ŠČERBA, Tomáš. Autorská díla v hromadných sdělovacích prostředcích_Adéla Čermáková Vlčková, Vladimír Smejkal. Právní fórum. Praha: ASPI Wolters Kluwer, 2009, roč. 2009, č. 5, 2 s. ISSN 1214-7966.
PODHORNÁ-POLICKÁ, Alena. Dynamique socioculturelle et médias: causes et conséquences de la médiatisation de la "langue des jeunes". Écho des études romanes. České Budějovice: Filozofická fakulta Jihočeské univerzity, 2008, IV/2008, č. 2, s. 23-38. ISSN 1801-0865.
MIESSLER, Jan. Kritická diskurzivní analýza (CDA) a velké množství masmediálních textů. In Médiá a text II. Prešov: Filozofická fakulta Prešovskej univerzity v Prešove, 2008, s. 118-124. ISBN 978-80-8068-730-4.
MIHELJ, Sabina, John DOWNEY, Thomas KÖNIG a Václav ŠTĚTKA. Mapping European Ideoscapes: Examining newspaper debates on the EU Constitution in seven European countries. European Societies. 2008, roč. 10, č. 2, s. 275-301. ISSN 1461-6696.
ŠKARABELOVÁ, Simona, Jarmila NESHYBOVÁ a Jaroslav REKTOŘÍK. Ekonomika kultury a masmédií. 1. vyd. Brno: Ekonomicko-správní fakulta, MU, 2007, 210 s. učebnís text. ISBN 978-80-210-4267-4.
ŠTĚTKA, Václav. Mediální integrace národa v době globalizace. Brno: Masarykova univerzita, 2007, 197 s. EDIS, ediční řada disertačních prací FSS MU, sv.1. ISBN 978-80-210-4376-3.
MALÁ, Jiřina. Frazeologizmy v masmédiích. In Súčasná jazyková komunikácia v interdisciplinárných súvislostiach. 5. medzinárodná konferencia o komunikácii. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Béla, 2004, s. 311-317. ISBN 80-8055-979-1.
VOLEK, Jaromír. Publikum a jeho typy. In Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál, 2004, s. 200-205. Reklama, public relations, média. ISBN 80-7178-926-7.
SEKOT, Aleš a Michal CHARVÁT. Sport Mobility in the Context of Globalization. In Physical Activity in Integrating Europe. 1. vyd. Warszawa: The Józef Pilsucki Academy of Physical Education, 2004, s. 82-91. ISBN 83-89630-80-X.
SEKOT, Aleš. Sportovci v médiích v průběhu Olympijských her v Athénách 2004 (CD ROM). In KADLEC, Petr a Ivo MACHÁT. Sport a kvalita života (CD - ROM). Brno: Fakulta sportovních studií MU, 2004, s. 37-40. ISBN 80-210-3541-2.
LUŽNÝ, Dušan. Stát, média a (nová) náboženství. In Zdeněk, R. Nešpor, (ed.): Jaká víra? Současná česká religiozita/spiritualita z pohledu kvalitativní sociologie náboženství. 1. vyd. Praha: Sociologický ústav AV ČR, 2004, s. 91-105. x1. ISBN 80-7330-061-3.
VOLEK, Jaromír. Konstrukce morální paniky a sociální exkluze. Sociální studia. Fakulta sociálních studií MU Brno, 2000, roč. 2000, č. 5, s. 97-113, 16 s. ISSN 1212-365X.
VOLEK, Jaromír. Objektivita a vyváženost hlavních diskusních pořadů (V pravé poledne, Sedmička, Partie). In: Zpráva o stavu vysílání a činnosti RRTV ČR. Praha: Rada České republiky pro rozhlasové a televizní vysílání, 2000, 22 s. Výroční zpráva RRTV.