Your selection contains 29 outcomes. Edit selection.
Filter publications

    2019

    1. KAŠPÁRKOVÁ, Barbora. A Shadow of Truth : Honor Klein in Iris Murdoch’s A Severed Head. Prague Journal of English Studies. Prague: Charles University, 2019, vol. 8, No 1, p. 21-34. ISSN 1804-8722. Available from: https://dx.doi.org/10.2478/pjes-2019-0002.
    2. KAŠPÁRKOVÁ, Barbora. The Reception of Iris Murdoch's Work by Czech Readers and Academia. In Iris Murdoch Centenary Conference, 13-15 July, 2019, St. Anne's College and Somerville College, Oxford. 2019.

    2017

    1. KAŠPÁRKOVÁ, Barbora. A Shadow of Truth : Honor Klein in Iris Murdoch's A Severed Head. In 'Gender and Trauma' : The Eighth International Conference on Iris Murdoch, 1-2 September, 2017, Chichester University, UK. 2017.
    2. KAŠPÁRKOVÁ, Barbora. Anagnorisis as a Guide to Morals. In Recognition : Continuity/Discontinuity. 2017 Salzburg Easter School – PhD-Forum in the context of the Salzburg Easter Festival 2017, 3–7 April, Salzburg University. 2017.

    2008

    1. MARUŠKA, Michal. Autorské portfolio (Author Portfolio). 2008.
    2. KAMENICKÝ, Petr, Michal MARUŠKA, Zuzana IŠTVÁNOVÁ and Jan ZÁLEŠÁK. E-learningový kurz Technologie malby, design, realizace (Painting technology - e-learning course). 1. vydání 2008. 2008.
    3. MARUŠKA, Michal and Zuzana STRAKOŠOVÁ. Identita: multimediální workshop v rámci Normálního festivalu (Identity: multimedia workshop). 2008.
    4. STRAKOŠOVÁ, Zuzana and Michal MARUŠKA. Interdisciplinarni pristupy ve vytvarnych workshopech pro mentalne postizene-vytvarne umeni,nova media, divadlo, hudba, performance - prezentační dvd-rom (Interdisciplinar approaches in concepting creative workshops for mentallly affected - presentation dvd- rom). 1.vydání, 2008. Brno: Masarykova univerzita, 2008. 12/08. ISBN 978-80-210-4777-8.
    5. STRAKOŠOVÁ, Zuzana and Michal MARUŠKA. Využití nových médií ve workshopech koncipovaných pro osoby s mentálním handicappem (Use of new media in art workshop with mentally handiccaped). In MARUŠKA, Michal. Kdy bude ples. 1.vydání, 2008. Brno: Masarykova univerzita, 2008, p. 17-19. 1/08. ISBN 978-80-210-4777-8.
    6. STRAKOŠOVÁ, Zuzana and Michal MARUŠKA. Workshop v USP Nové Zámky u Litovle v rámci projektu Interdisciplinarní přístupy ve výtvarných workshopech pro mentálně postižené-výtvarné umění, nová média, divadlo, hudba, performance, 12.-14.9. 2008. 2008.
    7. STRAKOŠOVÁ, Zuzana and Michal MARUŠKA. Workshop v USP Nové Zámky u Litovle v rámci projektu Interdisciplinarní přístupy ve výtvarných workshopech pro mentálně postižené-výtvarné umění, nová média, divadlo, hudba, performance, 28.10. 2008. 2008.
    8. STRAKOŠOVÁ, Zuzana and Michal MARUŠKA. Workshop vsup Nové Zámky u Litovle v rámci projektu Interdisciplinarní přístupy ve výtvarných workshopech pro mentálně postižené-výtvarné umění, nová média, divadlo, hudba, performance, 11.-12.10. 2008. 2008.

    2007

    1. BRYCHOVÁ, Alice. Das Sprachenportfolio als Instrument für Evaluation der fremdsprachlichen kommunikativen Kompetenz (European Language Portfolio as a Instrument for the Assessment of the Languages Competences). In JANÍKOVÁ, Věra, Pavla BENEŠOVÁ and Jan BUDŇÁK. Forschung im Doktorstudium am Lehrstuhl für deutsche Sprache und Literatur der Pädagogischen Fakultät der Masaryk-Universität. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2007, p. 28-38. ISBN 978-80-210-4469-2.
    2. BENEŠOVÁ, Pavla. Erforschung der Rolle der Emotionen beim kreativen Schreiben im Fremdsprachenunterricht (Analysis of the effect of emotions within creative writing in foreign language). In Forschung im Doktorstudium am Lehrstuhl für deutsche Sprache und Literatur der Pädagogischen Fakultät der Masaryk-Universität. 1st ed. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2007, p. 22-27. ISBN 978-80-210-4469-2.
    3. JANÍKOVÁ, Věra, Pavla BENEŠOVÁ and Jan BUDŇÁK. Forschung im Doktorstudium am Lehrstuhl für deutsche Sprache und Literatur der Pädagogischen Fakultät der Masaryk-Universität (Research in Postgraduate Programme at the Department of German Language and Literature of the Faculty of Education at MU). In Forschung im Doktorstudium am Lehrstuhl für deutsche Sprache und Literatur der Pädagogischen Fakultät der Masaryk-Universität. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, Katedra německého jazyka a literatury, 2007, 100 pp. ISBN 978-80-210-4469-2.
    4. BENEŠOVÁ, Pavla. Kreatives Schreiben online - Ein Forschungsprojekt. In Der moderne Unterricht des Deutschen als Fremdsprache. 1st ed. Olomouc: Pedagogická fakulta UP v Olomouci, 2007, p. 17-21. ISBN 978-80-244-1777-6.
    5. BENEŠOVÁ, Pavla. Kreatives und emotionsgefärbtes Schreiben online - Ein Forschungsprojekt (Creative and Emotional Writing online - research project). In Brünner Hefte zur Didaktik, Sprach- und Literaturwissenschaft. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2007, p. 15-20. ISBN 978-80-210-4501-9.
    6. VACEK, Jiří. Standardised Testing of Academic Language Competence in Non-Philology Students. In Hádková, Marie - Balowska Grazyna. Písemné zkoušky z cizího jazyka a SERR. Praha - Ratiboř 2007: Univerzita Karlova v Praze, Ústav jazykové a odborné přípravy, 2007, p. 187-192. ISBN 978-80-901947-8-6.
    7. VACEK, Jiří. Testing and Standardisation of Academic Language Competence in Non-Philology Faculty of Education Students. In Písemné zkoušky a testy z cizích jazyků a z češtiny pro cizince. Univerzita Karlova v Praze: Ústav jazykové a odborné přípravy, 2007, p. 123-125. ISBN 978-80-901947-7-9.
    8. BENEŠOVÁ, Pavla. Tvůrčí psaní ve výuce německého jazyka u žáků se specifickými poruchami učení. Komenský. Brno: PdF MU v Brně, 2007, vol. 132, No 2, p. 13-16. ISSN 0323-0449.

    2002

    1. CHOVANCOVÁ, Barbora and Jana KOLLÁROVÁ. All you need is AMATE - Potřebujeme AMATE, novou asociaci učitelů metodiků? Učitelské listy. 2002, No 7. ISSN 1210-6313.
    2. VACEK, Jiří and Matthew NICHOLLS. English Texts With Tests II. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita Brno, 2002, 109 pp. Skripta. ISBN 80-210-2945-5.
    3. BLAHUTKOVÁ, Marie, Evžen ŘEHULKA and Jan CACEK. Pohybová aktivita učitelů vedoucí ke zdraví (Pro-health physical activity of the teachers). In Sborník příspěvků konference VI. Brněnské dny JÓGA A ZDRAVÍ. první. Brno: Nakladatelství Pavel Křepela Brno, 2002, p. 181-186. ISBN 80-86669-01-7.
    4. ŘEHULKA, Evžen. Učitelé a optimismus (Teachers and optimism). In Učitelé a zdraví 4. 1st ed. Brno: Pavel Křepela, 2002, p. 91-111, 20 pp.
    5. BLAHUTKOVÁ, Marie. Vliv praktického uplatnění výzkumného záměru Učitelé a zdraví na pravidelnou pohybovou aktivitu učitelů a jeho úskalí (The influence of the practical use of the experimental programme "Teachers and health" on periodic kinetic activities of the teachers and its difficulty). In ŘEHULKA, Evžen and Patrick HAVELKA. Psychológia v škole. první. Košice: Ústav humanitných vied Pf UPJŠ Košice, 2002, p. 253-257. ISBN 80-7097-497-4.
    6. BLAHUTKOVÁ, Marie and Evžen ŘEHULKA. Vliv učitele a podíl školy na pohybovou aktivitu dětí vedoucí ke zdraví (The influence of teacher and school at the childrens activity leading to health). Medicina sportiva. Praha: Česká společnost tělovýchovného lékařstv, 2002, vol. 11, No 3, p. 197. ISSN 1210-5481.
    7. MACEK, Petr, Oliva ŘEHULKOVÁ and Evžen ŘEHULKA. Výskyt depresivních symptomů u adolescentů: vliv věku a pohlaví, souvislosti s osobnostními charakteristikami a s percepcí rodinného prostředí. (Depressive symptoms in adolescents: an influence of age, gender, and relationships to personal characteristics and to perception of family environment). In M. Blatný, M. Svoboda, I. Ruisel, J. Výrost (Red.), Sociální procesy a osobnost. Brno: Psychol. ústav AV ČR a sdružení SCAN, 2002, p. 55-61. ISBN 80-86620-04-2.
    8. BLAHUTKOVÁ, Marie and Evžen ŘEHULKA. Výzkumný záměr Učitelé a zdraví a jeho podíl na rozvoji pohybové aktivity vedoucí ke zdraví (The research Teacher and Health and its concernin development of motoric activities of teachers leading to health). In Sborník příspěvků konference Tělesná výchova a sport 2002. první. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2002, p. 42-45. ISBN 80-7083-649-0.
Display details
Displayed: 18/7/2024 00:19