Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2008

    1. NOVOTNÝ, Jiří, Alena KLAPALOVÁ, Petr SUCHÁNEK and Petr MIKUŠ. Činitelé podněcující a tlumící zakládání a rozvoj malých a středních podniků v ČR jako členské zemi EU (Factors stimulating and supressing the foundation and development of the small and middle enterprises in the CR as the EU member coutry). první. Plzeň: Aleš Čeněk, 2008, 206 pp. 1. vydání. ISBN 978-80-7380-092-5.
    2. NOVOTNÝ, Jiří. K některým poznatkům výzkumu sdružování malých a středních podniků po vstupu ČR do EU (Some pieces of knowledge of survey of association of small and medium enterprises after entrance of the Czech republic to EU). In Firma a konkurenční prostředí 2008. 1. vydání. Brno: Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně, 2008, p. 122-123, 12 pp. ISBN 978-80-7392-022-7.
    3. ANTLOVÁ, Klára and Lubomír POPELÍNSKÝ. Predicting Information System Competencies in Small and Medium Enterprises with Data Mining Methods. In Proceedings of IASK Intl. Conference E-Activity and Leading Technologies. Madrid: IASK - International Association for the Scientific Knowledge, 2008, 10 pp. ISBN 978-989-95806-3-3.
    4. NOVOTNÝ, Jiří. Sdružování v sektoru malého a středního podnikání ČR (Association in sector of small and medium enterprises in the Czech republic). In Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem. Bratislava: Fakulta podnikového manažmentu EU v Bratislavě, 2008, p. 301-307, 8 pp. ISBN 978-80-225-2552-7.
    5. NOVOTNÝ, Jiří. Zvyšování konkurenceshopnosti malých a středních podniků hospodářským sdružováním (Raising of competitivness of small and medium enterprises by economic association). In Konkurenceschopnost podniků. Brno: Masarykova univerzita, 2008, p. 545-553. ISBN 978-80-210-4521-7.

    2007

    1. NOVOTNÝ, Jiří. Malé a střední podniky po vstupu ČR do EU (Small and medium enterprises in CR after EU accession). In Podnikanie a podnikateľské prostredie v SR. 1st ed. Bratislava: Ekonomická univerzita v Bratislave, 2007, p. 101-107. ISBN 978-80-225-2364-6.
    2. NOVOTNÝ, Jiří and Ivana KRAJČOVIČOVÁ. Sdružování malých a středních podniků jako cesta ke zvyšování konkurenceschopnosti (Co-operation of small and medium enterprises as a way toimprove competitive). In Ekonomické znalosti pro tržní praxi. 1st ed. Olomouc: Lešingrová Romana, 2007, p. 379-384. ISBN 978-80-903808-8-2.
    3. NOVOTNÝ, Jiří. Sdružování malých a středních podniků po vstupu ČR do EU (Cooperating of small and medium enterprises in CR after EU accession). In Vývojové tendence podniků III. 1st ed. Brno: ESF MU, 2007, p. 549-563, 14 pp. ISBN 978-80-210-4466-1.
    4. TOMÁŠKOVÁ, Eva. Vztahy malých a středních podniků se stakeholdery (Relationship of small and medium enterprises with stakeholders). In Marketing a obchod 2007. Zvolen: Technická univerzita vo Zvolene, 2007, p. 311-316. ISBN 978-80-8093-026-4.

    2006

    1. HŘEBÍČEK, Jiří. New Trends in Environmental Reporting EU. In The System of Accounting and Reporting for Sustainable Development at Microeconomic and Macroeconomic Levels. Pardubice: University of Pardubice, 2006, p. 53-57. ISBN 80-7194-867-5.

    2005

    1. NOVOTNÝ, Jiří. Některé problémy malých a středních podnikatelských subjektů podnikajících podle živnostenského zákona (some problems of small and medium entrepreneurial subjects carrying business by the trades licensing act). In Vývojové tendence podniků, Svazek II. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2005, p. 423 - 447. ISBN 80-210-3847-0.
    2. SUCHÁNEK, Petr and Petra DVOŘÁKOVÁ. Role marketingu v rozvoji malých a středních podniků (The Role of Marketing in a Development of small and medium Enterprises). In Male i średnie przedsiebiorstwa wobec wspólczesnych wyzwań gospodarczych i spolecznych. 1st ed. Katowice: Górnoślaska Wyźsza szkola handlowa im. Wojciecha Korfantego, 2005, p. 54-61. ISBN 83-88402-75-7.
    3. SUCHÁNEK, Petr and Petra DVOŘÁKOVÁ. Úroveň informovanosti o podporách podnikání a jejich vztah k udržitelnému rozvoji regionů v ČR (Level of Commerce Supports Knowledge and their Relationship to Sustainable Development of Regions in the Czech Republic). In Firma a konkurenční prostředí 2005. 1st ed. Brno: MZLU Brno, 2005, p. 102-111. ISBN 80-7302-095-5.

    2004

    1. SUCHÁNEK, Petr. Analýza využívání marketingových nástrojů v malých a středních podnicích v ČR (The analysis of using of marketing tools in small and medium enterprises in Czech republic). In Rozvoj malého a středního podnikání v zemích východní a střední Evropy. 1st ed. Praha: Oeconomica, 2004, p. 31-31. ISBN 80-245-0809-5.
    2. KRIŠTOF, Martin. Podpora rozvoje lidských zdrojů pro malé a střední podniky ze strukturálních fondů v České republice (The Support of HR Development for SMEs from the Structural Funds in the Czech Republic). In Rozvoj malého a středního podnikání v zemích východní a střední Evropy. 1st ed. Praha: Oeconomica, 2004, p. 14-14. ISBN 80-245-0809-5.
    3. SUCHÁNEK, Petr. Problematika jakosti v malých a středních podnicích (The Issue of a Quality in small and medium Enterprises). In Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti III. 1st ed. Praha: ČZU PEF, 2004, p. 122-125. ISBN 80-213-1162-2.
    4. SUCHÁNEK, Petr. Využívání marketingu v malých a středních podnicích (The using of the marketing in small and medium enterprises). In Ekonomika firiem 2004. 1st ed. Košice: EU Bratislava, PHF Košice, 2004, p. 627-630. ISBN 80-225-1879-4.

    2003

    1. PALATOVÁ, Dagmar. Regionální podpora malého a středního podnikání na Ostravsku (Regional support of small and medium enterprises in Ostravsko). In Rozvoj a podpora podnikatelských aktivít v málo rozvinutých regiónech krajín strednej a východnej Európy. 1st ed. Košice: EU Bratislava PHF košice, 2003, p. 116-123, 87 pp. ISBN 80-225-1723-2.
Display details
Displayed: 24/8/2024 00:18