LVOVSKÁ, Leni a Jakub NOVÁK. Sbírka úloh z elementární geometrie pro studium učitelství 1. stupně základní školy. 1. vyd. Masarykova univerzita, 2024, 65 s. ISBN 978-80-280-0549-8.
SVOBODOVÁ, Hana a Zuzana MUCHOVÁ. Cestou necestou A1+ (učebnice češtiny jako druhého/cizího jazyka 15+). 1. vyd. MUNI Press, 2023, 324 s. ISBN 978-80-280-0508-5.
HAUSER, Přemysl, Květoslava KLÍMOVÁ, Helena ANDRESOVÁ a Ivo MARTINEC. Didaktika českého jazyka pro 2. stupeň ZŠ. 3. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2023, 137 s. ISBN 978-80-210-9489-5.
DONTCHEVA-NAVRÁTILOVÁ, Olga. Grammatical Structures in English: Meaning in Context. 2. dotisk 4. vydání. Masarykova univerzita: Masarykova univerzita, 2023, 169 s. ISBN 978-80-210-9053-8.
BARBERA, Mary Lynch a Tracy RASMUSSEN. Rozvoj verbálního chování. Jak učit děti s autismem a jinými neurovývojovými poruchami. 4. dotisk 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2023, 207 s. ISBN 978-80-210-9212-9.
TAYLOR, Daniela. Výběr písní ke studiu hudební výchovy učitelství pro 1. stupeň ZŠ. 1. vydání. Masarykova univerzita, 2023, 123 s. ISBN 978-80-280-0298-5.
LÉTALOVÁ, Jana. Propřírodně zaměřený učitel a jeho přístup k (environmentální) výchově. 1. vydání. Masarykova univerzita, 2022, 117 s. ISBN 978-80-280-0178-0.
KOVÁŘ, Petr, Marta KOVÁŘOVÁ, Ondřej NAVRÁTIL a Magda NAVRÁTILOVÁ GARGULÁKOVÁ. To bych zvládl taky : umění moderny v komiksech. 2. dotisk prvního vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2022. ISBN 978-80-210-8187-1.
POLÁČEK, Jiří. Vladislav Vančura v literárním kontextu 20. století. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022, 190 s. Není uvedeno. ISBN 978-80-280-0138-4.
JIRÁSEK, Ivo, Jiří NĚMEC a Richard MACKŮ. Foglar v nás : záhada hlav a lomu. první. Brno: Masarykova univerzita - MUNIPRESS, 2021, 183 s. ISBN 978-80-210-8634-0.
ČERVENKA, Karel, Věra VOJTOVÁ a Petra RÖDEROVÁ. Kdo jsme? / Who are we? Rozmanitost rolí speciálního pedagoga očima speciálního pedagoga / Variety of roles of special educational needs teachers as perceived by special educational needs teachers / Kdo jsme? 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 196 s. ISBN 978-80-280-0247-3.
ŠRÁMEK, Jiří. Poslední evropské století (1918-2018). Faktografické eseje. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 424 s. Dějiny Evropy. ISBN 978-80-210-8636-4.
KALETA, Petr. Ruský sport v Československu od počátku první republiky do padesátých let 20. století. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 274 s. ISBN 978-80-210-9968-5.
HORÁČEK, Radek, Olga BÚCIOVÁ, Martina MRÁZOVÁ a Petra LEXOVÁ. Sochařské Brno 1989–2019. 2. doplněné vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 292 s. ISBN 978-80-210-9866-4.
HULEŠOVÁ, Martina. Srovnatelnost testových verzí slovenské maturitní zkoušky z anglického jazyka. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 150 s. Cizí jazyky a jejich didaktiky: teorie, empirie, praxe 10. ISBN 978-80-210-9949-4.
KOUBEK, Petr. Subjektivní teorie a jednání učitelů: vícečetná případová studie v kontextu profesního rozvoje učitelů. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 235 s. ISBN 978-80-210-9809-1.
BLAŽKOVÁ, Růžena. Didaktika matematiky se zaměřením na specifické poruchy učení. 1. dotisk 1. vydání. Masarykova univerzita, 2020, 194 s. ISBN 978-80-210-8673-9.
JARKOVSKÁ, Lucie, Martina KAMPICHLER a Katarína SLEZÁKOVÁ. Diverzifikace předškolního vzdělávání v ČR. Brno: MUNI Press, 2020, 90 s. ISBN 978-80-210-9624-0.
BUDÍNOVÁ, Irena a Lenka PAVLÍČKOVÁ. Konstrukční úlohy. Učební text pro studenty učitelství matematiky 2. stupně základní školy. První. Brno: Masarykova univerzita. Pedagogická fakulta, 2020. ISBN 978-80-210-9818-3.
JANÍK, Tomáš. Mýty – omyly – nepravdy: O „chibách“ ve vzdělávání a pedagogice. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 116 s. ISBN 978-80-210-9753-7.
PANÁČOVÁ, Jitka a Jaroslav BERÁNEK. Základy elementární matematiky s didaktikou pro učitelství 1. stupně ZŠ. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 167 s. ISBN 978-80-210-9863-3.
KROČA, David. Česká problémová dramatika šedesátých let 20. století. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2019, 227 s. ISBN 978-80-210-9540-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9541-2019.
ŽIŽKOVÁ, Hana a Květoslava KLÍMOVÁ. Čeština v pohybu 2. Teoretické a komunikační aspekty proprií. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2019, 135 s. ISBN 978-80-210-9534-2.
HAUSER, Přemysl a Květoslava KLÍMOVÁ. Didaktika českého jazyka pro 2. stupeň ZŠ. 2. vydání. Masarykova univerzita, 2019, 137 s. ISBN 978-80-210-9489-5.
HAUSER, Přemysl, Květoslava KLÍMOVÁ, Helena ANDRESOVÁ a Ivo MARTINEC. Didaktika českého jazyka pro 2. stupeň ZŠ. 2. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2019, 137 s. ISBN 978-80-210-9489-5.
PELOUŠKOVÁ, Hana. Leitfaden zur Syntax des zusammengesetzten Satzes. Kurz gefasste Theorie mit Übungen. 2. dotisk 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2019, 48 s. ISBN 978-80-210-5119-5.
NOVÁKOVÁ, Eva a Bohumil NOVÁK. Matematická pregramotnost a učitelé mateřské školy. první. Brno: Masarykova univerzita, 2019, 174 s. Matematika a didaktika matematiky, sv. 5. ISBN 978-80-210-9418-5.
JANÍK, Tomáš. Nedělní pedagogické krasořeči: o obratech a vyvažování ve výchově a vzdělávání. 1. vydání. Masarykova univerzita: Masarykova univerzita, 2019, 88 s. ISBN 978-80-210-9228-0.
ŠÍP, Radim. Proč školství a jeho aktéři selhávají. Kognitivní krajiny a nacionalismus. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2019, 471 s. ISBN 978-80-210-9377-5.
MARY LYNCH, Barbera a Rasmussen RASMUSSEN. Rozvoj verbálního chování: Jak učit děti s autismem a jinými neurovývojovými poruchami. 1. dotisk 1. vydání. Masarykova univerzita, 2019, 207 s. ISBN 978-80-210-9212-9.
HORÁČEK, Radek, Olga BÚCIOVÁ, Martina MRÁZOVÁ a Petra LEXOVÁ. Sochařské Brno 1989–2019. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2019, 223 s. ISBN 978-80-210-9317-1.
VACULÍK, Jaroslav, Miroslaw PIWOWARCZYK, Anna HARATYK a Petr KALETA. Češi a Poláci na Ukrajině ve 20. století. Czesi i Polacy na Ukrainie w XX wieku. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2018, 266 s. ISBN 978-80-210-9195-5.
PAVLÍČKOVÁ, Lenka. Poruchy matematických schopností žáků s dyskalkulií a jejich vliv na řešení učebních úloh ve fyzice a v matematice. 1. vydání. Masarykova univerzita, 2018, 189 s. ISBN 978-80-210-9090-3.
BUDÍNOVÁ, Irena. Přístupy nadaných žáků 1. a 2. stupně základní školy k řešení některých typů úloh v matematice. první. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2018, 202 s. Matematika a didaktika matematiky. ISBN 978-80-210-9215-0. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9216-2018.
TUPÝ, Jan. Tvorba kurikulárních dokumentů v České republice: Historicko-analytický pohled na přípravu kurikulárních dokumentů pro základní vzdělávání v letech 1989–2017. 2., doplněné a upravené. Masarykova univerzita, 2018, 230 s. ISBN 978-80-210-8997-6.
HUBLOVÁ, Gabriela. E-learning jako prostředek pro rozvoj cizojazyčného akademického psaní v anglickém jazyce. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 233 s. Cizí jazyky a jejich didaktiky: teorie, empirie, praxe, sv. 6. ISBN 978-80-210-8818-4.
DURNOVÁ, Helena, Vojtěch ŽÁDNÍK a Jan KOTŮLEK. Václav Hlavatý (1894–1969). Cesta k jednotě. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 185 s. ISBN 978-80-210-8920-4.