Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2008

    1. MILÉŘ, Tomáš. DIDACTEX - Metodika propagace technických oborů ve výuce na ZŠ. 2008.
    2. NAVRÁTIL, Vladislav. Fyzikální základy vědy o materiálu. In CoPhys - International Physics Workshop 2008. Nitra: Constantine the Philosopher University in Nitra, Faculty of Natural Sciences, 2008, s. 209-216. ISBN 978-80-8094-355-4.
    3. HAVLÍČKOVÁ, Helena. Pedagogická fakulta je tak kvalitní, jak kvalitní produkuje učitele. In Pedagogické praxe a oborové didaktiky. 1. vyd. Brno: , MSD spol. s r.o., 2008, s. 198-203, 5 s. ISBN 978-80-7392-052-4.
    4. HAVEL, Jiří. Pedagogické praxe a oborové didaktiky. 2008.

    2007

    1. NAVRÁTIL, Vladislav. Fyzika a didaktika fyziky ve věku nanotechnologií. In 50 let didaktiky fyziky v ČR. I. Olomouc: Jednota Českých matematiků a fyziků, 2007, s. 96-101. ISBN 978-80-244-1786-8.
    2. ŠIMONÍK, Oldřich. Podpora nadání - významný společenský úkol. In Hodnoty a výchova. první. Brno: MSD, spol. s.r.o., 2007, s. 450-456. ISBN 978-80-86633-78-7.
    3. SLÁDEK, Petr a Jindřiška SVOBODOVÁ. Posuny v didaktice 3. tisíciletí. In 50 let didaktiky fyziky v ČR. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2007, s. 102-108. ISBN 978-80-244-1786-8.
    4. NAVRÁTIL, Vladislav a Jiřina NOVOTNÁ. Přednáška "Fyzikální základy vědy o materiálu" a její problematika. In XIX. DIDMATTECH 2006. Komárno: Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2007, s. 43-46. ISBN 978-80-89234-23-3.
    5. NAVRÁTIL, Vladislav. Přednáška "Mechanické vlastnosti pevných látek" pro nefyzikální obory. In DIDFYZ 2006. Nitra: Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2007, s. 190-195. ISBN 978-80-8094-083-6.
    6. ŠKRABÁNKOVÁ, Jana. Teacher´s Competencies Development within the Process of their Pre-Graduation Training. Baltmannsweiler: Schneider Verlag Hohengehren, 2007, 15 s. ISBN 978-3-8340-0285-3.
    7. ŠIMONÍK, Oldřich. Výuka didaktiky a výchova k hodnotám. In Hodnoty a výchova. první. Brno: MSD, spol. s.r.o., 2007, s. 442-449. ISBN 978-80-86633-78-7.

    2006

    1. ŠIMONÍK, Oldřich a Jana ŠKRABÁNKOVÁ. A Model of the Logical Structure of the Educational Process. In Brochure of Conference. Part I. Bratislava: The Educational Publisher Didaktis Ltd., 2006, s. 61-79, 18 s. ISBN 80-85456-12-5.
    2. ŠKRABÁNKOVÁ, Jana. Aktuální otázky pregraduální přípravy studentů učitelství chemie na vysokých školách v České republice. Brno: UO, 2006, 14 s. ISBN 80-7231-139-5.
    3. ŠKRABÁNKOVÁ, Jana. Obsahová dimenze kurikula vzdělávání učitelů chemie s přihlédnutím k epistemologickým prvkům. Brno: Portál PdF MU, 2006, 11 s.
    4. ŠKRABÁNKOVÁ, Jana. Podpora profesního rozvoje studentů v průběhu jejich pregraduální přípravy. Brno: MSD a KPd PdF MU, 2006, 13 s. ISBN 80-86633-67-5.
    5. ŠKRABÁNKOVÁ, Jana. Pojetí a cíle vzdělávání podle RVP ZV, klíčové kompetence. Žilina: Katedra pedagogiky, psychologie a sociálnych vied FPV ŽU, Žilinská univerzita, 2006, 11 s. ISBN 1336-5126.
    6. ŠKRABÁNKOVÁ, Jana. Recenze Svatoš, T. Malá didaktika, díl I. Brno: Česká pedagogická společnost, 2006, 18 s. ISBN 1211-4669.
    7. SLAVÍK, Jan a Tomáš JANÍK. Teorie, výzkum a tvorba školy. Pedagogika. Praha: PdF UK, 2006, roč. 56, č. 2, s. 168-177. ISSN 0031-3815.

    2005

    1. ŠKRABÁNKOVÁ, Jana. Didactic Projection of Theory of Homopolar Bond into Level of Grammar School. In Didactic communication and educational sciences. Brochure of Conference „Analytical – synthetic modelling of cognitive structures.“. Bratislava: The Educational Publisher Didaktis Ltd., 2005, s. 47-64, 17 s. ISBN 80-85456-77-X.
    2. ŠKRABÁNKOVÁ, Jana. Kompetence učitelů chemie pro ZŠ a SŠ, získané v období jejich pregraduální přípravy. Brno, 2005, 12 s. ISBN 80-85960-92-3.
    3. ŠKRABÁNKOVÁ, Jana. Podpora profesního rozvoje studentů přírodovědných předmětů v průběhu jejich pregraduální přípravy. Brno: Katedra pedagogiky PdF MU a Centrum pedagogického výzkumu PdF MU, 2005, 14 s. ISBN 80-210-3884-5.
    4. HAVLÍČKOVÁ, Helena. Specifika přístupu studentů angličtiny PdF k profesi učitele. In Pedagogická praxe a profesní rozvoj studentů. 1.vyd. Brno: MSD, 2005, s. 109-113. ISBN 80-210-3884-5.

    2004

    1. ŠIMONÍK, Oldřich. Obecná didaktika a oborové didaktiky. In Didaktika - opora proměn výuky. Hradec Králové: Gaudeamus, 2004, s. 53-55. ISBN 80-7041-498-7.
    2. FILOVÁ, Hana. Potřebuje didaktika v pregraduální přípravě učitelů propedeutické disciplíny? (Příspěvek k integraci pedagogické přípravy učitelů primární školy). In JANÍK, T; MUŽÍK, V.; ŠIMONÍK, O. (ed.) Oborové didaktiky v pregraduálním učitelském studiu. 1. vyd. Brno: PedF MU, 2004, s. 72-76. ISBN 80-210-3474-2.
    3. ŠKRABÁNKOVÁ, Jana. Práce cvičného učitele při vedení praxí vysokoškolských studentů. Vyškov, 2004, 19 s. ISBN 80-7231-116-6.
    4. ŠKRABÁNKOVÁ, Jana. Zkušenosti fakultního cvičného učitele při vedení praxí vysokoškolských studentů. Brno: Katedra pedagogiky PdF MU a Centrum pedagogického výzkumu PdF MU, 2004, 14 s. ISBN 80-210-3378-9.
    5. SLÁDEK, Petr. 10 let kateder plně poskytujících také odbornou výuku: Slepá větev vývoje na PdF? In Oborové didaktiky v pregraduálním učitelském studiu. 2004. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2004, s. 40. ISBN 80-210-3474-2.

    2003

    1. ŠKRABÁNKOVÁ, Jana. Algoritmické postupy a programované učení. Vyškov, 2003, 21 s. ISBN 80-7231-105-0.
    2. NAVRÁTIL, Vladislav. Didaktická hodnota nového kurzu fyziky. In 13. mezinárodní konference DIDFYZ 2002. I. Nitra: Univerzita Konštantína Filozofa, 2003, s. 305-309. ISBN 80-8050-581-0.
    3. ŠKRABÁNKOVÁ, Jana. Práce s algoritmy ve výuce chemie. Ostrava: Ostravská univerzita, 2003, 15 s. ISBN 80-7042-960-7.
    4. ŠKRABÁNKOVÁ, Jana. Práce s talentovanými žáky na gymnáziu – výuka chemie. Brno: Česká pedagogická společnost, 2003, 13 s. ISBN 1211-4669.
    5. KYLOUŠEK, Petr. Séminaire international d'études doctorales. 2003.

    2002

    1. NOVÁK, Michal. Analytic Geometry During the Bilingual Period of the Czech Technical University in Prague (Historical Remark). In Proceedings of 8th Conference STUDENT EEICT 2002, Volume 2. Brno: Vysoké učení technické v Brně, Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií, 2002, s. 182-186. ISBN 80-214-2115-0.
    2. NOVÁK, Michal. Analytická geometrie na pražské univerzitě v letech 1871 - 1903. In XX. Mezinárodní kolokvium o řízení osvojovacího procesu (sborník příspěvků). II. část. Vyškov: Vysoká vojenská škola pozemního vojska ve Vyškově, 2002, s. 274-277. ISBN 80-7231-090-9.
    3. ŠKRABÁNKOVÁ, Jana. Formy práce s talentovanými studenty gymnázia ve výuce chemie. Vyškov: Vysoká vojenská škola pozemního vojska, 2002, 17 s. ISBN 80-72310-90-9.

    2001

    1. ŠKRABÁNKOVÁ, Jana. Výuka chemie u talentovaných žáků. Ostrava: Ostravská univerzita, 2001, 13 s. ISBN 80-7042-817-1.

    2000

    1. KNESELOVÁ, Helena. Vztah obecné a speciální didaktiky v přípravě učitelů. In Učitel a jeho univerzitní vzdělávání na přelomu tisíciletí. 1. vyd. Praha: Univerzita Karlova - Pedagogická fakulta, 2000, s. 266-268. ISBN 80-7290-036-6.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 9. 11. 2024 22:03