Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2009

    1. MACEK, Jakub. Nová média a problém elitních public. In Sympózium "Nástroje interpretace /novo/mediálního díla". 2009.
      PDF z prezentace
      Název anglicky: New Media and Problem of Elite Audiences

      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: doc. Mgr. Jakub Macek, Ph.D., učo 14931. Změněno: 7. 1. 2019 08:34.

    2004

    1. BINKOVÁ, Pavlína. Feministická perspektiva v mediálních studiích. Revue pro média. Brno: HOST, 2004, roč. 4, č. 9, s. 2-9. ISSN 1214-7494.
      URL
      Název česky: Feministická perspektiva v mediálních studiích
      Název anglicky: Feminist Perspective in Media Studies
      Písemnictví, masmedia, audiovize. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: audiences; feminism; ideology; hegemony; media

      Změnila: Mgr. Pavlína Binková, učo 11651. Změněno: 14. 2. 2005 02:01.
    2. VOLEK, Jaromír. Publikum a jeho typy. In Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál, 2004, s. 200-205. Reklama, public relations, média. ISBN 80-7178-926-7.
      Název anglicky: Typology of Audience
      RIV/00216224:14230/04:00030770 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Sociologie, demografie. čeština. Česká republika.
      Volek, Jaromír (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: mass media; media effects; audiences; Mc Quail
      Recenzováno: ano

      Změnil: PhDr. Jaromír Volek, Ph.D., učo 2443. Změněno: 17. 6. 2009 10:06.
Zobrazeno: 1. 7. 2024 16:27