Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2009

    1. COLLINS, Rita Chalmers a Světlana HANUŠOVÁ. Modeling Action Research in a Teacher-training Program. Vienna: University of Vienna, 2009.

    2008

    1. HANUŠOVÁ, Světlana. Developing communicative competence in learners with specific learning difficulties. In Grenarová, R., Vítková, M.: Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků s SPU / Communicative Approach in Foreign Language Teaching in Learners with SLD. 1. vyd. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2008, 13 s. Pd-42/08-02/58. ISBN 978-80-210-4782-2.
    2. HANUŠOVÁ, Světlana. Rozvoj komunikativní kompetence v cizím jazyce u žáků se specifickými poruchami učení. In Klenková, J.: Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Education of Pupils with Impaired Communication Ability. 2008. ISBN 978-80-7315-167-6.
    3. ŠVAŘÍČEK, Roman. Významná představitelka akčního výzkumu v pedagogice hostem na FF. muni.cz. Brno: Měsíčník Masarykovy univerzity v Brně, 2008, roč. 4, leden 2008, s. 5. ISSN 1801-0806.

    2007

    1. NEPUSTIL, Pavel. Zapojování členů zkoumaných skupin do výzkumného procesu: Community Engagement Model. In KVALITATIVNÍ PŘÍSTUP A METODY VE VĚDÁCH O ČLOVĚKU VI Vybrané aspekty teorie a praxe. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci Filozofická fakulta, 2007, 386 s. ISBN 978-80-244-1813-1.

    2004

    1. JANÍK, Tomáš. Akční výzkum jako cesta ke zkvalitňování pedagogické praxe. In MAŇÁK, Josef a Vlastimil ŠVEC. Cesty pedagogického výzkumu. Brno: Paido, 2004, s. 51-68. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 1. ISBN 80-7315-078-6.

    2002

    1. JANÍK, Tomáš. Akční výzkum jako cesta k nabývání sebereflexivní kompetence. In Profesní růst učitele. Sborník příspěvků z 10. konference ČPdS. Brno: Konvoj, 2002, s. 111-117. ISBN 80-7302-039-4.

    2001

    1. NOVOTNÝ, Petr. Zkoumám, zkoumáš, zkoumáme. Kritické listy. Praha: Kritické myšlení, o.s., 2001, roč. 2, č. 5, s. 8-9. ISSN 1214-5823.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 10. 11. 2024 01:30