Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2008

    1. RABUŠICOVÁ, Milada, Milan POL a Petr NOVOTNÝ. Democracy in Schools: the Headteachers´ Point of View. In DUNNING, Gerald. Leading a Learning Organisation: Lessons from the Past, Visions for the Future. Glamorgan: University of Glamorgan, 2008, s. 81-94. ISBN 1-903851-08-4.
    2. FIALA, Petr a Jiří HANUŠ. Religious Education in the Czech Republic. In KUYK, Elza, Roger JENSEN, David LANKSHEAR a Elisabeth Löh MANNA. Religious Education in Europe. Situation and current trends in schools. Oslo: IKO Publishing House, 2008, s. 39-47. Mimo edice. ISBN 978-82-7112-793-0.
    3. POL, Milan. Schools on the Threshold to the Era of Lifelong Learning. In Biloslavo, Roberto (ed.) Management v 21. stoletju. 1. vyd. Koper: University of Primorska, Faculty of Management, Koper, 2008, s. 109-132, 207 s. Monograph Series. ISBN 978-961-6573-84-9.
    4. LAZAROVÁ, Bohumíra. Školní psychologie v České republice po roce 1989. Československá psychologie. Praha, 2008, LII, č. 5, s. 480-492. ISSN 0009-062X.

    2007

    1. TRNKOVÁ, Kateřina. Vzdělávací politika vůči málotřídkám z pohledu zástupců kraje, obcí a škol: situace v Jihomoravském kraji. In Studia Paedagogica U12. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Brno: Masarykova univerzita, 2007, s. 13 - 26, 13 s. ISBN 978-80-210-4472-2.

    2006

    1. HAVLÍČKOVÁ, Helena. We Want to Be Teachers but ... Brno: : PdF MU Department of English, 2006, 1 s. The Messenger. ISSN 1214-6676.

    2004

    1. POL, Milan, Lenka HLOUŠKOVÁ, Petr NOVOTNÝ a Jiří ZOUNEK. Prostředí podporující učení a vyučování v dnešní české škole. Příspěvek k poznání kultury klíčového školního procesu. In Pedagogická konferencia VII. Aktuálne otázky výchovy a vzdelávania v období vstupovania do EÚ. Nitra: Univerzita Konštantína Filozofa, 2004, s. 89-98. ISBN 80-8050-657-4.

    2003

    1. POL, Milan a Milada RABUŠICOVÁ. Grantové nabídky a české školy. 1. vyd. Praha: Národní vzdělávací fond, 2003, 128 s. EUROGUIDENCE 2003. ISBN 80-903125-9-4.

    2002

    1. EMMEROVÁ, Kateřina. Konference ERNAPE 2001: Spolupráce mezi rodinami, školami a komunitami. In Sborník prací Filozofické fakulty Brněnské univerzity. Studia Paedagogica. U7. Brno: Masarykova Univerzita, 2002, s. 123-126. ISBN 80-210-2814-9.
    2. RABUŠICOVÁ, Milada a Kateřina TRNKOVÁ. The Role of Parents as Educational and Social Partners of Schools in the Czech Republic: legislation and media analysis. European Educational Research Journal. 2002, roč. 1, č. 3, s. 480-496, 16 s. ISSN 1474-9041.

    2001

    1. EMMEROVÁ, Kateřina a Milada RABUŠICOVÁ. Relationships between parents and school in the Czech Republic. In A Bridge to the Future: Collaboration between Parents, Schools and Communities. Nijmegen: ITS, 2001, s. 49-53. ISBN 90 5554 177 X.

    2000

    1. FUCHS, Eduard a František PROCHÁZKA. Standardy a testové úlohy z matematiky pro střední odborné školy. 2. přepracované vydání. Praha: Prometheus, 2000, 100 s. ISBN 80-7196-097-7.

    1998

    1. FUCHS, Eduard a František PROCHÁZKA. Standardy a testové úlohy z matematiky pro střední odborné školy. 1. vyd. Praha: Prometheus, 1998, 96 s. ISBN 80-7196-097-7.

    1994

    1. TRNA, Josef. Přírodovědné předměty na anglických školách a velšských školách. Brno: Pedagogická fakulta MU, 1994.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 10. 11. 2024 02:17