Your selection contains 52 outcomes. Edit selection.
Filter publications

    2024

    1. BARTÁKOVÁ, Anna, Tibor STRAČINA, Lucie ŠŮSTKOVÁ, Filip MARHEFKA, Julie RAFČÍKOVÁ, Michal LAŠKA, Jaroslav NÁDENÍČEK and Marie NOVÁKOVÁ. Isolated Rat Aorta Model in Doxorubicin Toxicity Study - pilot data. In New Frontiers in Basic Cardiovascular Research. 2024.
    2. BARTÁKOVÁ, Anna, Tibor STRAČINA, Lucie ŠŮSTKOVÁ, Filip MARHEFKA, Julie RAFČÍKOVÁ, Michal LAŠKA, Jaroslav NÁDENÍČEK and Marie NOVÁKOVÁ. Isolated Rat Aorta Model in Doxorubicin Toxicity Study - pilot data. In New Frontiers in Basic Cardiovascular Research. 2024.

    2023

    1. TROMBIKOVÁ, Martina and Ingrid PROCHÁZKOVÁ. Debata s názvem Jak přicházejí na svět učitelé a učitelky (projekt KVBU) v rámci Týdne učitelství na FF MUNI, 24.4.2023. 2023.
    2. PROCHÁZKOVÁ, Ingrid. Editorial: Pedagogické vzdělávání vysokoškolských vyučujících: Rodící se tradice? Pedagogicka orientace. Brno: Masarykova univerzita, 2023, vol. 32, No 3, p. 149-151. ISSN 1211-4669.
    3. KOŠATKOVÁ, Markéta, Martina KUROWSKI and Zuzana VAŘEJKOVÁ. Kultivace wellbeingu, inkluzivity a sounáležitosti ve vysokoškolské přípravě budoucích pedagogů (Cultivating Well-being, Inclusivity and Belonging in the Higher Education Preparation of Future Teachers). In Konference ICOLLE 2023. 2023.
    4. ŠVAŘÍČEK, Roman and Ingrid ČEJKOVÁ. Metaforický svět učení (Metaphorical world of learning). In Strouhal, Martin; Štech, Stanislav. Vzdělání a dnešek : Pedagogické, filosofické, historické a sociální perspektivy. Vydání druhé. Praha: Karolinum, 2023, p. 124-145. ISBN 978-80-246-5750-9.
    5. ŘÍČAN, Jaroslav, Vlastimil CHYTRÝ, Petr SUCHÁČEK and Miloš MAKOVSKÝ. Možnosti objektivizace hodnocení metakognitivního myšlení žáků v reálné praxi: Výběr příkladů z portfolií učitelů matematiky realizujících akční výzkum (Possibilities of Objectifying the Assessment of Students‘ Metacognitive Thinking in Real Practice: A Selection of Examples from the Portfolios of Mathematics Teachers Conducting an Action Research). Most: Hněvín, 2023, 96 pp. ISBN 978-80-7561-403-2.
    6. KROČÁKOVÁ, Zuzana, Ingrid PROCHÁZKOVÁ and Zuzana VAŘEJKOVÁ. Videoreflexe výuky jako nástroj rozvoje vysokoškolských vyučujících. In Mezinárodní vědecká konference ICOLLE 2023. 2023.
    7. BOČEK, Marek, Ingrid PROCHÁZKOVÁ, Petr SUCHÁČEK and Hana ŠVÁBÍKOVÁ. Výlet do dobré praxe. Příprava budoucích učitelů na vlastní kůži. (Trip to Good Practice. Preparing future teachers first-hand.). 2023.
    8. KROČÁKOVÁ, Zuzana, Ingrid PROCHÁZKOVÁ and Zuzana VAŘEJKOVÁ. Vyučující na filmovém plátně: Videoreflexe výuky jako nástroj rozvoje vysokoškolských vyučujících. Pedagogická orientace. Brno, 2023, vol. 32, No 3, p. 249–264. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/PedOr2022-3-249.
    9. VAŘEJKOVÁ, Zuzana, Martina KUROWSKI and Markéta KOŠATKOVÁ. Wellbeing, inkluzivita a pocit sounáležitosti ve vysokoškolském prostředí (Wellbeing, inclusivity and sense of belonging in the university environment). In MŠMT: Dny vzdělávací činnosti vysokých škol. 2023.

    2022

    1. ŠVAŘÍČEK, Roman, Ingrid PROCHÁZKOVÁ, Jeffrey Alan VANDERZIEL and Klára ŠEĎOVÁ. Developing Beginner University Teachers’ Pedagogical Competencies Through a Professional Development Program. Online. In Johnson Neisler, Otherine. The Palgrave Handbook of Academic Professional Development Centers. Cham: Palgrave, 2022, p. 613-627. Palgrave Studies on Leadership and Learning in Teacher Education. ISBN 978-3-030-80967-6. Available from: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-80967-6_39.
    2. SUCHÁČEK, Petr. Emoce ve výuce (Emotions in Teaching). 2022, 8 pp. Available from: https://dx.doi.org/.
    3. SUCHÁČEK, Petr. Empatie učitele – co, proč a hlavně jak (Teacher empathy - What, Why and especially How). Sociální pedagogika | Social Education. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlině, 2022, vol. 10, No 1, p. 88-93. ISSN 1805-8825.
    4. SUCHÁČEK, Petr. Nenásilná komunikace: Jak to přežít s lidmi (Nonviolent communication: How to Survive with People). In Noc vzdělávání. Otevřeno, 2022.
    5. SUCHÁČEK, Petr. Nenásilná komunikace v mateřské škole (Nonviolent communication in kindergarten). 2022.
    6. SUCHÁČEK, Petr. Pojetí rozvoje pedagogických kompetencí vysokoškolských vyučujících na univerzitách v České republice (The Concept of the Development of Pedagogical Competences of University Teachers at Universities in the Czech Republic). 2022.
    7. ŠTOROVÁ, Ilona, Klára HARVÁNKOVÁ, Lenka KAMANOVÁ, Zuzana VAŘEJKOVÁ, Jaroslava DOSEDLOVÁ, Markéta PETROVOVÁ, Miroslava DVOŘÁKOVÁ and Michaela KOSTELNÍKOVÁ. Profesní seniorita® : Program profesního a osobnostního rozvoje učitelů: příručka lektora (Towards Successful Seniority TM for teachers). první. Brno: Age Management z. s., 2022, 92 pp.
    8. ŠTOROVÁ, Ilona, Klára HARVÁNKOVÁ, Lenka KAMANOVÁ, Zuzana VAŘEJKOVÁ, Jaroslava DOSEDLOVÁ, Markéta PETROVOVÁ, Miroslava DVOŘÁKOVÁ and Michaela KOSTELNÍKOVÁ. Profesní seniorita®: Program profesního a osobnostního rozvoje učitelů: pracovní sešit účastníka (Towards Successful Seniority TM). první. Brno: Age Management z. s., 2022, 78 pp.

    2021

    1. SUCHÁČEK, Petr. Cesta rozvoje pedagogických kompetencí – od jednoho semináře k systému podpory (The Path Towards Pedagogical Competencies: from a Single Seminar to a Comprehensive Support System). In International Conference of Lifelong Learning. 2021.
    2. SUCHÁČEK, Petr. Cesta rozvoje pedagogických kompetencí – od jednoho semináře k systému podpory (The Path Towards Pedagogical Competencies: from a Single Seminar to a Comprehensive Support System). In Mezinárodní vědecká konference ICOLLE 2021. 2021. ISBN 978-80-7509-802-3.
    3. SUCHÁČEK, Petr. Inspirace z nenásilné komunikace pro pohodu doma, v kabinetu i ve třídě (Inspirations from Nonviolent Communication for Peace at home, at school and in the classroom). In Vitální učitel. 2021.
    4. SUCHÁČEK, Petr. Jak funguje učení a proč na tom záleží? (How Learning Works and Why it matters?). In 5. Konference "Výuka První Pomoci Zážitkem" - ONLINE. 2021.
    5. SUCHÁČEK, Petr. Jak se učí budoucí učitelé učit v čase pandemie? (How to teach pre-service teacher in the times of pandemic?). 2021.
    6. SUCHÁČEK, Petr. Jak zapojit žáky do náročných témat? Dobrou otázkou! (How to get students to engage with complicated topics? With a good question!). In Učíme v globálních souvislostech VII. ročník. 2021.
    7. PROCHÁZKOVÁ, Ingrid, Tereza VENGŘINOVÁ and Karel DOLEČEK. První chvíle studentů v prostředí univerzity: Pomoct, anebo je nechat, ať se naučí plavat? (Students' first moments in a university environment: Help them or let them learn by themselves?). 2021.

    2019

    1. SUCHÁČEK, Petr. Active learning: Something we all have to get used to. thesedablog: Supporting and Leading Educational Change, 2019.
    2. VANDERZIEL, Jeffrey Alan and Ingrid PROCHÁZKOVÁ. Best practices ve vysokoškolské výuce na Masarykově univerzitě (Best practices in university education at Masaryk University). 2019.
    3. ČEJKOVÁ, Ingrid and Klára HARVÁNKOVÁ. Kvalitní výuka = úspěšný student? (Quality of teaching = successful student?). In 18. ročník česko-slovenské konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku : Hledání kvality, Zdravotně sociální fakulta JČU, České Budějovice, 28.- 29. ledna 2019. 2019.
    4. SUCHÁČEK, Petr, Hana VRTALOVÁ and Petr HOLÍK. Letní škola pro doktorandy MUNI (Summer School for PhD Students MUNI). 2019.
    5. VIDLÁKOVÁ, Jitka and Ingrid PROCHÁZKOVÁ. (Po)krokový průvodce Laboratoří pedagogických kompetencí (Guide: Laboratory of Educational Competence). 2019.
    6. ČEJKOVÁ, Ingrid, Petr SUCHÁČEK and Jeffrey Alan VANDERZIEL. Vysokoškolský učitel bez učitelského vzdělání: Nástin problematiky a možností řešení (University Teachers Without Teaching Education: Problems and Possible Solutions). 2019.

    2018

    1. SUCHÁČEK, Petr and Ingrid ČEJKOVÁ. Akčním výzkumem k praxi založené na důkazech (Action Research : The Way to evidence-based education). 2018.
    2. ŠVAŘÍČEK, Roman, Jeffrey Alan VANDERZIEL and Petr SUCHÁČEK. Beginning University Teachers and Their Approaches to Teaching and Professional Self-Perception. In Teaching for Learning. University Perspective. Conference in Tartu, Estonia 23 – 25 January, 2018. 2018.
    3. SUCHÁČEK, Petr. Když věda a výuka probíhají současně (When Science and Teaching go hand in hand). In 9. studentská konference FHS Univerzity Tomáše Bati. 2018.
    4. ŠVAŘÍČEK, Roman and Petr SUCHÁČEK. Praxe inkluzivního vzdělávání založená na důkazech (The practice of inclusive evidence-based education). 2018.
    5. SUCHÁČEK, Petr, Jeffrey Alan VANDERZIEL, Ingrid ČEJKOVÁ and Katarína ROZVADSKÁ. Představení a vyhodnocení vzdělávacího programu CERPEK (Introduction to and Evaluation of CERPEK's Educational Program). In PROFESIONÁLNE VZDELÁVANIE VŠ UČITEĽOV NA SLOVENSKU A V ČESKU. 2018.
    6. ČEJKOVÁ, Ingrid. Rozvoj pedagogických kompetencí vysokoškolských učitelů : Výsledky podkladové studie pro vznik CERPEK (The Development of University Teachers’ Pedagogical Competence : The Results of Background Research and the Establishment of CERPEK). In XVII. ročník česko-slovenské konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku, 29.–30. 1. 2018, Olomouc. 2018.
    7. SUCHÁČEK, Petr. Rozvoj pedagogických kompetencí vysokoškolských učitelů: PLÁNY VS. REALITA (The Development of University Teachers’ Pedagogical Competence: PLANS VS. REALITY). In XVII. ročník česko-slovenské konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku. 2018.
    8. VANDERZIEL, Jeffrey Alan, Roman ŠVAŘÍČEK, Ingrid ČEJKOVÁ and Petr SUCHÁČEK. Teaching University Teachers to Teach Better: Program, Prospects and Challenges. In Towards Better University Teaching. 2018.
    9. SUCHÁČEK, Petr, Ingrid ČEJKOVÁ and Jeffrey Alan VANDERZIEL. Vysokoškolský učitel znovu studentem: Kurzy rozvoje pedagogických kompetencí v České a Slovenské republice (University Teachers Back to the Classroom: Pedagogical Competence Courses). 2018.
    10. SUCHÁČEK, Petr. Základy nenásilné komunikace pro učitele (The Basics of Nonviolent Communication for Teachers). 2018.
    11. ČEJKOVÁ, Ingrid. Žákovské hodnocení výuky na gymnáziu: Výpovědi sexty A (Student teaching evaluation/assessment at grammar school). Pedagogická orientace. Brno: Czech Pedagogical Society, 2018, vol. 28, No 3, p. 408-434. ISSN 1805-9511.

    2017

    1. VANDERZIEL, Jeffrey Alan, Ingrid PROCHÁZKOVÁ and Petr SUCHÁČEK. Úvodní konference ke vzniku Centra rozvoje pedagogických kompetencí Masarykovy univerzity (CERPEK) (Introductory Conference on the Establishment of the Center for the Development of Pedagogical Competences of Masaryk University (CERPEK)). 2017.
    2. ČEJKOVÁ, Ingrid. Vysokoškolský učitel bez učitelského vzdělání : Problém nebo výzva? (Pedagogically Uneducated University Teacher : A Problem or a Challenge?). Pedagogická orientace. Brno: Masarykova univerzita, 2017, vol. 27, No 1, p. 159-179. ISSN 1211-4669. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/PedOr2017-1-160.
Display details
Displayed: 24/6/2024 08:32