan. Odkud přichází autoevaluace školy a co o ní víme? (Where comes school self-evaluation from and what do we know about it?). 2007.

    2006

    1. POL, Milan. Pokračování projektu - pilotáž autoevaluace v českých školách. (Project continued - self-evaluation piloting in Czech schools.). In POL, Milan, J. MACBEATH and M. SCHRATZ. Serena aneb Autoevaluace škol v Evropě. Žďár nad Sázavou: Fakta, 2006, p. 204-221, 17 pp. Serena. ISBN 80-902614-8-5.

    2005

    1. NOVOTNÝ, Petr, Milan POL and Jana VAŠŤATKOVÁ. Autoevaluace: obecný rámec a konkrétní příklad zkvalitňování práce škol (Self-evaluation: General Framework and Specific Example of School Quality Development). In Retrospektíva a perspektívy v edukácii. Nitra: Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Pedagogická fakulta, 2005, p. 289-295. ISBN 80-8050-918-2.
    2. BRYCHOVÁ, Alice and Roland WAGNER. Kompetente Selbstevaluierung als Lernstrategie autonomer Lerner (Competent Self-Evaluation as Strategy Used by Autonomous Learners). In Brünner Hefte für Germanistik. 1st ed. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2005, p. 43-63. ISBN 80-210-3882-9.
    3. BRYCHOVÁ, Alice. Posílení autonomního učení pomocí sebehodnocení prostřednictvím kritérií Evropského jazykového portfolia (Autonomous Learning by means of Self-Evaluation based on Criteria of the European Language Portfolio). In Inovativní tendence v kurikulu studijního oboru "Učitelství německého jazyka pro základní školy". 1st ed. Brno: Pedagogická fakulta MU v Brně, 2005, p. 50-56. ISBN 80-210-3697-4.

    2002

    1. POL, Milan, Lenka HLOUŠKOVÁ, Petr NOVOTNÝ, Eva VÁCLAVÍKOVÁ and Jiří ZOUNEK. Zkoumání kultury školy a jeho potenciál pro evaluaci a autoevaluaci školy na příkladu výzkumů (The research on school culture and its potential for evaluation a self-evaluation). E-Pedagogium. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2002, vol. 2, No 1, p. neuvedeno, neuvedeno. ISSN 1213-7499.
Display details
Displayed: 10/11/2024 09:42