Vámi zvolený výběr obsahuje 25 výsledků. Upravit výběr.
Filtrování publikací

    2024

    1. VLČEK, Jakub, Klára ŠEĎOVÁ a Ivo ROZMAHEL. Evaluační výzkum: Vzdělávací program filozofie pro děti. In Milada Rabušicová. Učení a vzdělávání dospělých. Kontexty, teorie a výzkumy. 1. vyd. Praha: Grada, 2024, s. 319-330. ISBN 978-80-271-3914-9.
    2. ŠEĎOVÁ, Klára, Jana OBROVSKÁ, Petr HLAĎO, Kateřina LOJDOVÁ, Kateřina MACHOVCOVÁ, Oksana Yuriyivna STUPAK, Martin FICO a Tomáš LINTNER. ‘They usually look happy.’ approaches to the adaptation of Ukrainian refugees in Czech schools. PEDAGOGY CULTURE AND SOCIETY. ENGLAND: ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD, 2024. ISSN 1468-1366. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1080/14681366.2024.2362965.

    2023

    1. HLAĎO, Petr, Klára ŠEĎOVÁ, Jana OBROVSKÁ, Kateřina LOJDOVÁ, Oksana Yuriyivna STUPAK, Tomáš LINTNER a Martin FICO. Adaptace ukrajinských žáků na vzdělávání v českých základních školách. Brno: Národní institut SYRI, 2023, 23 s.
    2. ŠEĎOVÁ, Klára a Petr HLAĎO. Adaptace ukrajinských žáků očima ředitelů a učitelů ZŠ. In Konference ČAPV, Ústí nad Labem, 5. - 7. září 2023. 2023.
    3. LINTNER, Tomáš, Tomáš DIVIÁK, Zuzana ŠALAMOUNOVÁ, Klára ŠEĎOVÁ, Martin SEDLÁČEK a Roman ŠVAŘÍČEK. Dynamic social network perspective on interaction in collaborative learning in elementary classrooms. In 20th Biennial EARLI Conference; 22.-26.8.2023, Greece. 2023.
    4. ŠEĎOVÁ, Klára a Martin SEDLÁČEK. How vocal and silent forms of participation in combination relate to student achievement. INSTRUCTIONAL SCIENCE. Dordrecht: SPRINGER, 2023, roč. 51, č. 2, s. 343-361. ISSN 0020-4277. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/s11251-022-09609-1.
    5. ŠEĎOVÁ, Klára a Martin SEDLÁČEK. How vocal and silent forms of participation in combination relate to student achievement. INSTRUCTIONAL SCIENCE. NETHERLANDS: SPRINGER, 2023, roč. 51, č. 1, s. 343-361. ISSN 0020-4277. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/s11251-022-09609-1.
    6. ŠEĎOVÁ, Klára a Petr HLAĎO. Integrace ukrajinských uprchlíků do českých škol. In Konference Dopady války na Ukrajině na českou společnost, Národní institut SYRI a Senát Parlamentu ČR. 2023.
    7. ŠEĎOVÁ, Klára. Let them all talk! Could productive and collective classroom dialogue work as a tool for enhancing the achievement of all students? In Vyžádaná přednáška na Friedrich-Schiller Universität Jena. 2023.
    8. LINTNER, Tomáš, Klára ŠEĎOVÁ, Martin SEDLÁČEK, Zuzana ŠALAMOUNOVÁ, Roman ŠVAŘÍČEK, Karolína MALÍKOVÁ, Ivo ROZMAHEL, Jakub VLČEK a Barbora NEKARDOVÁ. Relational and interactional dynamic network data from Czech lower-secondary school students. Data in Brief. ELSEVIER, 2023, roč. 51, č. 109641, s. 1-7. ISSN 2352-3409. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1016/j.dib.2023.109641.
    9. LINTNER, Tomáš, Tomáš DIVIÁK, Klára ŠEĎOVÁ a Petr HLAĎO. Ukrainian refugees struggling to integrate into Czech school social networks. Humanities and Social Sciences Communications. 2023, roč. 10, č. 409, s. 1-11. ISSN 2662-9992. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1057/s41599-023-01880-y.

    2022

    1. LINTNER, Tomáš a Klára ŠEĎOVÁ. Aiming for active student participation in online university lessons : A case study of two teachers during emergency remote teaching. Studia Paedagogica. Masaryk University, Faculty of Arts, 2022, roč. 27, č. 2, s. 9-34. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2022-2-1.
    2. ŠVAŘÍČEK, Roman, Ingrid PROCHÁZKOVÁ, Jeffrey Alan VANDERZIEL a Klára ŠEĎOVÁ. Developing Beginner University Teachers’ Pedagogical Competencies Through a Professional Development Program. Online. In Johnson Neisler, Otherine. The Palgrave Handbook of Academic Professional Development Centers. Cham: Palgrave, 2022, s. 613-627. Palgrave Studies on Leadership and Learning in Teacher Education. ISBN 978-3-030-80967-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-80967-6_39.
    3. SEDLÁČEK, Martin, Klára ŠEĎOVÁ, Roman ŠVAŘÍČEK a Zuzana ŠALAMOUNOVÁ. DIALOGICKÉ VYUČOVÁNÍ : DOPADY INTERVENČNÍ STUDIE NA PARTICIPACI ŽÁKŮ VE VÝUCE. In XXX. konference Čapv: Proměny výchovy a vzdělávání a jejich reflexe v pedagogickém výzkumu, 29. srpna – 31. srpna 2022, Babice. 2022.
    4. SEDLÁČEK, Martin, Klára ŠEĎOVÁ, Roman ŠVAŘÍČEK a Zuzana ŠALAMOUNOVÁ. DIALOGICKÉ VYUČOVÁNÍ: DOPADY INTERVENČNÍ STUDIE NA PARTICIPACI ŽÁKŮ VE VÝUCE. In XXX. konference Čapv: Proměny výchovy a vzdělávání a jejich reflexe v pedagogickém výzkumu. 2022. ISBN 978-80-280-0090-5.
    5. ŠEĎOVÁ, Klára a Zuzana ŠALAMOUNOVÁ. Jak do výukové komunikace produktivně zapojit všechny žáky ve třídě. 2022.
    6. ŠEĎOVÁ, Klára. Student Participation in Classroom Talk.. Online. Routledge, 2022. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.4324/9781138609877-REE147-1.
    7. ŠEĎOVÁ, Klára, Ivo ROZMAHEL a Jakub VLČEK. Závěrečná evaluační zpráva: ACP4C – Být občanem. Vzdělávací program Varianty - Člověk v Tísni, 2022, 41 s.

    2020

    1. VOJÁČKOVÁ, Lenka. Key motivational factors affecting teachers’ long-term engagement in school projects. The New Educational Review. Poland, 2020, Volume 59, č. 1, s. 24-34. ISSN 1732-6729.

    2018

    1. VOJÁČKOVÁ, Lenka. Faktory motivace učitelů v práci na školních projektech. In Transdisciplinarita v pedagogických vědách: XXVI. ročník konference České asociace pedagogického výzkumu, 12. – 14. 9. 2018, Zlín. 2018.

    2017

    1. VOJÁČKOVÁ, Lenka. Motivace učitelů v projektech školy. In Recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2017, ISBN 978-80-87952-22-1, Hradec Králové, MAGANIMITAS, vol. VIII. 2017.
    2. VOJÁČKOVÁ, Lenka. Projekty ve školách: dimenze učení a rozvoje učitelů. In In: Sborník příspěvků z Konference České pedagogické společnosti. Perspektivy výchovy a vzdělávání v podmínkách současného světa, str. 98-106. 2017.
    3. VOJÁČKOVÁ, Lenka. Učení učitelů v projektech školy. Lifelong Learning. Brno, 2017, roč. 7, 2017/2, s. 73-99. ISSN 1804-526X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.11118/lifele2017070273.

    2016

    1. VOJÁČKOVÁ, Lenka. Projekty ve školách: dimenze učení a rozvoje učitelů. In Konference ČPdS 2016 PERSPEKTIVY VÝCHOVY A VZDĚLÁVÁNÍ V PODMÍNKÁCH SOUČASNÉHO SVĚTA. 2016.

    2015

    1. VOJÁČKOVÁ, Lenka. Teacher Professional Learning Communities in the perspective of school projects. In European Conference on Educational Research in Budapest, 2015. 2015.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 1. 8. 2024 09:25