Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2008

    1. NAJVAROVÁ, Veronika. Čtenářská gramotnost žáků 1. stupně základní školy. Pedagogická orientace. Brno: Konvoj, 2008, roč. 18, č. 1, s. 7-21. ISSN 1211-4669.
      Název anglicky: Reading literacy of primary school pupils
      RIV/00216224:14410/08:00025936 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Najvarová, Veronika (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: reading literacy; functional literacy; developmental factors of reading literacy; PIRLS
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D., učo 14647. Změněno: 12. 5. 2008 09:46.
    2. DOLEŽALOVÁ, Jana, Veronika NAJVAROVÁ a Petr NAJVAR. Čtenářské strategie studentů pedagogických fakult. In In Svatoš, T.; Doležalová, J. (ed.). Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy. Hradec Králové: Gaudeamus, 2008, s. 333-344. ISBN 978-80-7041-287-9.
      Název anglicky: Reading Strategies of Students of Faculties of Education
      RIV/00216224:14410/08:00026837 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Doležalová, Jana (203 Česká republika) -- Najvarová, Veronika (203 Česká republika, garant) -- Najvar, Petr (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: reading literacy; reading strategies; learning from text

      Změnila: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D., učo 14647. Změněno: 27. 11. 2008 14:02.
    3. NAJVAROVÁ, Veronika. Výzkum čtenářských strategií žáků 1. stupně základní školy. In In Svatoš, T.; Doležalová, J. (ed.). Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy. Hradec Králové: Gaudeamus, 2008, s. 461-468. ISBN 978-80-7041-287-9.
      URL
      Název anglicky: Research on Reading Strategies of Primary School Pupils
      RIV/00216224:14410/08:00026836 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Najvarová, Veronika (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: reading literacy; reading strategies; research; qualitative approach

      Změnila: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D., učo 14647. Změněno: 19. 12. 2008 10:59.

    2007

    1. NAJVAROVÁ, Veronika. Model funkční gramotnosti a RVP ZV. In In JANÍK, T.; KNECHT, P.; NAJVAROVÁ, V. (eds.) Příspěvky k tvorbě a výzkumu kurikula. Brno: Paido, 2007, s. 77-84. ISBN 978-80-7315-153-9.
      Název anglicky: Model of Functional Literacy and the Framework Educational Programme
      RIV/00216224:14410/07:00023042 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Najvarová, Veronika (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: functional literacy; reading literacy; model of functional literacy
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D., učo 14647. Změněno: 2. 6. 2009 15:22.
    2. NAJVAR, Petr, Veronika NAJVAROVÁ a Jana DOLEŽALOVÁ. Reading Skills of Students of Faculties of Education. In Checkpoint Literacy. Berlín. Berlín: DGLS, 2007, s. 1-8. ISBN 978-3-9809663-6-8.
      URL URL
      Název česky: Čtenářské dovednosti studentů pedagogických fakult
      RIV/00216224:14410/07:00023819 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. angličtina. Německo.
      Najvar, Petr (203 Česká republika, garant) -- Najvarová, Veronika (203 Česká republika) -- Doležalová, Jana (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: reading literacy; reading strategies; learning styles
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Petr Najvar, Ph.D., učo 12232. Změněno: 23. 5. 2008 16:25.
    3. NAJVAROVÁ, Veronika a Petr NAJVAR. Reading Strategies of Primary School Pupils in the Czech Republic. In Checkpoint literacy. Berlín. Berlín: DGLS, 2007, s. 1-7. ISBN 978-3-9809663-6-8.
      URL
      Název česky: Čtenářské strategie žáků 1. stupně základní školy v České republice
      RIV/00216224:14410/07:00023820 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. angličtina. Německo.
      Najvarová, Veronika (203 Česká republika, garant) -- Najvar, Petr (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: reading literacy; reading strategies; developmental factors of reading literacy;
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D., učo 14647. Změněno: 5. 2. 2008 10:37.

    2006

    1. NAJVAROVÁ, Veronika a Petr NAJVAR. Uplatnění smíšené metodologie při zkoumání strategií práce s textem žáků 1. stupně ZŠ a při zkoumání fenoménu rané výuky cizích jazyků. In Výzkum aktuálních problémů pedagogiky a oborových didaktik (v disertačních pracích studentů doktorských studijních programů). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 77-82, 5 s. ISBN 80-210-4163-3.
      Název anglicky: Mixed methodology approach used to study primary school childrens' reading strategies and the phenomenon of early foreign language instruction
      RIV/00216224:14410/06:00017762 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Najvarová, Veronika (203 Česká republika, garant) -- Najvar, Petr (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: mixed methodology approach; research design; reading strategies; reading literacy; early foreign language instruction
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D., učo 14647. Změněno: 11. 12. 2006 12:11.

    2005

    1. NAJVAROVÁ, Veronika. Čtenářské strategie studentů PdF MU. In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů III. 1. vyd. Olomouc: Votobia, PdF UP, 2005, s. 242-246. ISBN 80-7220-246-4.
      Název česky: Čtenářské strategie studentů PdF MU
      Název anglicky: Reading strategies of the students of the PdF MU
      RIV/00216224:14410/05:00031472 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Najvarová, Veronika (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: strategies; reading; literacy; reading literacy; functional literacy
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D., učo 14647. Změněno: 18. 6. 2009 13:08.
    2. HAVEL, Jiří. Jak dnes učíme didaktiku prvopočátečního čtení a psaní. In Příprava učitelů a aktuální proměny v základním vzdělávání. první. České Budějovice: Katedra pedagogiky a psychologie PdF JU, 2005, s. 176-178. ISBN 80-7040-789-1.
      Název česky: Jak dnes učíme didaktiku prvopočátečního čtení a psaní
      Název anglicky: How today teaching didactics nuclear reading and writing
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: teaching prime school; didactics nuclear reading and writing; reading literacy

      Změnil: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D., učo 2478. Změněno: 18. 10. 2005 13:37.

    2004

    1. KRÁTKÁ, Veronika. Používání čtenářských strategií jako faktor optimalizace rozvoje čtenářské gramotnosti. In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů. Olomouc: Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci, 2004, s. 66-71, 4 s. ISBN 80-7220-201-4.
      Název česky: Používání čtenářských strategií jako faktor optimalizace rozvoje čtenářské gramotnosti
      Název anglicky: Using reading strategies as a factor of reading literacy development
      RIV/00216224:14410/04:00031471 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Krátká, Veronika (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: literacy; functional literacy; reading literacy; reading strategies
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D., učo 14647. Změněno: 18. 6. 2009 13:04.
Zobrazeno: 12. 10. 2024 04:36