Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2009

    1. KACHLÍK, Petr a Marie HAVELKOVÁ. Minimální preventivní program jako účinný prostředek v boji se závislostmi na základních a středních školách v ČR. In Firma a konkurenční prostředí 2009. Sborník z mezinárodní vědecké konference. 5. část. 1. vyd. Brno: MSD, s.r.o., 2009, s. 182-190, 254 s. ISBN 978-80-7392-088-3.

    2008

    1. TRÁVNÍKOVÁ, Dagmar a Slavomír GORBÁR. Alternative Activities in Psychomotricity. In European Congress of Psychomotricity, Crossing Borders, Amsterdam. 2008.
    2. HROCH, Jaroslav. K filosofickému myšlení Williama Jamese. Filozofia. Bratislava, 2008, roč. 63, č. 2, s. 144-154. ISSN 0046-385X.
    3. KACHLÍK, Petr a Marie HAVELKOVÁ. MOŽNOSTI PRIMÁRNÍ PREVENCE ZÁVISLOSTÍ V PODMÍNKÁCH ZÁKLADNÍ A STŘEDNÍ ŠKOLY. Zdravotníctvo a sociálna práca. Bratislava: Sapientia, 2008, roč. 3, 3-4, 2 s. ISSN 1336-9326.
    4. REGULI, Zdenko. Od výcviku sebeobrany založeného na víře přes zkušenost k důkazům. In Zvládání extrémních situací. Praha: CASRI, 2008, s. 46-58, 12 s. ISBN 978-80-254-3706-3.
    5. ŠÍP, Radim. Richard Rorty: Pragmatismus mezi jazykem a zkušeností. 1. vyd. Brno: Paido, 2008, 207 s. 281. publikace. ISBN 978-80-7315-171-3.
    6. MRKÝVKA, Petr a Jan NECKÁŘ. Zavádění dovednostních forem výuky na Právnické fakultě Masarykovy univerzity. In Praxe a stáže studentů vysokých škol. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s. 72-74. ISBN 978-80-210-4760-0.
    7. NOVOTNÝ, Petr. Zkušenosti s euro-asijskou spoluprací v rámci projektu Tempus. In Tempus day. 2008.

    2007

    1. JANÍK, Tomáš a Jan SLAVÍK. Fakty a fenomény v průniku didaktické teorie, výzkumu a praxe vzdělávání. Pedagogika. 2007, roč. 57, č. 3, s. 263-274. ISSN 0031-3815.
    2. CHRZ, Vladimír a Ivo ČERMÁK. Genre as a tool of interpretation: The individual in the context of culture. Ceskoslovenska Psychologie/Czechoslovak Psychology. 2007, LI, supplement, s. 70-79. ISSN 0009-062X.
    3. ROUBAL, Jan. Použití experimentu v gestalt terapii. Psychoterapie. Brno: Masarykova Univerzita, 2007, roč. 2007, č. 1, s. 6-11. ISSN 1802-3983.

    2004

    1. TYRLÍK, Mojmír, Petr MACEK a Štěpán KONEČNÝ. Communication Of Shared Experience As A Source Of Social Representation. 2004.
    2. ŠVEC, Vlastimil. Experience of Student Teachers as a Source of their Pedagogical Knowledge. The New Educational Review. 2004, roč. 4, 3-4, s. 57-69, 12 s. ISSN 1732-6729.
    3. LUKŠOVÁ, Martina a Hana ŠERÁKOVÁ. Hudba, tanec a prožitek očima tělesně postižené mládeže. In Kontexty prožitku - mezinárodní konference. (v tisku). Praha: FTVS UK, 2004.
    4. KORVAS, Pavel, Jan ONDRÁČEK a Sylva HŘEBÍČKOVÁ. OUTDOOR 2004 - Nové poznatky a zkušenosti z pobytu a sportů v přírodě. 2004.
    5. SMÉKAL, Vladimír. Vnitřní svět jedenáctiletého dítěte. In SMÉKAL, Vladimír, Lenka LACINOVÁ a Lubomír (eds.) KUKLA. Dítě na prahu dospívání. Brno: Barrister & Principal, 2004, s. 100-112. Edice psychologie. ISBN 8086598845.

    2003

    1. HROCH, Jaroslav. William James a pragmatická filosofie. In Pragmatismus. Nové jméno pro staré způsoby myšlení.. 1. vyd. Brno: Centrum pro kulturu a demokracii, 2003, s. 5-18. Dějiny filozofie, sv 2.

    2001

    1. RYCHNOVSKÝ, Boris a Zdeňka LOSOSOVÁ. Exkurze nebo terénní cvičení? In Didaktika biologie a didaktika geologie - současnost a perspektivy. Praha: UK v Praze, Přírodověd. fak., 2001, s. 81-84. ISBN 80-86561-01-1.

    1995

    1. SZALÓ, Csaba. O změně osvětlení a zabarvení všech věcí: sociální konstrukce zkušeností. Sociologický časopis. Praha: Sociologický ústav AV ČR, 1995, roč. 31, č. 3, s. 345-356. ISSN 0038-0288.
    2. VOJTKOVÁ, Naděžda. Process and Experience in the Language Classroom, review. 1995.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 3. 11. 2024 17:21